NOD lijst 15 t/m 28 Februari 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door DanielleJ, 16 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Gefeliciteerd voor alle dames die zwanger zijn, voor de anderen toitoitoi voor de volgende ronde! Sorry dat ik hier zo weinig reageer, maar ik 1 dag niet op t forum ben, moet ik zeker 10 pagina's lezen, haha jullie reageren zo snel!! :) anyway, ik blijf het volgen. Ik twijfel nog!!!

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    He bah wat veel rood opeens :(

@momo. Shit zeg nu weet je nog niet waar je aan toe bent...

@lovingmyboy. Wat rot, en dat een dag te vroeg :( sterkte. Ikzelf twijfel nog of we een ronde overslaan. Wij hebben drie vjdgn waaronder die van mijzelf dus is al een drukke maand. Maar wie weet komt de baby drie weken te vroeg dat kan ook nog. En februari is ook een drukk maand hier dus dan moeten we eigenlijk al vier maanden overslaan om 'zeker' te zijn van een leuke datum..

@babebabe. Zou natuurlijk goed kunnen dat je een korte lf hebt. Fijn dat je er nog luchtig over bent, vol goede moed de volgende ronde in. Veel succes!

@smnee. Ik zou het heel graag willen maar zie echt niks op je test :( maar nog steeds voor je nod dus het kan nog.

@leandrotje. Op jouw test zie ik wel een vaag streepje maar hij kan nog stukken duidelijker! Alvast voorzichtig gefeliciteerd :D

@hartendief. Ik wens je een hele fijne (stiekem alcoholvrije) vakantie! Waarschijnlijk merken ze het niet eens, en wat dan nog, jij hebt lekker een beebje in je buik wat wil je nog meer;)

Hier: heb nu echt hele zware en pijnlijke borsten, wat ik altijd heb vanaf een week voor menstruatie. Ik had al niet veel hoop maar nu dus nog minder. Maar ik moet nog bijna een week.... Pfffff

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ach het klopt. Ik word gewoon langzaam gek :D

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    tja weet je, vorige x was ik al een half jaar van de pil af voor we voor het echt gingen klussen.... toen was het ook in ronde 2 klaar, en had ik in ronde 1 volgens mij een vroege miskraam, want had voor nod wel een positest en toen uberzwaar ongesteld geworden, en volgende ronde dus raak... nu ben ik nog maar sinds 19 januari van de pil af! dus wat dat betreft zou ik zelf voor maart misschien wel niet al te veel hoop moeten hebben... maar ben inderdaad toch wel superblij dat als ik dan toch ongi moet worden, het dus nu, exact 28 dagen gebeurt! is toch een teken dat mijn cyclus wel op de rit is!

5. yasmin30

yasmin30 Actief lid

30 mrt 2012
    379
    0
    16
    Ik ga maandag testen. Mn nod is 28e. Wat duurt wachten lang...

Heb al een paar dagen steekjes rechts in mn buik. Maar of dat wat betekend... vast niet haha.

6. Sanne86

Sanne86 Lid

15 jan 2014
    18
    3
    3
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik lees al een poos met jullie mee. Ene maand kon ik dat wel en de andere niet. Gister en vandaag na 2,5 jaar eindelijk een positieve test in handen!! We liepen ook al in het ziekenhuis en 2x iui gehad en nu spontaan zwanger!! Liepen bij een natuurarts vanaf november en nu dus zwanger. Zo onwerkelijk! Nu hopen dat ie blijft plakken :).
    Voor alle meiden op rood: sterkte! Kijk naar mijn verhaal, geef de moed niet op!
    Voor de meiden op roze: gefeliciteerd!
    Voor iedereen die nog moet wachten.....sterkte met wachten, het duurt zoooo lang.

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    gefeliciteerd sanne!

8. NehBa

NehBa Niet meer actief

zo, echt een hoop bij moeten lezen, ehm lastig om overal op te reageren, maar het is wel spannend allemaal :D

Hier dus ongeveer 9dpo - 11dpo maar alles wat ik voel kan voor mijn part ook pms zijn.. nu steekjes, pijn in mijn borsten sinds gisteren, wat puisten :x, en gister dus een vreetbui maar dat hield ik niet helemaal binnen. Vind niet alles lekker en ben heel erg lui.

Ik zou dus ergens volgende week ongi moeten worden maar de exacte datum weet ik niet omdat ik alles wat ik vorig jaar heb bijgehouden, kwijt ben. Nu maar een app geïnstalleerd om de boel bij te houden.

Het enige dat echt opvalt is dat ik vorige week zoveel afgevallen ben (buik heupen bovenbenen) dat ik een jasje weer aan kon die ik maanden niet aankon.. tja had geen eetlust.... én verder dat mijn moeder vind dat ik al 2 week superbot tegen haar doe... oops

dus ik wacht maar gewoon af of ik ongesteld wordt a.s. week

9. NehBa

NehBa Niet meer actief

gefeliciteerd!

10. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Hier op dit moment nog steeds een omo test (al roepen mijn hersenen heel hard "KIJK!!! Een tweede streep!"). Wel al een week menstruatiekrampen (stomme onregelmatige cyclus!), dus ik wacht maar weer tot ik weer naar de volgende ronde kan.

11. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff een update vanaf hier.
    Test was dus negatief vanmorgen.
    Ik werk vandaag dus dacht zal een tampon indoen voordat ik ineens ga bloeden.
    Net na 2uur ben ik gaan verwisselen en weer zat er alleen wat bruin op Met stipje rood en wat slijm.
    Grrr... wtf is dit?
    Dit is niet grappig.

12. MBNN

MBNN Actief lid

26 okt 2013
    267
    5
    18
    Wat fijn dat je toch nog spontaan zwanger bent geworden! Van harte gefeliciteerd! Dik verdient na al dat wachten ;)

13. MissSporty76

MissSporty76 Bekend lid

10 dec 2008
    533
    0
    0
    Thuis
    Gefeliciteerd Sanne! En dat spontaan. Ik hoop op een plakkerd voor je.
    Hier nog steeds aan het wachten........ Volgens online zwangerschapstest heb ik 71% kans!

14. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Hier mag het helaas toch niet zo zijn :( de test gister was heel licht en vandaag de kv2v5 gedaan maar helaas omowit. 3 dagen voor NOD. Maar geloof er niet meer in.

15. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Aah wat balen:(

Ik hoop dat het snel lukt!!

Hier: al 3 dagen vreselijk misselijk, de hele dag door, hoef niet te spugen en ook geen bla bla daar beneden dus ziek ben ik niet. Alleen het gevoel alsof het braaksel boven in m'n slokdarm zit.. Ook veel boeren..

En nog steeds lichte steekjes.. En wat chagrijnig maar oke:p nu al testen is nog 5 dagen voor m'n nod..

16. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Bubblez Ik zou zelf nog even wachten met testen je kan zien hoe het loopt zoals bij mij en dat kan ook enorme teleurstellingen opleveren! Ik zou iig wachten tot 2 dagen voor NOD meid. Tis nu nog erg vroeg. En dat zeg ik? ;) ik kon me ook niet inhouden aangezien alle verschijnselen die ik had maar nu ook alleen maar meer onzekerheid gekregen dus ik zou het niet doen!

17. Lauren02

Lauren02 Actief lid

21 feb 2014
    169
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi dames!
    Ik ben nieuw hier :) Lees al een tijdje af en toe mee. Wij willen ook erg graag een kindje! Ben per 1 januari gestopt met de pil, nu dus 2e ronde en zondag mn NOD!
    Ik vind het zoo spannend! Wil eigenlijk al graag testen, maar durf ook niet goed..bang voor teleurstelling..heb al een paar dagen telkens lichte krampjes..af en toe wat steekjes in m'n bovenbeen(nooit eerder gemerkt)..en voel me overdag wat weeïg af en toe...kan het (helaas) niet echt misselijk noemen..hoop zo dat ik niet ongesteld wordt!!!

18. MBNN

MBNN Actief lid

26 okt 2013
    267
    5
    18
    Welkom Lauren!
    Spannend hoor ;) Altijd moeilijk dat wachten.. nog even geduld hebben :)

19. annadre

annadre Actief lid

25 aug 2010
    115
    0
    0
    't Gooi
    @momo, wat balen dat je het nu nog niet weet!

@leandrotje, hopen op een plakbaby!

@lovingmyboy, balen zeg!

@4dogs82, sterkte met delaparoscopie.

@babebabe en @momo, kan innesteling zijn? of zet t door?

@smnee ik zie zeker wat!!

@adriana en @yasmin en @nebah en @missporty en @anoniem, houdt vol!

@sanne, gefeliciteerd!

@Lauren, welkom.

@hier, ik weet het niet zo zeker meer. Voel vrij weinig.

20. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

@Leandrotje voorzichtig gefeliciteerd. En ook @Sanne gefeliciteerd.

@Smnee, ik zie helaas niets, maar wie weet wordt ie morgen of overmorgen nog duidelijker!

Balen voor iedereen die toch op rood moet! Heel veel succes de volgende ronde.

@hier vanochtend weer een test gedaan en weer omowit. Jammer, vandaag is onze trouwdag en had het wel bijzonder gevonden om juist nu een positieve test te hebben. Ik voel helemaal niets (in tegenstelling tot de meeste andere maanden) en ga er dus ook maar van uit dat ik gewoon ongi ga worden maandag...

Deel Deze Pagina