Hier een negatieve test. Ik weet het, veel te vroeg (nod di-do weet t niet zeker) maar we gaan samen uit eten dus wilde t checken). Steeds meer pms sympt n minder zwangerschapssympt. Het zal wel niet gelukt zijn. Maarrrr ik heb goede moed omdat ik uberhaupt een vyclus heb gehad!! Hoera
@ hartendief logisch dat je het spannend vindt! Ik moest vannacht 5 x eruit om te plassen. Had jij deze symptoom ook al snel? En een fijne vakantie
Nou ik moet nog zeker 6 dagen wachten. Dus voor de dames die over 3 a 4 dagen mogen testen, denk maar aan mij, dan valt dat alleen maar mee. Ik heb deze ronde helemaal geen symptomen. De vorige rondes had ik van alles, steekjes, misselijk en gevoelige borsten. En nu dus niks. Bij mijn vorige zwangerschappen was ik er niet zo bewust mee bezig, maar had ik ook nergens last van. Dus wie weet.
Laat je niet gek maken door het maagzuur meis. Ik had het in mn vorige zwangerschap heel erg. Maar vorige maand kreeg ik het spontaan ook vreselijk. Zo erg dat de arts me aan de medicatie zette. T was een teleurstelling dat het niet door een zwangerschap kwam. Neem een rennie en zeg tegen jezelf dat je nog niet gaat testen. Als het raak is is dat over een week ook nog zo
Elbe en Leandrotje gefeliciteerd! @hier vanmorgen weer een witte test. Begin er al niet meer in te geloven dat het nog gaat lukken. Zoals ik al eerder zei, heb/had ik totaal geen klachten of symptomen zoals voorgaande maanden. Vanmorgen werd ik wat misselijk wakker en heb ik wat krampjes rond m'n baarmoeder... Ongi zal wel gewoon komen maandag... Dat was het dan. Onze laatste kans... Als maandag inderdaad mijn ongi komt, dan zal ik het definitief moeten afsluiten en verwerken. Ppff kan wel janken als ik daar aan denk... Willen alle zwangeren even wat "roze-zwangerschaps magie" deze kant op blazen
Bekijk bijlage 379678 Mijn test van vandaag. Gister zag hier bijna niemand wat maar wordt het vandaag al duidelijker? Voor mij nl wel maar het is altijd lastig om die tuurstreepjes op de foto te krijgen...
Meid wat naar om te lezen... Kan me voorstellen dat dit een lastige periode is! ik hoop echt op een wonder voor jullie meid!!!