foto's plaatsen Naar 'plaats reactie' , dus niet naar beneden scrollen en reageren, maar echt naar plaats reactie. Dan staat er onder het stukje waar je kan typen: overige opties. Beheer bijlagen, dan wordt er een nieuw tabblad geopend, bestand uploaden (maken of zoeken komt er dan bij mij). Die dus maken of zoeken. Uploaden. Als het uploaden klaar is dan dan het tabblad niet afsluiten, maar naar je andere tabblad terug gaan. Dan moet ie er staan. Reactie verzenden. Zo moet het lukken. @zoehen: gisteren in 8u 1x gestopt en 1x geplast. Heb helemaal geen symptomen. Alleen last van maag en darmen, maar dat heb ik wel vaker (wel erger nu) Ik denk dat het goed gaat vandaag. Vind het wel spannend hoor . Heb niet alles terug gelezen, sorry! Fijn weekend allemaal. Veel roze! Alle roden: balen! Knuffel
Na even twijfelen wil ik me toch graag aansluiten hier. Ben geen grote meekletser en heb een rare cyclus deze ronde, ben m'n ei kwijt (letterlijk) en niks voelt als "normaal". Maar vanochtend een twijfeltestje gehad en ik probeer een klein sprankje hoop te koesteren met een vooral gezonde dosis nuchterheid. Zit immers inmiddels in ronde 15 en m'n kansen slinken. Maar goed... Mireille, ronde 15 incl 4v.mk, 4e kindje, nod tussen 24 en 27 feb. In het roze om maar optimistisch te blijven he
Bedankt hartendief. Dat lukt niet op m'n mobiel. Ik heb m'n test is m'n foto album gezet! Mireille ik kan m ook niet zien helaas
Geeft niks, als je niks ziet zie je niks toch? Hoor liever een eerlijke mening dan dat ik blij word gemaakt met een dooie mus...
Hier is het nog even heel spannend.. Nu 2 dagen overtijd, en wat meer symptomen.. Ik ga morgenochtend testen!
Hallo allemaal, Best een hoop roze deze maand. Gefeliciteerd, dames. Ik mag op rood. Balen! Ik heb heel duidelijk de innesteling gevoeld twee weken geleden op donderdagochtend, maar helaas niet blijven plakken, denk ik, want ik ben vandaag ongesteld geworden. 'Zucht', we gaan maar weer voor de volgende ronde. Voor de dames op de wachtbank, sterkte en ik hoop op een goede afloop.
Ff snel: Bah wat veel rood komt er opeens bij:x dames dat is de verkeerde kleur! Alle rode dames veel sterkte ooit komt het bij jullie ook! Baboeska super gefeliciteerd! Leuk zo op vakantie Wachtende dames: succes met wachten Wie gaat er morgen testen?
@mireille ik zie een heeeel licht streepje! Zou m nog niet positief durven te noemen.. Ben benieuwd hoe je testje over twee dagen is!
Bah ik mag van twijfeltest naar ROOD 😞😞 Gefeliciteerd voor dames met posi test! Lees vanavond weer bij! Degene op rood volg ik in t volgende NOD topic.
Ik heb net roze afscheiding gezien. Een idee wat t inhoud nooit eerder gehad. Maar ik denk dat ik gewoon ongi ga worden. Geen krampen meer wel nog pijnlijke borsten. Moet pas dinsdag ongi worden eigenlijk. Herkennen jullie dit?
Voor de dames op rood succes in de volgende ronde. De dames die nu op roze staan gefeliciteerd!!! Ik moet nog wachten tot dinsdag, maar heb het idee al vanalles te voelen. Kan natuurlijk tussen mijn oren zitten.
Bah, wat opeens een hoop rood! Dat is niet leuk! Alle meiden op roze, gefeliciteerd! @hier is alle hoop wel zo goed als voorbij. Vanochtend gemeenschap gehad met ml en zojuist met toiletbezoek bij het afvegen wat slijmerige afscheiding (sperma denk ik) met rode sliertjes erdoor. Toen ik mijn wcpapiertje wat dieper naar binnen drukte was er nog meer roze afscheiding. (sorry voor de details) Ga er van uit dat ik dit weekend ook op rood mag. Wel veel te vroeg, want eigenlijk dinsdag pas mijn NOD. Nou dat was het dan... de laatste ronde ook voorbij. En dan komt nu het afsluiten en accepteren... Ga nu even heel verdrietig zijn denk ik.... Ik wens iedereen heel veel succes en geluk! liefs B.
@bibaboe: wat naar zeg!! @naily: vervelend dat je niks aan je temp kan aflezen. @hier: krampen in mijn buik en ik begin een test verslaving te krijgen. Hier mijn test van net. liefs