NOD lijst 15 t/m 28 Februari 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door DanielleJ, 16 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mireille74

Mireille74 Niet meer actief

Inderdaad, wat een hoop rood ineens! Bah!

Bibaboe verdraaid ik had zeker van jou zooooo graag wat anders gelezen deze ronde!! Heb er gewoon beetje brok van in de keel. Ik wil je enorm veel sterkte en kracht toewensen bij het verwerken en afscheid nemen maar tegelijkertijd blijf ik stiekem heel hard duimen dat je menstruatie toch niet doorzet... Dikke knuffel!

Lady ik zie niks maar kan aan mij liggen...? Sorry!

Ik noem het ook niet positief ha ha maar ik ben stiekem wel blij dat jij ziet wat ik ook denk te zien... Heb nog drie testjes liggen dus tot en met dinsdag zit ik goed. Tegen die tijd zal er toch wat duidelijk moeten zijn denk ik en hoop ik, of dat nu roze of rood is.

2. Lauren02

Lauren02 Actief lid

21 feb 2014
    169
    1
    18
    NULL
    NULL
    En ook hier een baalmoment..ongesteld geworden! weet dat het pas de tweede ronde was, maar ik hoopte zo! stomme lichaam heeft me goed voor de gek gehouden...echt een anti-climax als je dagen in spanning zit af te tellen tot je kan testen en dan gewoon ongesteld wordt.Bah! Volgende ronde wordt ook niks, want dan ben ik in m'n vruchtbare dagen helemaal niet thuis(wat een planning!!)Maar ik weet dat ik niet moet zeuren, als ik de verhalen van andere dames hier lees, respect voor jullie! En sterkte!!
    Ik ga aan de wijn!

3. Baboeska

Baboeska Lid

21 dec 2013
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bibaboe het kan ook komen door het vrijen hoor! It aint over till its over :)

Meiden die op rood zijn gegaan, balen....

4. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Maandag moet ik ongesteld worden. M'n temp is vergeleken met alle andere cyclussen heel laag 36,9. En dit keer niks geen symptomen.. Normaal voel ik altijd van alles. Zie wel iets op m'n kruidvat test maar was pas een kwartier later. Is dit een indroger? Want binnen 5 minuten zag ik niks. Was helemaal wit
    Ik kan morgen geen test halen dus kan maandag pas na 10 uur naar de kruidvat. Kan ik m'n ochtendurine bewaren voor een paar uur? Bekijk bijlage 379773

5. Baboeska

Baboeska Lid

21 dec 2013
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat kan hoor! Hcg verdampt niet

na de afleesbare tijd is hij vals inderdaad

6. MBNN

MBNN Actief lid

26 okt 2013
    267
    5
    18
    Ik zie wel een duidelijke streep. Lijkt mij geen indroger. Ik heb eigenlijk geen idee of je ochtendurine kunt bewaren.. sorry! Ik ben wel heel benieuwd naar je volgende test. Zou wel helemaal super zijn als je zwanger bent!! Ik duim voor je ;)

7. MBNN

MBNN Actief lid

26 okt 2013
    267
    5
    18
    Gefeliciteerd voor alle nieuwe dames!!

Hier helaas bruin gespot dus zal wel morgen of maandag ongesteld worden. Baalde vannacht flink! Verder niets aan te doen en vol goeie moed op naar de volgende ronde :)

8. Tiinkerbell

Tiinkerbell Niet meer actief

@MBNN Aah nee dat is balen :(

Alle damens op Roze : GEFELICITEERD

hier nog rustig op het wachtbankje..
    heb eigenlijk niet echt kwaaltjes.
    behalve dat ik bultjes op mijn handen heb die vreselijk jeuken !

9. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier definitief op ROOD !
    Succes allemaal:)

10. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Wat naar zeg :(

succes in de volgende ronde.

Mag ik ook op de lijst?
    JMay NOD: 28 Februari , 3e ronde,2e kindje

11. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Hier nog steeds geen menstruatie te bekennen.. Volgens berekening was mijn NOD 20 februari toen een negatieve test maar nod kan natuurlijk ook later zijn Ben pas net gestopt met de pil.. Wel al twee dagen in de ochtend menstruatiekrampen maar nog niks te zien.. We wachten af :)

12. NehBa

NehBa Niet meer actief

Weer wat rood... jammer, succes voor de eventuele volgende rondes..

Nou nog 2 dagen tot mijn NOD en ik voel me wel een beetje apart, mijn pms lijkt wel ineens weg, op mijn borsten na, en de misselijkheid of die nou van niet eten komt of dat ik minder eet omdat ik snel misselijk wordt, daar ben ik nog niet uit.. in ieder geval hielp het om cola te drinken (ik drink echt nooit frisdrank)

Ik dacht dat ik doorlekte vandaag maar een hele plens wit? snap er niks van

13. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    vanochtend een test gedaan en helaas negatief :( was al bang voor want vanaf gisteren al krampen . mijn temperatuur is wel nog hoog maar die zal gaan zakken. ik zal vandaag of morgen wel ongi worden ...wel balen want vandaag pas 10 dpo

14. studente90

studente90 Actief lid

28 dec 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    Balen!

15. annadre

annadre Actief lid

25 aug 2010
    115
    0
    0
    't Gooi
    Hoi allemaal,
    Vraagje aan zowel wachtenden als zwangeren: checken jullie ook de stand vd baarmoedermond?
    Hier is mijn bmm nog steeds redelijk hoog en gesloten terwijl ik verwacht van de week ongesteld te worden. Dan zou ie dus lager en meer open moeten zijn vlgns de theorie toch?
    Toen ik zwanger was kan ik me herrinneren, dat toen ik een paar dagen over tijd was, ik er zelfs bijna niet meer bij kon, zo hoog zat ie.
    Fijne zondag!

16. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nee dat heb ik nog nooit gedaan.
    En heb ook zeker niet de behoefte om dat te gaan checken eigenlijk.;)

17. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    goedemorgen,

@momo: balen meid.

@bmm: heb het wel bijgehouden tijdens vruchtbare dagen maar nu niet.

Ik ben nog wel onzeker hoor of het goed gaat, want heb echt heel veel afscheiding en gisteren weer 1x een klein beetje roze bij afvegen.
    vanochtend niet meer getest, ik wacht het wel af.

18. Candle26

Candle26 Niet meer actief

Ik durf het bijna niet te zeggen omdat ik erg meeleef met de dames die weer op rood zijn gekomen.. *dikke knuffel*

Maar vanochtend getest met CB, en de uitslag is positief. Ik mag voorzichtig blij zijn!

Ik heb begrepen dat je, als alles goed blijft gaan, vanaf 6 weken mee kan doen aan Moeders voor Moeders, dit wil ik dan ook graag gaan doen!

19. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    van harte proficiat!!!

20. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Mag ik ook met jullie mee wachten? Ik zit vandaag 4 dagen voor mijn nod donderdag maar helaas negatief vanmorgen.. ik ywijfel of het dan nog wel kan komen want ik had extra gevoelige testen. . Wat denken jullie?

Deel Deze Pagina