Ik herken het wel smnee, dat "eigenlijk niet naar de wc durven". Alsof je het dan over jezelf afroept dat er bloed is.......ondanks dat je rationeel wel weet dat het toch is zoals het is en dat een keer meer of minder plassen niks verandert aan wel of niet zwanger zijn. Knuffel. Hier onwijze menstruatiekrampen!! Echt idioot gewoon, dat heb ik nooit. Ook niet als ik menstrueer... En daarbij word ik altijd 's ochtends ongesteld en niet 's avonds. Geen bloed in ieder geval nog maar we zullen zien morgenochtend of het testen nog nodig zal zijn...
@smnee digiknuf...het is een klote situatie :x... ik duim voor je dat je snel zwanger mag zijn van een plakbeeb. En laat de gyn iig begrip hebben voor je situatie...
O my... ik kreeg ineens erge steekjes rechts onder in me buik... Niet pijnlijk, geen ongipijn maar rare steekjes.. Daarna moest ik 2x achter elkaar heel nodig naar de wc.. En nu heb ik een rare ongi gevoel in me buik, (soort kriebels en een druk) Me boobs doen nog zeerder.. maar dat heb ik altijd rond deze tijd. 1 ding weet ik zeker, of ik wil een knalposi test (het allerliefst natuurlijk) of ik wil nu (snel) ongi worden als ik niet zw ben zodat we met IUI kunnen starten.
Ik hoop voor je dat ze ook beseffen dat het psychisch gezien niet meer haalbaar is voor jou/jullie zo en dat dat helemaal niet bijdraagt aan de kansen! Ik zal hard duimen dat ze jullie eerder laten komen om de situatie te bekijken en te bespreken *knuffel*
Het kan hoor. Ik had 1 dag voor NOD en NOD zelf soms zulke heftige menstruatiekrampen dat ik echt dacht ongesteld te worden. Moest zelfs een keertje tijdens een kramp even tegen het aanrecht leunen omdat ie zo heftig was! Maar, toch 1 dag na NOD positieve test en 10 dagen dpo omo-witte test nog gehad!
Wat ik wel raar vind is dat de regels blijkbaar overal anders zijn. Wellicht ziet jullie situatie er op papier beter uit dan die van ons... Ik heb nu twee keer een v.mk gehad en hoefde maar 3 maanden te wachten voor we met IUI mogen beginnen. Moet wel eerst me cyste operatief laten verwijderen. Bij ons zeiden ze dat bij mij alle onderzoeken goed waren (cyste zit waarschijnlijk niet in de weg). Bij VL was het net onder gemiddeld. Er moet dan altijd een half jaar gewacht worden. Ik vond dat te lang en zei dat ik in het midden wel een prettig gevoel had, 3 maanden dus. Dit stelde ze zelf ook voor toen, wel op dr voorwaarde dat ik de cyste zou laten verwijderen, just to be sure. Ik hoop eigenlijk dat het niet nodig is, maar het is wel een fijn gevoel dat we hulp krijgen als het niet mocht lukken. Mijn tempkaartje ziet er trouwens goed uit, ben benieuwd of dat me iets gaat opleveren. Ben nu 10DPO, niet veel klachten. Enkel wat licht gevoelige borsten en af en toe wat steekjes rechtsonder in mijn buik. Herken het een beetje van de vorige keren, maar wil daar niet te veel aan vast houden... Het kan ook niks zijn namelijk. Pffff, geduld is een schone zaak.
Iedereen bedankt voor de bberichten. Ik ben nog niet ongesteld maar de test is wel negatief, zal vanmiddag wel ongesteld worden. Als ik vanmiddag bericht heb laat ik het weren en dan neem ik pauze van hier.
Moeilijk smnee. Na gisteren niet getest te hebben, vandaag wel weer en hij loopt heel mooi op. Mag het onderhand dus wel echt gaan geloven.
Lieve smnee, even een snel berichtje voor jou. Je mag hier niet aan onder doorgaan, vertel ze dat! Ik hoop zo dat je eerder terecht mag. Ik moet nu weg, de berg op. Ik zal aan je denken en voor je duimen. Zal ook wat hcg jou kant op sturen. Ik gun het je zo. Liefs, hartendief
Leandrotje ook nog gefeliciteerd!! Smnee, zet je menstruatie altijd zo moeilijk door? Vervelend meid, kan me voorstellen dat je gewoon door wil nu... Duimen... Test is as we speak aan het doorlopen. Geen bloed hier in ieder geval, wel nog steeds krampjes (niet zo erg als gisteravond, ik was er gewoon echt even ziek van!) en toen ik ging plassen voor de test weer een dikke klodder vruchtbaar slijm. Heel vreemd.......