Mama in love : Hoe was jou test vandaag ? Hier ook getest helaas omo wit... Hopelijk test ik donderdag of vrijdag nog positief
Ik zie ook wat mireille!! Spannend! Ik heb me vanmorgen kunnen inhouden dus ik hoop morgen op een positieve test..
Pffff krijg koppijn van het turen en denken. Hcg verdubbelt iedere twee dagen dus mijn boerenhollandse verstand zegt dat als t wat was geweest, dat hij nu wel donkerder had moeten zijn. Wacht nu even af tot 'ie droog is, dan kan ik m vergelijken met die van gisteren en eergisteren... Mavi derya, duim voor je!
Spannend ! Ben wel benieuwd naar de vergelijkenis . Ik hoop dat Ik donderdag of vrijdag toch nog een positieve test heb
Hier precies hetzelfde. Als het lijntje al donkerder wordt gaat het wel errug traag hier. Kijk maar. Ben benieuwd of mensen inmiddels íets zien maar vraag het me af. Edit... Op het scherm vind ik em al weer minder duidelijk dan op mijn telefoon of in het echt Bekijk bijlage 379953
+1!! Erg frustrerend. Spreek voor mezelf natuurlijk maar ik denk dat ik mezelf gewoon blij zit te maken met een dooie mus. Ook overdreven misschien dan weer want blij ben ik nog lang niet "but I'm keeping my hopes up" zullen we maar zeggen. Terwijl de kans ontzéttend klein is... Dank je wel mavi derya
@leandrotje. Dat is een duidelijke tweede streep! Gefeliciteerd! @mireille. Ik zie een tuurstreepje @mama-in-love. Ook bij jou een tuurstreepje. Wel vreemd dat de streepjes niet donkerder worden?
Het is inderdaad wel gek dat ze nog niet echt duidelijker worden dames! Misschien even een ander merk proberen?
Die van gisteren was duidelijker dan die van vandaag, bij mij. Helaas pindakaas. Zal wel weer einde oefening zijn, voorafgegaan door valse hoop. Heb nog 1 testje liggen nu. Die is voor morgen als ik dan niet ongesteld ben. En daarna test ik niet eerder dan vrijdag weer want dan weet ik zeker dat ik overtijd ben. Maar denk toch dat dat niet nodig zal zijn meer.
Even off-topic; Wil jullie even laten mee genieten van mijn uitzicht momenteel.. On topic: Mijn ski broek begint wat strakker te zitten. Vooral aan het einde van de dag, zijn mijn darmen wat opgezet. Vandaag heel ietsiepietsie last van mijn borsten. @mama in love: zie heel licht wat hier op mijn telefoon. Probeer eens een andere test? Hoop echt voor je dat het een mooi oplopend streepje wordt. @mireille: bovenstaande geld ook voor jou!
Hartedief wat mooi!! Ik hou het trouwens bij de kruitvat testen. Als je nu weer andere testen gaat gebruiken raak je nog meer in verwarring. Kruitvat zal toch uiteindelijk op moeten lopen en anders is het gewoon niet goed...
Hoi allemaal, Hier inmiddels 1 dag overtijd. Had vrijdag getest, maar was negatief. Als ik vandaag niet ongesteld word, ga ik weer testen. Vind het wel spannend hoor.. aan de ene kant denk ik dat ik ongesteld word (cyclus is af en toe 29 dagen) aan de andere kant durf ik een heel klein beetje hoop te houden dat het deze keer raak is...