Dat is ook waar. Ik heb de action testen gebruikt en 1 kV test. Mijn kV test was wel iets duidelijker dan mijn action test. Maar action testen liepen mooi op. Ik zal voor jullie duimen!
Spannend zeg ! Ik ga voor je duimen !! Dit was mijn test...omo wit Hoop dat ik gewoon nog te vroeg ben
Jeetje wat spannend zeg, en slopend denk haha, die tuur strepen.. Hoop mee dat ze oplopen! En wat een uitzicht, wauw! Ik had trouwens met het legen vd prullenbak mn test nog s bekeken (hij lag nog bovenop hoor ) maar toen zag ik echt een tuur streepje ook. Alleen die tellen toch niet als t uren later is? En zijn de testen van de action ook gevoelig, net als van kv? Ik had trouwens vannacht een hele felle steek in mn onderbuik, werd er zelfs wakker van... maak me dus beetje zorgen nu, maar als ik wat inlees kan t ook innesteling nog zijn? Mn nod is wrs 28ste (ik weet mn cycles niet namelijk) maar heb denk ik een ovulatiebloeding gehad de 15de... Sorry voor de vragen hoor...
Had ik bij de zwangerschap van mijn zoontje ook. Ongeveer 6 dpo geloof ik dat ik zo'n felle steek had.
Hier mag ik op rood, en ben er stiekem blij mee (ben ik deze ronde opgenomen in het ziekenhuis, inclusief operatie en alles). Dus een zwangerschap zou misschien niet zo fijn zijn. We hebben ook letterlijk maar 1 keer sex gehad voor ik opgenomen werd en dat was niet eens tijdens/vlak voor ovulatie, dus eigenlijk hebben we deze ronde niets kunnen doen. Vriend zei al, deze ronde telde niet mee, je kunt moeilijk zwanger raken wanneer een van de twee in het ziekenhuis ligt en de ander thuis in bed
@jenny. Voor jou is het ook nog spannend! @hartendief. Wat een mooie foto, krijg ook vakantiekriebels @toeteke. Waarom ben je geopereerd? Een zwangerschap is dan meestal niet handig nee.... Gaan jullie wel meteen weer door voor een beebje?
O jee.... Ik werd wakker vanmorgen, en ineens heb ik allemaal kleine puistjes boven m'n borsten! Heeft/had iemand dat ook?? De 27e is m'n nod.....
O bah zeg een operatie. Hopelijk herstel je snel! Wordt trouwens idd lastig dan haha Ja spannend haha. Ben normaal zo nuchter, herken mezelf zo niet He ik zag toevallig ook vanochtend opeens puistjes/pukkeltjes op mn borsten. Heel vreemd, en geen idee ook, sorry...
o ja vreselijk die spanning! had het eigenlijk al opgegeven door negatieve test gisterochtend (10dpo) en steeds krampjes. Maar temp was vanochtend nog steeds vrij hoog en krampjes zetten niet echt door, nog steeds geen bloed.... wanneer is jullie NOD ook alweer?
Aww, sterkte Smnee.. hoop dat ze een beetje meewerken in het ziekenhuis.., Hier nog steeds niks te zien.. twijfel of ik vanmiddag of vanavond zal gaan testen...
Als de huisarts de verwijzing doorstuurt digitaal dan worden we met voorrang ingepland. Eindelijk gaat er wat gebeuren
Wat een nacht heb ik gehad zeg... gister begon t met steekjes rechtsonder in me buik. vervolgens een rare kriebelend en drukkend gevoel in me onderbuik. heel veel moeten plassen. en ineens vannacht een enorme pijn in me onderbuik en onderrug wat door trok naar me bovenbenen. ik wist niet hoe ik moest zitten of liggen ofzo. gelukkig wel met moeite in slaap gevallen. Maar oh wat had ik een pijn. wat kan dit betekenen?
Smnee wat balen!! Maar wat je zegt nu gaat er in ieder geval iets gebeuren. Frisse moed er tegenaan! Toeteke ook succes in de volgende ronde! Snap je gedachte. Hier net weer een flinke klodder vruchtbaar slijm. Snap er geen bal meer van dat heb ik nooit. Klopt niks meer van. Voelde wat en ging naar het toilet in de veronderstelling dat het bloed zou zijn maar dat is het dus niet.