Balen van de negatieve testen, maar ik testte 12dpo ook nog negatief, dus het kan nog! *strooit ook nog wat hcg* Succes meiden!
Balen Yasmin! Ik vrees ook voor t ergste, had tot 2 dagen geleden nog veel afscheiding en nu heel weinig of zelf niks (gisteren ook) of kun je dus ook zwanger zijn mer weinig afscheiding??
Toch nog spannend allemaal he pfffff Heb ook erg slecht geslapen, en heel veel gedroomd en in elke droom was de test positief. Was het maar andersom..... Gelukkig is mn hoofdpijn van gister wel weg.
Ik heb ineens keelpijn.. Toevallig ook een symptoom? Ik ben van 6 tot 10 Feb ziek geweest dus lijkt me sterk dat ik weer ziek word.
Adriana85 Nee nog geen test gedaan. Wil eigenlijk wachten tot eind van de week als ik zolang kan wachten. Vanavond heb ik normaal mijn menstruatie ben zo benieuwd en anders volgende maand naar het ziekenhuis. Krijgen maandag de uitslagen van de vruchtbaarheidstesten zo spannend allemaal Duimen voor iedereen
Dames mijn laatste berichtje in het nod topic. Maar wilde even mijn knaltest van MvM showen. Wens iedereen hier heel veel goeds toe!
Even ego weer sorry, heb echt ren-en-vliegdag vandaag. Testje is wel echt "donkerder" dan de vorige drie, voor zover je het überhaupt een streepje mag noemen. Maar ik ga er gewoon vanuit dat het weer niks is, duurt veel te lang. M'n baarmoeder voelt zwaar en m'n bekken doet zeer. Zal vandaag of morgen wel ongesteld worden. Sla morgen ook een dagje over met testen denk ik, als ik vrijdag nog niet ongesteld ben zie ik wel verder.
Oh wat een naar gevoel he, maar misschien is je innesteling wel veel later geweest dan je denkt! Hij is echt donkerder hoor! Hier is ie ook duidelijker (nu 10 dpo) maar besloten morgen een CB te gaan doen met weekindicator. Weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
Als er een (succesvolle) innesteling is geweest bij mij dan moet dat zondagavond zijn geweest. Toen was ik echt ziek van de pijn en die zou nergens anders door te verklaren zijn geweest. Geen idee of dat vroeg of laat is en ik weet dus ook niet zeker/precies op hoeveel dpo ik toen zat... Ach ja we komen er vanzelf achter toch. Is het niet een beetje vroeg voor zo'n dure cb, op 11dpo? Staat je vrij natuurlijk he maar denk niet dat die nu al positief zal aangeven...
Hoi. Vandaag roze op wc papier en toen ik voor de 2e keer naar de wc ging bij het plassen in de pot ook wat. Hopelijk zet het niet door, dat zou jammer zijn. Maar ik denk dat ik ongesteld word. Als het echt rood wordt dan meld ik het wel, laat mij nu nog maar gewoon zwart op de lijst. Ik ga wel even met vriend in overleg over de kinderwens of we het komende maand dan wel echt gaan proberen, een expresje ipv een mogelijk ongelukje
Heb je een fotootje van je test van vandaag? Of heb je die al geplaatst dat ik die over het hoofd gezien heb?