Ik ben nu toch ook wel erg zenuwachtig hoor. Had vanmorgen een beetje bruinverlies, maar dat is nu alweer de hele dag weg ha! Er is nog hoop!!
De erge jeuk is vermindert, is nu rustig, als het weer zo erg is ga ik even bodylotion proberen, ik heb wel vaker dat ze ineens jeuken maar weet niet of het in bepaalde periodes zijn en is nooit zo erg als vannacht.
Hier nog steeds geen teken dat ik ongesteld ga worden.. Wel heb ik de moed op een zwangerschap een beetje opgegeven. Mijn borsten doen nog steeds onwijs pijn en ben nog misselijk.. Test vanmorgen was negatief, ik snap er niks van.. Kan het niet zijn dat ik te vroeg test? Dat mijn cyclus langer is dan ik denk?
Ja dat kan natuurlijk ook ! Dat je cyclus. Langer is. ik had net weer doorchtig slijm en heb wat ongie pijntjes hoop dat het een goed teken is
Is slijm of afscheiding een goed teken dan? Zolangzamerhand weet ik niet meer wat nou wel en wat niet positief is..
hier was er ook veel afscheiding/slijm hoor, alsof je ei er aankomt, voor mij blijkbaar een goed teken
Hopelijk voor veel van ons een mooi resultaat aan het einde. Missm erg vervelend wanneer mag jij gaan testen? Bubblez ik heb ook geen idee meer eigenlijk wat goed is en wat niet. Lichaam is een raar wezen Hier net weer klein beetje bloed met afvegen. Zondag ook al het geval. Vanmorgen test gedaan en negatief.. Toch nog klein beetje hoop
als mn test morgen negatief is dan ga ik er maar vanuit dat mn ongie donderdag of morgen avond er aan komt .. pff vannacht maar duimen haha
Wat een spanning nog voor een aantal. Hier eigenlijk ook.. Gister negatieve test, maar nog steeds geen bloeding.. Kan zijn dat mijn cyclus na verwijdering spiraal (23 jan) nog op gang moet komen. Wel van 26-29 jan ongesteld geweest en laatste twee jaar van spiraal elke maand cyclus 28-29 dagen. Oftewel gewoon ongesteld geweest.. Afwachten dus? Al denk ik dat ik gewoon ongesteld ga worden.. Maar wanneer?
zo, flink wat pagina's verder... @ mama-in-love, dat is balen, @ nod... heb nu gisteren en vandaag 1x een beetje roze,rood en bruin gehad... zou het dan toch doorbreken of toch niet.. voor mij kan ie nog steeds niet op rood of roze
nog steeds geen ongi gevoel, ik heb wel lichte krampjes.. eerst links, dan rechts enz.. En, ken je het gevoel van 'oeps' er loopt iets daar beneden, nu rennen naar de wc? Nou dat gevoel heb ik heel licht.. alleen er komt niks.. Kent iemand dit?
Ja heb/had ik ook! Veel afscheiding nu ik zwanger ben, voor mij een goed teken, hoop het ook voor jou!