pfff wat een onzekerheid he hahaha jeetje ga zo nog lekker een film kijken en lekker op mijn mobiel klooien in bed. hopelijk slaap ik gauw zodat ik morgen kan testen @Juf had jij soms ook wat kriebeltjes, weet niet hoe ik het anders moet nomen
Pffff hier ook toch nog behoorlijk zenuwachtig Morgen mn nod (vandaag dus) en ik voel niks bijzonders. Ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden morgenavond. Zeker na de negatieve test van dinsdag. Toch blojft het spannend..... Grrrrr pffff kon ik deze dagen maar overslaan Ben ook beniewd of er morgen weer meer roze op de lijst komt, hopelijk wel!
Ik word gek van me lichaam.. Ik merk ook dat ik de laatste tijd veel klaag hier hahaha.. Ik heb dus al een tijdje (weekje ofzo) last van een raar gevoel in me onderbuik, ene moment steekjes, ander moment een kriebelend/drukkend gevoel, en nu een soort ongigevoel maar toch anders... En dat is dan alleen nog over me onderbuik... De hele dag al hoofdpijn
Ohhhh ik ben erg, net even een test gedaan en ik zie WEER een tuurstreep... Maar ik denk dat jullie hem niet zien... Op me foon en in het echt wel te zien maar op me pc (zelfde foto als op me foon) is het slechter te zien...
Aan nee.. Ik mag ook rood ...kheb bruinverlies dus ik vermoed dat de hel weer gaat losbreken!! Ik wil de dames die nog in twijfel zijn of het nog niet weten veel succes wensen! ik probeer de komende dagen weer even afstand te doen van de site om weer even alles op een rijtje te zetten ...zucht
Ook ik mag op rood. Vannacht ongesteld geworden. Iedereen die nog moeten wachten succes. Tot in de volgende ronde. Alle zwangeren gefeliciteerd.
@nailey. Spannend he? Hier dezelfde test. Ik zie hem in het echt zeker weten maar hij is zo licht en dat op nod. Lijkt me niet goed. Ben benieuwd of er vandaag toch nog bloed komt, ik ga er maar even uit van wel... Voor jou ook succes hopelijk wordt hij donkerder
Haha, nee denk het niet, geen idee wat je precies bedoelt. Dames op rood balen.. Adriana, spaaaaaaaaaanneeeeeeeeeeeeeend!
Balen meis! Maar misschien dat het bij wat bruinverlies blijft.. Ik zal nog blijven duimen! Hou je rustig en laat je niet gek maken! Iedereen heel veel succes met het spannende wachten!