NOD lijst 15 t/m 28 Februari 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door DanielleJ, 16 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @nurse en mona. Wat ontzettend balen zeg :x sterkte en succes in de volgende ronde

2. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Nou ik heb negatief getest dus laat de ongie maat komen

pfff baal toch wel erg hoor

3. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Het viel te proberen ;)

4. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ik lijk wat te zien kan je hem niet nog van dichterbij nemen ?

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    #2705 Adriana85, 27 feb 2014
    Laatst bewerkt: 27 feb 2014
    Nee dan wordt hij echt onscherp.
    Ik ga het nu ook niet meer proberen, ik zie zelf gewoon een tweede streep. Mn verstand zegt gewoon zwanger maar ik durf er nog niet aan toe te geven. Heb ook echt steeds het gevoel ongesteld te worden en dat zou dan zo'n teleurstelling zijn!

Ik mag op voorzichtig roze :)

6. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Gefeliciteerd :)

Ik mag op blauw maar ga denk door naar de volgende ronde helaas
    Baal enorm :(

7. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    Dank je wel, ik heb ze vaker gehad en steeds geloof ik er weer in.
    Ik wil gewoon snel duidelijkheid, want als ik dan ongi ben kan ik eindelijk beginnen met IUI.

8. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    Ik zie wel iets inderdaad, spannend

9. JennyC

JennyC Lid

17 mrt 2011
    62
    0
    0
    Hoi dames!

Ik lees wel mee maar reageer niet zo.. moet er nog een beetje inkomen denk ik haha! :)

Alle dames op rood balen!!! Alle dames op roze of voorzichtig op roze gefeliciteerd!

Ikzelf ga vandaag mijn derde dag overtijd in.. heb wel steeds steekjes en dan ren ik naar de wc maar steeds niks.. heb ook nog steeds witte vloed! Durf niet te testen!!! Aaaaa

10. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Testen!

11. zeeuwse

zeeuwse Actief lid

3 mei 2013
    328
    0
    0
    Ik mag op rood.
    Ik werd gisterenochtend al vroeg wakker van de pijn in m'n buik en wist eigenlijk al genoeg.
    En inderdaad, gisteren aan het eind van de ochtend ongi, 1 dagje te vroeg dit keer.

Ik schuif een ronde door, maar voor alle dames op roze Gefeliciteerd en geniet ervan!

12. MBWL

MBWL Lid

25 feb 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook nog steeds overtijd, wel lang hoor, dat gebeurt meestal niet.. Ik heb eergisteravond en gisterochtend getest, beiden negatief (hoewel die van gisteren misschien moet tellen als ongeldig) en ik wil nog niet opnieuw testen, ik wacht nog even wat daagjes denk ik!

13. jenny84

jenny84 Actief lid

18 feb 2014
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor iedereen in t rood: wat bale zeg. Hopelijk volgende ronde wel raak!!

Voor iedereen op roze gefeliciteerd! !!

En voor de rest nog even heel veel succes:D
    Pfff ik had me voorgenomen om mn gedachten even te verzetten, werkt niet haha. Ik voel gewoon dingen, maar t kan net zo goed mn menstruatie zijn;). Stom maar ik weet daarvan ook niet hoe ik me normaal voel haha. Ook geen idee van cycles dus ik lijk nu alles te voelen en check de hele tijd of ik al bruin of rood zie... wordt echt gek van mezelf. Heb opeens meer afscheiding ook, gelig soms. Is dat raar?

Maar ik probeer nog steeds pas maandag te testen als ik dan nog niet ongi ben :)

14. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Mee eens ! hahaha

15. pluizebeestje

pluizebeestje Actief lid

25 aug 2010
    116
    0
    0
    huishoudhulp
    Belgie Meerhout
    mijn nod is op 23 februari en voor de moment zie ik niks dus ja voel vanalles een cb gedaan de 23 ste maar was wit maar wel in midden van de dag gedaan dus kans zit er nog in lol moet nu wel enorm lang wachten pff vorige keer had ik op deze dag een miskraam zenuwen zenuwen

16. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Vandaag is mijn NOD..

Gistermorgen was mij test nog negatief, maar gisteravond had ik een druppeltje roze bij het afvegen.
    Heeft het al zin om nu te testen? of kan ik beter wachten tot morgenvroeg?

17. jenny84

jenny84 Actief lid

18 feb 2014
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou, als je t red haha, tot morgenochtend wachten. Is je urine geconcentreerder en zit er wat langer tussen je testen. Maar ik kan de behoefte om nu testen goed begrijpen. Heb je er meerdere liggen? Haha, ik had die van de action, 2 voor 1,50... die pak ik sneller dan een duurdere :D

18. lady29

lady29 Actief lid

30 sep 2013
    269
    2
    18
    Hoi Dames,

Alle roze dames heel erg gefeliciteerd!! Meiden op rood helaas en op naar de volgende ronde!!

@ hier: Veel eerder dan verwacht ongesteld geworden en is nu alweer over. Zit dus in de volgende ronde. Ga er met volle moed weer tegenaan en hopelijk is het deze ronde dan raak!!
    Daarbij nu ook sinds afgelopen maandag gestopt met roken, dus ben er nu ook echt klaar voor.

liefs

19. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Zucht.. we gaan gewoon wachten:p

Ik heb die van de kruidvat.. Morgen vroeg gelijk testen. zit er weer 2 dagen tussen de testen..

20. jenny84

jenny84 Actief lid

18 feb 2014
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ja ik wil ook die van t kv haha. Duurt lang hè dat wachten...
    Mijn nod is morgen.. maar wil proberen te wachten tot maandag met testen. Maar weet niet of dat gaat lukken ;)... verschrikkelijk dat wachten en wel dingen opmerken...

Deel Deze Pagina