tomtiedom.... wachten duur verrekte lang!!! Ik ga nu koken, dan eten en dan duik ik de sportschool wel in, dan douchen en slapen. is het sneller morgen Het lijkt me toch als het wel raak is ik dat morgen wel kan zien.. anders word ik gek denk ik
Hey hoi er is weer veel bijgeschreven.. ik heb nu 3 dagen wat verlies, de derde dag nu helder rood bloed, per dag past het wel in 1 inlegkruisje dus tja ik weet niet wat ik er mee moet maar het zal binnen nu en 2 dagen dan wel echt doorbreken Denk dat ik ook op rood mag al twijfel ik wel, maarja
hier denk ik telkens dat het doorgebroken is, rennen naar de wc maar dan is er niets. stond net op van het plassen had ik wel allemaal witte vlokjes/deeltjes in mijn urine..
dat klinkt spannend... en ja... mijn ongi is of gewoon eventjes raar, of nep... ik denk het eerste, hoop het laatste
Nu weer een klein beetje bloed. ook niet meer dan een druppel.. zodra ik met mn vinger naar binnen ga dan zie ik al niks meer.. heel raar.. Morgen weet ik, hopelijk, meer..
@nehba. Nee toch wat balen zeg Ik ga morgenochtend een kv doen en hoop hem hier te kunnen showen maar het lukt me gewoon niet om een goede foto te maken. Vanochtend dat was echt een streep, geen tuurstreep hoor. En, ik heb heel dik OVULATIE gezet bij de ovutest van datum 12/2. 12+14=26 dus ben ik eigenlijk al 2 dagen overtijd haha muts die ik ben. Nog steeds geen bloed gezien dus denk dat ik gewoon zwanger ben.
mag ik jullie lijst roze komen kleuren? Gisteravond positief getest Yvke86, 27 jaar, 1e kindje, nod 26 Februari
Goedemorgen, Ik mag opROZE!! Ik kan het nog helemaal niet geloven, ben zoooo blij! Na 22 maanden en 26 rondes is het bij de eerste IUI gewoon raak!
Wauwyvke wat een knaller gefeliciteerd ! Emma wat super jij ook gefeliciteerd lekker van genieten ! Hier nog geen bloed denk wel steeds dat het "eruit" loopt
Hallo allemaal, Ik ben hier nieuw al lees ik al een poosje mee. Allereerst gefeliciteerd voor degene die zwanger zijn! Ik zit in ronde 1 en ben 5 dagen over tijd maar de test is nog steeds negatief (kV).. Toch ben ik er redelijk van overtuigd dat het misschien de eerste ronde al raak zou kunnen zijn..?
Weer een lichte streep vanochtend. Nog geen knaller jammergenoeg maar wel een duidelijke streep. Hierbij nog een foto: