@yvke. Wow wzt een knaltest! Gefeliciteerd @emma. Jij Ook gefeliciteerd, geniet ervan @cosy en mrcd. Balen sterkte en succes de volgende ronde. @pimmie spannend zeg, maar mss ben je nog aan het ontpillen of kan dat niet? Hier: ik ga mijn banner aanpassen zet mij maar op roze
Wauw gefeliciteerd adriana85! Ik ben al meer dan een jaar van de prikpil af dus dat kan niet.. We wachten rustig af..
Alle zwangeren gefeliciteerd! Ik ben ook overtijd maar mn test is nog negatief. Ik weet niet zeker of di, woe of do mn nod was, maar overtijd ben ik zeker! Spannend!!
Gefeliciteerd aan de zwangere dames!!! Hier weer negatief, gisteren m'n nod. Nog geen ongi te bekennen.. En nog steeds veel symptomen. Ik snap er niks meer van.. Ik wacht nu tot maandag met testen.
Dank jullie wel! Voor alle andere zwangere dames ook van harte gefeliciteerd! Ik zit hier heerlijk te genieten! Gelukkig hoef ik vandaag niet te werken
O wauw wat een hoop roze opeens!! Gefeliciteerd zeg! Aan degene op rood, bale zeg. Hopelijk volgende ronde meer succes! Hier vandaag mn nod denk ik haha. Kan ook in t weekend liggen. Probeer mezelf echt te weerhouden om te testen. Lukt nog aardig. Opgeblazen gevoel is weg, en misselijkheid is anders... continu honger en voel me daardoor uhm leeg ofzo... nog steeds wel rare steken onderbuik. Ook bij bewegingen.. heel raar. En nog vreemder, maar sinds gisteren opeens vocht uit mn tepels. Verder eigenlijk geen last van mn borsten, ben me alleen wat meer bewust van ze zeg maar. Aan de ene kant voel ik me zwanger, maat ben zo bang dat ik mezelf voor de gek zit te houden. Zit daardoor te wachten op bruinverlies Kortom, ik zit mezelf nog steeds lekker op te vreten haha. Maar ik wacht t nog even af... duim duim duim...
Voor alle zwangeren gefeliciteerd !! Meiden op rood nieuwe ronde nieuwe kansen succes!! Vandaag is mijn nod dag 32 cyclus denk dat ik gewoon mijn menstruatie krijg omdat ik noet precies weet wanneer mijn ovulatie is vriendlief wilt niet dat we zo nog mee bezig zijn aangezien we in ronde 2 zitten. We gaan ook geen zwangerschaptest doen nod kan ook morgen of overmorgen zijn aangezien mijn cyclus schommelt. Ik heb ook geen testdrang dus wacht ik het tot zondag af als ik dan nog geen rood zie test ik dan wel! Ik hou jullie op de hoogte! X
Jenny84 vocht uit borsten?? Dat klinkt echt als zwanger zijn! Of heb je welles gehoord dat het ook zomaar kan??
Jaaaa, gefeliciteerd meid! Duidelijke test! Ook jij hebt het hcg goed gevangen @emma en yvke,jullie ook gefeliciteerd! @de lijst: iemand die het nog bijhoudt? Ben benieuwd of het nog een beetje goed roze is geworden of niet..
SOw ik ga effe naar de wc en ja hoor ik mag op rood!! Dames succes hier verder ik ga door baarde volgende ronde !
O bah toch weer twee op rood, niet leuk @momma: En nee niet gehoord, maar er zullen vast vrouwen zijn die dat hebben en ongi worden haha. Ik probeer maar geduldig af te wachten
Hier nog steeds niks :/ Geen ongi, en kon me gisteravond niet inhouden dus weer getest maar weer duidelijk negatief.. Stress misschien? Zou opzich ook nog wel kunnen.. Maar iig ben ik volgens mijn berekeningen zeker een dag of 4 overtijd
Ik mag op rood Net verloor ik wat helderrood bloed en word steeds meer. me cyclus word steeds korter dat scheelt wel.
Jeej, nieuwe roze dames! Gefeliciteerd! Komen jullie mee kletsen in het 1 tot 15 november topic? Dames op rood, balen.. succes de volgende ronde. Knuf voor jullie En voor de blauwe dames, hoop dat jullie gauw duidelijkheid hebben, maar het liefste natuurlijk een positieve test! Sterkte!