Hm, ik ga er vanuit, dat mijn eisprong gisteren of vandaag was. Ik weet het niet zo goed. Temp was vanmorgen omhoog (dus gisteren ei?), maar ik had gisteravond de donkerste lh-test (ei vandaag?). Morgen temp nog maar even zien...
Baal echt dat ik gister geen poging heb gedaan om ml te verleiden... Heb ovu pijn, bmm staat hoog en open, rekbaar slijm.... vanavond pas laat thuis...weet niet of ml dan nog wel wil
na een positieve test springt ei binnen 24-48u. na de knaltest springt ie binnen 12u! dus kan zeker wel hoor...
Hier wordt t ook vanaaf laat pas... Vl gaat trainen, morgen ochtend kan evt ook... Morgen aaf moet ik werken en donderdag is Vl. 24 uur aan t werk... Dus dan vrijdag pas weer...
Wij klussen wel ongeveer om de dag. Laatste keer was zondagochtend en ik heb vanavond weer in de planning.. Maar het is gewoon fijn om te weten wanneer mijn ei is-was.. soms kunnen we gewoon niet. Gisteren was VL om 6u 's ochtends naar het werk en ik was pas om 22.45 terug, dus dan zit het er niet in.. Wil gewoon een knaller
Leuk, dat plannen van het klussen hahahaha, hebben jullie het daar ook met jullie mannen over? ik niet.... ik tel zelf, en dus ovutest en ben dan gewoon ontvankelijker voor zijn pogingen op de avonden dat het 'moet' whahah, of ik maak de avances, maar ik zeg niet "mijn ei is morgne, dus we moeten vanavond klussen!!"
Dat doe ik ook niet, maar vaak merkt hij het wel aan mij. We hebben afgesproken dat ik het niet zeg, omdat ik hem niet onnodig druk op wil leggen (want dan gaat het presteren uiteindelijk wat minder ). Maar hij weet het wel, hij kent me zo goed
Ik zeg ook niks, ik verleid m gewoon vaker en hij roept elke keer ow je hebt zeker je ei! Haha terwijl t 9 van de 10x dus niet zo is. Maar ik gewoon meer behoefte heb dan hij.. En ook btje omdat ik niet ineens in 1 week wel vaak wil en m daarna of voor minder wil, dat gevoel wil ik m niet geven...
idd Aurin, dat is wel waar! en heel eerlijk, vind ik klussen zonder enige vorm van anticonceptie ook leuker, misschien omdat ik geen remmende pilhormonen meer heb, en de spanning natuurlijk
Na het stoppen met de pil in mei 2013 is mijn cyclus tussen de 31 en 43 dagen geweest, dus erg onregelmatig. Hopelijk nu na mijn miskraam een wat meer regelmatige cyclus...
Even een vraagje.. Mijn vermoedelijke eisprong is 8 feb.. dit is mijn 2de ronde.. 1ste x na 28 dagen menstruatie.. bij mijn eerste kindje ook 28 dagen steeds.. dus ga er maar vanuit. Wanneer raden jullie me aan om te "klussen"??
Zo.... de beste afleiding tegen eipijn... KLUSSEN! Maar dan echt klussen. Tegels in de keuken eraf gesloopt, geschuurd, geschilderd, en ik begon de nieuwe tegels erop te zetten, maar ben toch écht moe en dat moet secuur. Blij dat ik wat afleiding had. Heb zóveel last van mijn ei altijd. Herkenbaar?
haha, nee, tenminste volgens mij niet, had vanavond wel steken aan 1 zijkant, heb je je ei elke maand vanaf de andere kant zeg maar? ene x links andere x rechts? of hoe werkt dat?