Hoi hoi, Mag ik ook op de lijst. Ik heb een 2e miskraam gehad en we willen gelijk verder. Ik heb weleens gelezen dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent dus hopelijk geldt dat ook voor mij! Liyana, 27 jaar, ronde 1 na mk, 1ste kindje, NOD 16 februari
Goeiemorgen Dames Ik wil me hier ook weer melden.. Na 2 maanden van onzekerheid, tuurtestjes, lichte streepjes, totaal geen pijn (alle voorgaande maanden bijna dagelijks uitgeschakeld door de vele pijn door pcos en endometriose) hebben we nu duidelijkheid. Vorige week maandag en dinsdag enorme buikkrampen gehad, en afgelopen vrijdag enorm hevige menstruatie. De gyn vertelde me vorige maand dat mijn klachten alleen zouden verdwijnen bij gebruik van de pil of een zwangerschap, dus we hadden allemaal goede hoop.. Toen ik buikkramp kreeg vorige week wist ik dat het misging, en de hevige menstruatie die volgde bevestigde het... ik had mijn ei op dag 16 en menstruatie op dag 36.. dus een LF van 20 (normaal maar 12).. We gaan vol goede moed deze ronde in... En proberen alles voor nu even los te laten, ook al is dat lastig... MMMarian, 31 jaar, 3e kindje, ronde 11 NOD 17 februari
Ik 'mag' me hier ook melden.. Had hier liever niet willen zijn, haha.. Voorlopig zal ik het een beetje met rust laten, maar zo rond februari zal ik wel weer actiever zijn hahaha Hoop dat het weer net zo gezellig gaat worden als het eind januari nod forum Yupgup, Momo.. Dit was niet de afspraak Er zullen er nog wel meer dames komen, helaas.. Hartendief, 25 jr, ronde 8, 1e kindje, NOD 18 feb Ben nu uitgegaan van mijn vorige cyclus, maar misschien dat het veranderd, dat zullen we zo rond dag 16-17 wel zien. Ga op dag 10 beginnen met ovu testen. Dames, heel veel succes! Edit: Ah MMMarian, jij ook weer hier.. zucht! haha Hoop ook voor jou dat het snel raak is!
*kiest een lekker zonnig plekje op het wachtbankje uit, mikt de glühwein weg en warmt chocolademelk op*
Ik wil ook graag op de lijst Mijn nod is alleen niet zeker. Afgelopen maandag positief getest. Helaas zaterdag begon een vroege miskraam op 4.5 Ik ga er eigenlijk vanuit dat ik weer m'n gewone cyclus heb (hoop ik!!) Aurin, 29 jaar, 2e kindje,ronde2 (ronde 1 na mk.) NOD 21-2
Hoop ik ook niet! Cyclus was net op orde na gebruik mirena spiraal. Daarvoor drama en lichte pcos geconstateerd. Dus gewoon weer cyclus Van 32 dgn Hoop ik zo!!!
Ik liever ook niet... Maar helaas. We gaan vol goede moed door!! Komt goed! Alleen hoop ik dat t bloeden ophoudt over paar dagen...
Ook ik meld mij helaas hier.... Zwangels, 31 jaar, ronde 31 (ronde 22 na v.mk), 1e kindje Nod is 17 februari Zal niet veel mee kletsen, want het is al moeilijk genoeg.
Bloeden gestopt, test gedaan Omo wit. Lichaam is dus gereset en het is weg Krijg nu onwijs keelpijn en koorts, kan d'r ook wel bij!!
@zwangels.. dikke knuf voor jou meid!!! Ronde 31 alweer, getverdegedverdemme!!! *We hebben dezelfde NOD dit keer.. zal dit geluk brengen?
Thnx Aurin! Jij ook bedankt MMMarian! En idd wie weet brengt het geluk nu we onze nod op dezelfde dag hebben!
Mag ik hier ook op de lijst? LIX, 31 jaar, ronde 10, 2e kindje. Zet nod maar op 19/2, weet t niet precies. Denk niet dat ik hier veel zal zijn. 2 beste vriendinnen zijn zwanger, 1 weet dat pas net. Collegae zwanger, stapavond as vrijdag door vriendin afgezegd ivm zwangerschap, 2 andere vriendinnen zwanger.... Zit ff stuk dus ga proberen afstand te nemen