Klinkt goed! Vorige ronde had ik ook (waarschijnlijk) innesteling op 4 dpo (ik had verschrikkelijke kramp gedurende een uur, met felle steken. Eerste zwangerschap was de innesteling pas later. Dat voelde ik toen met felle steken ook. Ook de winderigheid herken ik van de eerste twee weken zwangerschap 😏 Ik zou optimistisch worden hiervan!
Dank je renske! Ik krijg wat meer hoop nu! Het blijft echt gissen hoor als je t nog nooit hebt meegemaakt zoals ik.. Iedere vrouw is toch anders en daarbovenop is oo nog eens iedere zwangerschap anders.. Maar ik herken deze steekjes echt niet van de vorige ronde, alleen van mn eisprongen.. Maar ik ben bijna 100% zeker dat mn eisprong op 1feb was (30 positieve ovutest, 31knaltest, 1feb positief, daarna steeds minder) en dus niet nu kan zijn Pff was het maar de 14e
ik hoest, ben wat verkouden, maar sinds vandaag elke x als ik hoest steken linksonderbuik, echt irritant! wat ik al zei, dat soort dingen ga je nu opletten haha, was niet van plan nog testen te gaan doen deze ronde, voor de zekerheid vanavond maar ff klussen
wat vervelend die onzekerheid! sterkte! vind het zo'n onzin dat.sommige terug aan de pil worden gezet na een mk, of een maand rust moeten houden. dat wil je toch niet horen als je zwanger probeert te worden?! en die pil kan een curetage niet voorkomen. persoonlijk vind ik het een slecht advies. misschienbeter even overleggen met een gyn? @lovepeet: wat fijn dat dit een oplossing is dan!
Nee dat is zeker vreemd. Vooral omdat je met de pil niet echt ongesteld wordt toch.. Je lichaam moet het zelf kunnen lijkt mij, al geeft het wel weer een hoop duidelijkheid. Hier ontzettende steken, dag 15. Ik baalde ervan tot ik bedacht dat het wel eens mn eisprong kon zijn. Snel een LH test en een knaller. Blij met de duidelijkheid, nu nog hopen dat alles verder verloopt zoals ik zou wensen (bij deze test zit de controle streep dus rechts )
Ow balen zeg, wat gek he ineens die cyclus?? Geen innesteling ofzo? Ja in baalde ook, maar goed is vast een reden voor! Komt hopelijk snel goed..
hey ladies ff snel, net een bijna posi ovutest!!! dus jjeeeeeeej ze lopen op!!!! finally! hopelijk morgen een knaller.en zaterdag mn ei! vanavond en moegenavond maar eens gezellig maken... of vanavond en zaterdagochtend.....? probeer strax na t sporten (echt sporten in de sportschool) nog ff alles terug te lezen! x
Zo, 2 DPO en hier begint wat te zeuren... ben benieuwd of t een bevrucht ei is Merk gelukkig dat ik me er minder mee bezig houd dan vorige maand. Toen leek ik wel verslaafd aan testen. Zó vermoeiend..
Vorige keer met 6/7 dpo innesteling gevoeld, en daarna enorm sago (goede graadmeter want dat ben ik nooit) Wou dat de tijd sneller ging
Ik de vorige keer met 4 dpo innesteling en daarna echt zwanger... Het was zo duidelijk. Ben benieuwd wat morgen gaat brengen...
We spreken elkaar over een week nog wel hahaha. Succes! Hier toch ook al vrij donkere testjes, misschien is mijn ei dan toch vroeger deze maand.
Haha ja herkenbaar. Met zoonlief ook. Daarom wist/dacht ik ook echt dat ik vorige robde zwanger was, herkende mezelf niet meer...
potverdorie. ..manlief net kl*tenieuws gekregen van een vriend van hem...dus totaal niet in de stemming..grrrrrr! zou t uitmaken? denk.morgen.pas een knaller en dus zaterdag ei...dus opzich is morgeaaf beter...maar hebben zondag voor t laatst geklust...is dat niet te lang geleden dan???