Haha, iedereen op het wachtbankje? Nou, ik nog niet. Het duurt nog een week voordat mijn ei komt en tegen die tijd mag ik jullie plek innemen op het wachtbankje, duurt lang!!!!
Ik kom er wel net achter dat mijn cyclus gelijk loopt met de stand van de maand. Dus vruchtbare dagen en verwachte bevallingsdatum met volle maan. Toeval?
hier wordt de ovu test eindelijk lichter nu hopen dat de lf lang genoeg zal zijn...duimduimduimduim...
Ik heb nog niet aan ovulatietesten gedaan. Eind december gestopt met de pil.. 1 ste cyclus 28 dagen Dus als ik het zo bereken morgen mijn ei. Kan niet zeggen dat ik hem ooit gevoeld heb. Maandag,woensdag,vanmorgen geklust. Wil morgen en zondag ook maar doen voor de zekerheid en dan dinsdag nog een keer. Vl weet niet wat m overkomt .. Heb ik het zo dan goed gedaan of heeft iemand nog tips?
Als je op een banner klikt wordt je doorgeslikt naar een site en daar kun je er 1 maken. De link(url) zet je vervolgens in je handtekening, via gebruikersinstellingen
Pfff ik heb een steken, en kramp.. Kan toch niet nu al nestelen?? 2 dgn na ei? Vorige x 5/6 dgn na ei... Maarja nu nog wel vol hormonen etc na vroege miskraam.. Klapte net gewoon dubbel van de kramp Of nog een ei?? Of ei laat? (Ovu test was zo goed als wit vamorgen) (Zijn zeker geen gassen dit gevoel is echt baarmoeder/eistok pijn..)
2 dagen na ei lijkt me erg vroeg.. ze zeggen 5 tot 12 dagen.. misschien idd een laat ei? Of heb je al eerder het gevoel gehad dat je eisprong is geweest?
Ja had dinsdag knaller van ovu test, woensdag nog positief, woensdag avond was ie al minder positief. Sinds donderdag ochtend temp omhoog En heb dinsdag avond en woensdag ei kramp gehad
hcg waarde was 14 geworden , dus het is voorbij . nu maar ffe alles uit men llichaam krijgen en dan hopelijk in maart/april weer met volle moed ertegenaan ..
@ Aurin..hmm lijkt me idd dat je ei dan al is geweest..misschien toch de hormonen?? @ babylove.. heel veel succes en neem even je rust
Deze maand even wat afstand genomen van het nod-deel van het forum, omdat ik de laatste tijd toch wel heel erg ermee bezig was. Wel met mezelf afgesproken om de ovulatietesten te blijven gebruiken. Omdat mijn banner aangeeft dat mijn ei over een dag of 3 komt, ben ik drie dagen geleden begonnen met testen. Woensdag een redelijk streepje, geen positieve maar toch redelijk zichtbaar. Die van gisteren was vager en vandaag zelfs zo goed als onzichtbaar. Ik kan mijn ei toch niet gemist hebben????? Zoals aangegeven is deze maand (waarschijnlijk) onze laatste poging. Het kan toch niet dat ik hem juist nu gemist heb? Begin er langzaamaan van in paniek te raken... Het is ook zo stom dat het laatste half jaar mijn cyclus zo onregelmatig is. Vroeger wist ik gewoon dat het 28 dagen was. Maar nu schommelt het tussen 29 en 35 dagen... geen pijl op te trekken dus...