NOD lijst 15 t/m 28 Februari 2014

Discussion in 'NOD forum' started by DanielleJ, Jan 16, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Even blijven testen, ook getempt?
    Vervelend dit zeg!!

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    (Ben niet zo heel actief hier maar af en toe probeer ik het ;))

@babylove. Argh wat een rottig nieuws :( Sterkte! Ga je nu nog een maand aan de pil of laat je je lichaam het zelf 'oplossen'?

@zebra. Wat gaaf dat je een duidelijke test hebt, gefeliciteerd, het is je gegund!

@aurin. Misschien toch innesteling of voorbereiding op innesteling? Denk wel dat het kan zo vroeg hoor.

@lovingmyboy. Mooi banner ;)

Hier: net weer een ovutestje gedaan en die was erg licht :( Snap er niks meer van. Meestal op of rond dag 17 mn ei, nu al op dag 13? Gelukkig gisteravond goed geklust... Mn nod zou dan vervroegd moeten worden. Eerst kijken wat de test morgen doet.

3. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,632
    0
    36
    we hebben besloten toch even een maandje de pil te nemen ,huisarts vond dat het beste. heb net men eerste pil geslikt dus even ook een rustpauze ... men lichaam even laten rusten.
    dan kunnen we rond maart /april weer terug rustig de natuur zijn gang laten gaan.
    bedankt voor de steun meiden xxx

4. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Heel veel sterkte...

5. Renske76

Renske76 Bekend lid

Dec 27, 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Raar! Maar er gebeurt iets en dat is een goed teken :)

6. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    naast denhaag
    Ja ben wel bang... Straks nestelt t in m'n eileider?? Zo vroeg?
    M'n zusje net bbz gehad dus ben wel btje bang...

7. Giggle

Giggle Bekend lid

Jun 18, 2013
    968
    0
    16
    veel.sterkte babylove....blijf t echt en heeeeeel raar advies vinden de pil en zou.t.zelf ook nooit doen omdat je dan weer.hormonen in je lijf.stopt en je lichaam.strax weer eerst de hormonen eruit moet.werken....blijf t.onlogisch vinden...
    maar je moet doen waar jij/jullie je goed bij voelen!!! hopelijk snel goed nieuws!

bibaboe. ..heb je wel getempt? als.dit je laatste maand is zou.ik.alle zeilen bijgezet hebben...hopelijk komt ie nog!

hier...raar gedoe, gisteraaf ovutest bijna positief....net net niet...
    vanmorgen loop van de ochtend positief. ..maar mn.temp.was 0.2 hoger dan gister...
    vandaag ook nog vruchtbare afscheiding gevoelt. ..
    net gezellig gedaan met manlief.
    ..hopelijk heeft t nog beetje nut gehad... want net nog ovutestje gedaan en hij was weer iets lichter. ..dus piek is.geweest...
    maar kan me niet voorstellen dat ie vandaag gesprongen is vanwege iets hogere temp.en vanwege gister mog niet positest...
    gister kan dus eig ook niet amders was ie niet allen vandaag posi geweest toch? ? en morgen kan ook niet wamt dan zou ie net niet lichter zijn geweest toch?????
    ik snap t echt niet meer......
    morgen mn.temp maar eens kijken...en anders is dit gewoon een overgeslagen ronde zonder ei denk ik...weet t anders ook niet...

8. missm

missm Bekend lid

Mar 12, 2012
    931
    123
    43
    maar na een positieve test springt ie toch binnen 48 uur dus kan dan nog komen.

9. Renske76

Renske76 Bekend lid

Dec 27, 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hm, weet je ook of ze soortgelijke pijn had, zo vroeg? Ik kan me je angst wel voorstellen, maar soms werkt het lichaam ook heel anders dan je kunt bedenken... Ik hoop dat je ei gewoon heel snel bij de baarmoeder is gekomen.

10. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    naast denhaag

Nee ze had pas met 7/8 weken veel pijn, links d'r zij en pijn in schouder (door prikkeling buikvlies door scheurtje in eileider)
    Verder had ze amper door dat ze zwanger was...
    Nu 9 weken na operatie is ze 7 weken zwanger!! Gelukkig nu goed

Maak me zorgen om niks denk ik!

11. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    naast denhaag
    Kan nog hoor! Temp kan ook hoger zijn door iets anders he. Positief blijven!

12. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

13. missm

missm Bekend lid

Mar 12, 2012
    931
    123
    43
    ik duim voor je bibaboe

14. Giggle

Giggle Bekend lid

Jun 18, 2013
    968
    0
    16
    missm ja dat vroeg ik me dus af...maar omdat ie nu dus weer lichter is....blijf t raar vinden...hoop morgen iig op een lage tem en dan zondag verhoginh dan weet ik dat mn ei geweest is...
    morgen vroeg ff afwachtten dan dus

15. Liesje12

Liesje12 Actief lid

Nov 15, 2013
    250
    0
    0
    Den Haag
    Je ei kan gewoon nog komen hoor. Je lh schommelt met de dag. Kijk maar eens in mijn fotoalbum op mijn profiel. Daar zie je ook wat donkere en dan weer lichtere tot geen streepjes. En dan ineens de knaller.
    Ik vind het heel moeilijk om te horen dat dit je laatste kans is. Zo oud vind ik je nog helemaal niet, maar zo lang als jullie al bezig zijn.... Pfff. Respect hoor. Ik zou knettergek worden denk ik. Heel veel succes. Ik duim heel hard voor je.

16. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    3,745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ff tussendoor, LIX, ik zie net staan dat jij pendelt, doe je dat nog?

17. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    naast denhaag
    De krampen is niet van laat ei, ovu test is zo goed als wit.
    Temp blijft hoog.
    Geduld geduld...

18. Pugga

Pugga Bekend lid

Mar 15, 2012
    740
    4
    18
    Hallo,

Ik denk dat ik. Me toch hier wil aansluiten. Hele regelmatige cyclus en de laatste keer ineens drie weken overtijd. Als ik toch mn gewone cyclus an 30 aanhoud zou mn bod de 25 zijn. Ga denk ik wel ovutesten gebruiken. Welke zijn het beste? En hoeveel gebruik je er ongeveer?

pugga,29 jaar, 2e ronde, 2e kindje, nod is 25 jan

19. Liesje12

Liesje12 Actief lid

Nov 15, 2013
    250
    0
    0
    Den Haag
    Ik gebruik de dipsticks van zwanger en kids. Heel erg tevreden over en niet duur. ;)
    Ik denk dat ik er tussen de 5 en de 15 per cyclus gebruik. Ligt er een beetje aan hoe testverslaafd je bent. :p Volg wel goed de bijsluiter op anders werken ze niet goed. Succes!!

20. Giggle

Giggle Bekend lid

Jun 18, 2013
    968
    0
    16
    Meiden...ik begin zo langzamerhand te denken dat ik deze maand gewoon geen ei heb...:(
    Misschien moet m'n lichaam deze keer toch ff iets meer herstellen van m'n MK dan de vorige keer...
    M'n temp is weer 0,1 gestegen...gister ook al...maar voor een ei heb je minimaal 0,2/0,3 stijging nodig...dat is ook normaal bij mij...
    Stel dat ik toch uitga van een ei op donderdag en hij dus maar met 0,1 stijgt...dan kan m'n ovu gister toch noooooit meer positief zijn geweest...
    Dus ik denk dat ik gewoon geen ei heb deze maand en dit een verloren maand is geweest...
    Haal mij maar van de lijst af...ik ga m'n ongi afwachtten en volgende maand opnieuw m'n eerste ronde in...en hopen op een mooi knallend ei;)

Jullie allemaal heeeeeeeeeeel veel succes,ik hoop op heel veel roze voor jullie!! En ik kom af en toe nog wel ff spieken hoor;)

Liefs giggle

Share This Page