Ik heb geen dipsticks en om die nu aan te schaffen voor nu nog... Heb nu knallende koppijn. Behoorlijke steken rechtsonder en rugpijn. Klus vanavobd en daarna gewoon weer om de dag. Pffff wordt er soms zo moe van... van al die gedachte
@tosti, inmiddels weet ik van mezelf dat de ovuknaller pas een dag of vijf na het eerste slijm komt. En als je denkt, dat het slijm perfect is, blijkt het volgende dag soms nog weer perfecter te zijn. Je ei komt er in ieder geval aan... @juf, ovulatiebloed ken ik alleen van horen zeggen, maar niet van mezelf. Ik snap dat je er wat onzeker van wordt. @momo, ik weet ook niet hoe gevoelig die smileys zijn, maar ik denk dat je ei dan vandaag is. Je lh-piek kan wel vrij kort zijn en dan heb je dus maar 1 dag een smiley. Bianca, duimen voor een plakker! Hier 6 dpo en nog steeds sterk het gevoel dat deze ronde niet gelukt is... Ik hoop dat het gevoel nog komt...
Renske, balen zeg... Maar misschien komt t nog! Tosti, raar dat slijm he. Mijn slijm was laat goed dit x.. Na m'n knaller pas, en ook na m'n ei-pijn... Momo, lh piek kan kort, ik had ook 1 knaller, voordeel van streepjes is dat je t verschil ziet.. Smiley niet helaas. Juf, gek dat bloed. Ken t zelf ook niet. Wie weet, geduld! Hier vanmorgen 4dpo temp van 37.6 (normaal 37.2/37.3 na ei.) Vorige maand op 5 dpo ook 37.6. 6 dpo toen 36.8 en daarna alle dagen tot vmk 37.5 Zou wel apart zijn weer t zelfde nu?
Op cb digi staan ook streepjes Kon er nog 3 vinden... 1e vrijdag 2e gister en dus smiley en de 3e van vandaag
spannend zeg, zie dat velen ook nu rond hun eisprong zitten. Wij weten pas morgen meer. Ovulatietesten geven al positief aan.
Nou ik geloof dat mijn nod nog een paar dagen opgeschoven moet worden. Volgens mijn banner zou ik vandaag een positieve ovutest moeten hebben, maar mijn ovutesten laten nog steeds geen streep zien. Meer een soort van vaag lijntje, en dat is al dagen zo... Ik hoop dat m'n ei toch nog gaat komen. Gggrrr dat afwachten...
FF heeft mn kruis verplaatst naar CD15...wie weet wat FF morgen doet. Countdown heeft nog geen ovu gevonden...we wachten af. Heb sinds vandaag wel gevoelige boobs...is wel erg snel. Ook het gevoel dat ik te veel sit ups gedaan heb (zere buikspieren). Maar dat kan komen omdat ik gisteren ben gevallen... Ik zit iig op het wachtbankje, dat is zeker...Komende week lekker er even tussenuit met gezinnetje. Zin in!
als ik eerst maar een zeker wist wanneer et ei nu echt is geweest. Ik durf het nog steeds niet te zeggen.
Ik zit vandaag op cd11 en ga vandaag starten met ovutesten. Ik had alleen gisteren en vandaag krampen. Het lijkt mij wat te vroeg voor een eisprong. Even afwachten dus. Temperatuur was nog normaal vanochtend.
Vanmiddag weer de eerste fm van deze cyclus. Altijd weer spannend. Hopelijk al een mooi ei te zien, zodat ik deze week mn eisprong heb! Nu mag het wel een keer raak zijn hoor
nou Flora, als ik zo kijk naar jouw banner, dan heb je daar idd wel 'recht'' op! Spannend, FM! Ik heb hem morgen, maar voel al steken rechts dus denk dat er wel eentje zit. succes!