NOD lijst 15 t/m 28 Februari 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door DanielleJ, 16 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Heb waarschijnlijk morgen mijn ei en ik heb cervixslijm, doorzichtig lijkt op rauw eiwit en is rekbaar. Slijm voor en na mijn eisprong is altijd wit/gelig en totaal niet rekbaar.

2. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Ja dat klinkt idd meer op vruchtbare afscheiding.. dat van mij was echt wit en meer plakkerig maar niet echt rekbaar.

3. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    :D
    En, waar staat ie nu op?

4. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    Waarschijnlijk dag 17 dus dan zit ik nu 4 dpo. Nu duimen voor een lf die lang genoeg is en niet 23 dagen zoals vorige keer want dan is alle inspanning voor niks geweest.

5. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    Ik schuif nogmaals weer op. Inmiddels nu 15 dagen overtijd met een negatieve zwangerschaps test.
    Vandaag voor een echo geweest bij de gyn. Gelukkig zag het er allemaak heel goed uit van binnen. Geen zwangerschap, helaas. Links zaten weinig follikels ten opzichte van rechts. Rechts niet extreem grote. Maar, in mijn eileider zat vocht, dus de gyn dacht dat ik gister of vandaag mijn eisprong heb gehad. Dit houd in dat we vanaf nu ongeveer 14 dagen moeten wachten tot mijn menstruatie komt. Tenzij er toch een zwangerschap in zit, maar dat denk ik niet. Anders had de gyn dat toch wel al kunnen zien lijkt mij?

Dus graag zou ik nogmaals op de lijst willen staan.
    Nod 24 februari
    Chntl, 22 jaar, ronde 42, 1e kindje

6. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    jeetje chntl, hopelijk mogen jullie snel een kleintje verwachten.

ik ben benieuwd of eitje al is gesprongen of niet, pijn is wel zo goed als weg dus ik verwacht dat hij al is gesprongen, morgen nog weer een test doen en kijken of het gehalte weer gezakt is.

7. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    Op wat voor manier voel jij je eisprong?
    Ik had dit weekend ook mega steken dat ik dacht yes eindelijk menstruatie komt er aan. Bij een nieuwe cyclus gaan we namelijk hormonen prikken en dan uiteindelijk pregnyl zetten. Vandaar dat de focus zo ligt op nieuwe cyclus en menstruatie.
    Maar ik denk dus dat die mega steken gewoon mijn eisprong zijn geweest. Nu ik weet dat de gyn zei dat er waarschijnlijk pas een eisprong is geweest, doordat hij zag dat er vocht in de eileiders zat.

8. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    een zwangerschap is pas met 2wk3dgn na conceptie zichtbaar bij inwendige echo...

9. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is het nou beter om om de dag of elke dag te sexen als je vruchtbaar bent?

10. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    Aha oke. Bedankt! Wachten we nog maar even 2 week in ieder geval..

11. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Je had toch ook vruchtbaar slijm gehad? Hebben jullie nog geklust? Dan zou je dus eventueel ook nog zwanger kunnen blijken over twee weken. Wel gek dat je blijkbaar een menstruatie over kunt slaan...

12. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Ik had gigantische steken en pijn en daarom vanmiddag een ovulatietest gedaan en die knalde eraf! Hij was zelfs eerder zichtbaar dan de controle streep, haha.

Mijn bmm zit trouwens ook hoger, voelt als me lippen en staat een klein beetje open.

Alleen cervixslijm klopt niet, heb het wel maar geen draden, dat had ik een paar dagen geleden.

13. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    Ik denk dat het vruchtbaar slijm was.. veel en erg draderig en dik. We hebben toevallig gister nog geklutst. Maar dat zegt ook nog niks natuurlijk. Nou ja het heeft dan blijkbaar echt een menstruatie overgeslagen. Aangezien ik 26 dec ongi was, 25 jan ongi zou moeten worden, en nu dus rond 24 feb.. dus het zou heel goed kunnen dat het echt gewoon is overgeslagen. Maar wel apart.....

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Jeetje wat veel gekletst! Dat krijg je als je om 7 uur gaat slapen, nu klaar wakker!

Chntl, ik duim voor je! En helaas kan een menstruatie overslaan wel degelijk :( heb het vaak gehad.

Leandrotje, hoop dat t raak is, fijn dat je iig een positieve ovu test had!

Renske, minisymptomen zijn ook symptomen, misschien ook wat minder vertrouwen omdat t fout gegaan is vorige x?
    Hier ook zelfde verhaal... Wel symptomen maar niet een jeej gevoel..
    Zuur, hoofdpijn, krampjes, en jeuk borsten...

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Lix geniet van je midweek!

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Goedemorgen wachtbankje!
    Hoest met iedereen?

Hier wel oke, nog steeds hoofdpijn. Maar ook nog baarmoeder steekjes dus blijf positief.

17. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Mogguh. Hier ook nog lies- en bekkenpijn. Ik zou d'r zowat hoop van krijgen :)
    Heel raar geslapen vannacht, gedroooomd zeg. Heel weird.

18. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Op zich goed, alleen ontzettende testdrang, grr!:)

@chantal wat gek, geen ongi, heb je nog ovutesten gedaan om een volgend ei op te sporen?

19. Smnee

Smnee Niet meer actief

Meiden even een ego berichtje. Ik had zaterdag en zondag positieve ovulatie testen en vanaf zaterdag ben ik dus ziek. Zaterdag hondsberoerd, en vanaf zondag een beetje net niet. Heeft dit invloed op het ei en het bevruchten?

20. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    Kan mogelijk de eisprong remmen. Maar als tie wel is gesprongen denk ik niet dat het invloed heeft op een eventuele bevruchting. Maar pin me er niet op vast.

Deel Deze Pagina