hoi dames, wat een hoop gezellige berichtjes allemaal vanochtend FM gehad: dr zei : wow er zit een heel grote. 24 mm was ie. ook nog een kleintje van 12 mm maar is waarschijnlijk niet vruchtbaar zij verwachtte vandaag of morgen mijn eisprong, maar ovutest was net nog steeds negatief... vanavond iig maar klussen en nog eens testen. Maar ik leg meestal grote eieren...
nog vraagje: iemand ervaring met wat normaal is voor progesteron hoogte? weet dat er een minimum op zit, maar ik hoorde vandaag van de gyn dat ik de vorige keer 7dpo een waarde van 113 had, wel hoog dus. Zit er nog een max aan of niet?
Pff..ben toch weer wat onzeker aan het worden.. Zaterdag dacht ik mijn eisprong gehad.. Toen nog flink geklust.. Vervolgens gisteren flinke steken en een prop wit slijm.. Kon er geen draden van maken , maar heb nog nooit echt zon prop gehad.. Vandaag geen opgeblazen gevoel meer, maar wel best vochtig daar beneden zeg maar... Zou ik dan toch mijn kans gemist hebben.. Gister namelijk geen mogelijkheid meer gehad om te klussen.. kan iemand me hier haar mening over geven? Thnx
Mijn nod is altijd 10 dagen na mijn ei, maar ik verwacht toch dat ik dan alsnog niet per se positief hoef te testen, aangezien mijn lf redelijk kort is. Ik denk eerdere een paar dagen later.
Wat wordt er weer lekker veel gekletst! En voor wommigen wordt het nu al echt spannend! Toi toi toi Ik mag toch weer verplaatst worden naar de 26ste had vanochtend echt wel een knaller van een ovutest. Dus toch gewoon 31 dagen zoals gewoonlijk. Wel fijn dat het gewoon regelmatig is, maar jammer dat ik nu nog iets langer moet wachten. En nog even flink klussen vanavond en morgen!
spannend adriana! ik heb net ook maar weer een ovu test gedaan en die is nog steeds net zo knal als gisteren, dus ei is nog niet gesprongen mag ik vanuit gaan?
Ik heb gister een aardige knal ovu test gehad en vandaag is is nauwelijks te zien! Is mijn ei nu weg of is hij nu gesprongen en heb ik nog 1/2 dagen??
@leandrotje Nee lijkt me niet dat hij dan al gesprongen is. Lekker blijven doorklussen dus! @tosti Bij jou zal je ei vandaag springen denk ik dan. @julia Dat is goed nieuws! Wat vertel je het grappig @lovingmyboy Helaas ik heb geen ervaring met je eisprong weten door slijm e.d. Sperma kan tot 4 dagen blijven leven dacht ik, dus als je eisprong vandaag is wordt het krapjes.... @smnee en hartendief Beterschap! Hopelijk heeft het geen effect op een evt bevruchting.
@ Adriana 85, geloof niet dat mijn eisprong vandaag is, het is of zaterdag geweest.. Had toen namelijk ook het gevoel... Of maandag..met de klachten.. We wachten het maar gewoon af, kunnen nu niets meer aan veranderen.. Miss als iemand anders hetzelfde heeft al mij..zie eerder reactie.. Of iemand weet wat het is? Thnx
Welke signalen heb je? Ik lig momenteel op de bank zooo moe..branderige ogen.. zuur in m'n keel..dit is toch veel te vroeg? Zit pas 3 dagen na m'n vermoedelijke eisprong?
Moe Maagzuur Steken bm Gassen en harde ontlasting (normaal loop ik leeg) Hoofdpijn (drink te weinig mocht ik zwanger zijn ligt t daar aan vorige zwangerschap ook) Zenuwachtig gevoel in m'n buik Droge ogen Jeukende borsten (heb vrij grote voorgevel pijn doen ze nooit) Groter tepelhof Dat was t wel gok ik haha!
Sommige (maagzuur jeuk en gassen 3dpo, de rest vannacht 6 dpo) Ow en rugpijn!! Al met 4 dpo ook.. Maar wordt steeds erger. En ik vergeet m'n humeur... Sinds vandaag enorm sago kribbig. Vorige maand zelfde klachten tussen 5 en 9 dpo begonnen... Nu dus vroeger... Maarja hormonen van vmk zaten er nog gok ik...