Neusspray met alleen zoutoplossing mag wel @hier: Lekker aan het genieten. Vandaag hardgelopen, in de bossen, blauwe lucht, zonnetje...Daarna in de sauna, vervolgens met gezin naar zwembad. Wat me gister al opviel, maar vandaag helemaal: ik plas me helemaal gek. Kan het nauwelijks ophouden en als ik dan ga, komt er nauwelijks iets. Verder geen enkele aanwijzing voor blaasontsteking ofzo. Daarnaast is m`n libido de afgelopen week enorm gestegen...normaal is er nauwelijks sprake van een libido haha Ik ga 19/2 testen, op NOD. Ik ga die dag naar de 9mndn beurs met 2 zwangere vriendinnen...een positieve test is dan meer dan welkom!!!
Missm, ik weet niet goed hoe ik die erin moet zetten...kan ik gewoon de link kopieƫren? De www..... En de rest?
Pffff het wachtbankje is weer killing.....duurt mij veels te lang nu. Mijn tempkaartje vind ik er zelf hoopvol uit zien. Wat vinden jullie? 3ed54d Ovulation charts on FertilityFriend.com Mijn eisprong was volgens FF al op dag 12....erg vroeg. Dus ik ga waarschijnlijk zaterdag een testje wagen.
onder je kaartje staat een knop 'share' als je daar op klikt kan jem hier de juiste link kopiƫren. hahaha te langzaam
Normaal 25dgn met m'n ei op dag 14 maar heb een MK gehad...en bij MK in Nov was m'n ei op dag 20...dus dacht nu weer maar m'n ovutesten deden echt vreemd...woensdagaaf bijna bijna positief...donderdag zo goed als positief denk ik, vrijdagochtend loop van de ochtend ook, vrijdagavond negatief... Maar als vrijdag of zaterdag m'n ei zou zijn geweest dan zou m'n temp dan niet al hoger zijn(weet ik uit ervaring) en als m'n ei donderdag geweest is, dan zou vrijdagochtend m'n ovutest niet meer positief zijn toch??? Had de zaterdag ervoor ook al een posi ovutest gehad, maar toen dus ook geen gesprongen ei... Voor nu weet ik t ff niet... Ga er iig vanauit dat t niks wordt want hebben vrijdagaaf pas geklust...helaas
ik snap je probleem. Heb je ook je ovu testen ingevuld op ff. Die tip kreeg ik gister maakte een wereld van verschil.
Ja heb ik ook al gedaan maar maakte geen verschil helaas... Naja we zien t wel, kan er niet meer van maken voor nu...tis en blijft toch afwachtten helaas....maar ga ervan uit dat ik gewoon een ronde verder schuif... Dankjewel voor het meekijken, lief van je!
succes iig ik duim voor je. Ik snap hoe irritant het is want je snapt je eigen lijf ff niet. En denk je hulpmiddelen te gebruiken geven die ook geen uitsluitsel.
Wooh! Dat lijkt wel een innestelingsdip...?! Als je temp (over)morgen nog hoger dan nu is, dan ga ik je feliciteren
ik ben bang dat ik weer deze rond oversla ben vorige week woensdag en donderdag onwijs ziek geweest (tijdens mn ei) spugen etc hele zware anti spuug medicijnen en zware paracetamol gekregen en niet geklust. Ik heb mn ei dit keer ook niet gevoelt grrrrrrr ik baal hier zo onwijs van! Ik blijf denk ik ook even afzijdig van het nod forum maar ik wil iniedergeval iedereen succes wensen!
Dag 20? Kan er niks duidelijk aan ontdekken. Alles dezelfde tijd? het is voor het overzicht wel handiger een hele cyclus te tempen.
Hierbij mijn eerste test van de maand. Ik ben 'm al een kwartier positief aan het staren; zonder resultaat... Zwangels, hoe is jouw temp. vandaag? Yupgup, kan jij al bijna testen?
T kan nog he! Je bent er vroeg bij 😜 Hier vanmorgen temp 37,5 ipv 37,2 Ben benieuwd of dat zo blijft...
Hm, ik zie wat, maar is schaduw of lig aan de test of ligt aan camera denk ik... Zit op 8 DPO en mn temp is lager vandaag. Dus hoop op een innestelingsdip en niet dat ik op 10 DPO al ongesteld word Maareh, ik zal er zo es een testje tegenaan gooien.... testen zat
nou zowel ff als brabbels hebben mijn ovulatie op zaterdag gezet. Willen jullie voor me duimen voor een lf van minstens 9?