@zwangels, jammer dat je temp een beetje gedaald is. Hopelijk morgen weer hoger! @missm, duimerdeduim! @yupgup, hm, ik heb 'm er nog eens bij gepakt en nu lijk ik misschien toch heeeeeeeeeel vaag iets te zien. Maar dat is twee uur na testen en het kan ook nog inbeelding zijn Ik hoop op een innestelingsdip voor jou! Hoe was je test?? @Aurin, ja, het kan nog. Maar Zebra had al zo'n mooie test op 9 dpo. Wilde ik ook heel graag Nu vanmorgen even geen symptomen, dus ook weer weinig vertrouwen... Maar kan over een uur weer anders zijn. Hoopvol je temp stijging! Morgen eerste test? @angela, balen dat je deze ronde hebt gemist! Hopelijk voel je je wel weer beter!
Ik had vorige keer ook pas 10 dpo tuur test (niet te zien op foto) Zebra is gewoon lucky haha niet iedereen heeft snel hcg stijging of snelle innesteling
goedemorgen! vanmiddag weer een ovu test doen, ben benieuwd of ei nu gesprongen is. niet meer geklust, dus we zullen zien of het lukt met 1 dag ertussen. voelde vanmorgen tijdens het fietsen wel 1 steek links, misschien dat hij eindelijk is gesprongen? @renske: hopelijk snel wel een 2e streep, nog even afwachten. moeilijk he @aurin: ook voor jou spannend, bijna testen lastig die symptomen die komen en gaan.
OMG, net toch ovutest gedaan Megaknaller!! kan dat nog nu??!! (19e pilstop, 23e ongi) heb ook een zw test erachteraan gedaan, maar die is nega vanavond klussen maar?! ( we hebben het zondag en maandag ook nog gedaan, maar gister niet, ff rust voor hubbie )
Net gestopt met de pil? Dan is het heel normaal dat je geen cyclus van 28 dagen hebt (ik heb na 8 maanden nog steeds onregelmatige cyclus). Zou vanavond en morgenavond klussen. Goed dat je gisteren niet geklust hebt, beter voor zaad kwaliteit. Veel plezier vanavond
Alsof m'n lichaam me hoorde.. Steekjes. Maagzuur, rugpijn zijn er weer.... Morgen testen? 8 dpo.... Twijfel...
als het goed is zou de ovutest dan morgen weer lichter moeten zijn toch? omg............... dit word echt een klote dag, whahaha, gelukkig heb ik vanmiddag een verjaardag en dus wat afleiding vanavond moet hubs thuiswerken, als hij klaar is maar even een ontspannende massage aanbieden
ik had 2 dagen een positieve test babebabe dus hij hoeft niet de volgende dag lichter te zijn ik ga vanmiddag maar weer een test doen, maar ga er eigenlijk wel vanuit dat hij nu lichter is.
Zit nu op 4dpo. Gisteravond naar t toilet en heb heel veel afscheiding, gisteravond was het roze, vanmorgen ook weer. Zit nu in de trein, straks op locatie weer even checken. Mocht het een innesteling zijn, dan is het wel heel vroeg met 3/4 door, dus zal wel wat anders zijn. Vorige maand had ik gelijk vanaf 1dpo een heel goed gevoel, nu helemaal geen goed gevoel over deze ronde. (Vorige maand was het goede gevoel trouwens hartstikke vals haha) Ik temp niet meer, maar toen ik wel tempte zat ik normaal rond 36.7/8/9 op normale dagen. Gisteren 37,1 en vanmorgen 37,3.. Maar nog steeds verkouden, dus voor mijn gevoel heeft het daar meer mee te maken.
oeh testdrang al bij sommige Ik heb het voor het eerst niet deze maand, elke maand zo positief geoel en nu heb ik zoiets van nouja t zal wel weer niet. Had net wel veel afscheiding, is dat normaal na eisprong?
jaaa morgen testen! Ik had 8dpo ook een tuur tuur streepje, en 9 dpo zagen veel van de dames hier op t forum m ook dus ik zou het dooeennn ( plaatsvervangende nieuwsgierigheid! haha )