Renske, idd zo is t precies! Stom he!! Hier net weer krampen (net als toen me miskraam begon) Vanmorgen verslapen, niet eens getempt... Morgen 9dpo... Vorige x omo wit....pas 10 dpo tuurstreep... Dus morgen testen... Jaaaah ! Verstandig?? Neee!!
Ok, ff mezelf gequote van vanmiddag 2 uur. Nou kom ik net terug van de winkels, en net voordat ik de test wil wegmikken, zie ik een streepje?! Heb hem gewassen, en dit is het resultaat....
Ziet er hoopvol uit, mijn duimen draaien voor je! Renske, ja maar waarom zijn symptomen nou niet gewoon duidelijk? het kan zo ontzettend alle kanten nog op gaan en het is nog vroeg... Gelukkig is mijn nod in de buurt, als die geweest is en ik nog niet ongesteld bent, dan zal ik vast wat meer hoop krijgen.
Ik wil je niet teveel teleurstellen, maar zoveel later na het testen is het helaas niet meer betrouwbaar. Ik had vorige maand precies het zelfde. Ook een uur na het testen een (eigenlijk nog duidelijkere dan die van jou) roze streep. Helaas niet zwanger... Gewoon morgen of overmorgen nog eens proberen. Ik gun het je van harte!
@yupgup, het kan wat betekenen. Bij mij krijgen nageziene testen nooit een tweede streepje. Ook niet een uur later. Vorige maand had ik het wel en toen bleek ik later zwanger. Maar ja... Het hoeft niets te betekenen... Sterkte met wachten. Morgen maar weer testen. @juf, heb jij al een testje gedaan? Of is dat nog wat te vroeg? Wat een zenuwslopende weken. Zeker zo tegen het einde...
Hier sinds ei steekjes rechtsonder en trekt door naar been en rug. Dit voel ik elke maand wel rond ei maar nu blijft het. Herkenbaar??
Net m'n notities (ja ja ik weet t controlefreak...) van vorige maand gelezen Tot 8dpo veel klachten. Daarna alleen maagzuur en moe... Toen met 11dpo pas weer klachten en vooral borst pijn...
Ik ken het niet? Hier slingeren ze altijd nog een paar dagen in huis rond, nooit een streep... edit: nooit een roze streep
Had vanavond nog een keer getest. Toch testjes zat hahaha. En wederom niet direct een streep, wel na 30 min en roze. Tsja, ik ga hoop krijgen.... Ondanks buiten de tijd. Heb weleens grijze strepen gehad na een paar minuten, maar sinds we voor een brusje proberen, nooit roze
Is goed! Ik ga morgen kv test doen... Koop morgen gelijk wel nieuwe want heb zon gevoel dat ik tot woensdag de lul ben met testen haha
He meiden, net weer alles gelezen en zie toch wat hoopvolle teksten en plaatjes @ hier.. kan niet zeggen dat ik echt klachten heb, maar wel allerlei kleine dingen. Zwaar gevoel in bm.. kleine steekjes links er rechts... lichte onderrug pijn.. last van zuur in mijn keel zodra ik ga liggen. Maar nog niet overtuigend genoeg om mezelf weer gek te maken hihi ... ben nu al wel klaar met dat w88.. moet nog ruim een week . Zit me al weer allerlei scenarios in mijn hoofd te halen dat we totaal verkeerd hebben geklust etc... Pfff