@giggle: knap dat je er zo in kan staan. Nog 1 vraagje: als er iets genetisch is, kunnen ze toch selectieve ivf toepassen?
♥NOD-Lijst 16 t/m 28 Februari 2014 ♥ 16. (1) : Liyana, 27 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje 17. (6) : Rachh, 24 jaar, ronde 5, 1e kindje juf1985, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Yupgup, 26 jaar, ronde 3, 2e kindje MMMarian, 31 jaar, ronde 11, 3e kindje Zwangels, 31 jaar, ronde 31 (ronde 22 na v.mk), 1e kindje Dribbel1978, 35 jaar, ronde 12, 1e kindje 18. (4) : Hartendief, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje mamatje89, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje Momo81, 32 jaar, ronde 4, 2e kindje Baboeska, 29 jaar, 2e ronde (1e ronde na MA), 2e kindje 19. (4) : Liesje12, 32 jaar, ronde 4, 2e kindje Sandy1989, 24 jaar, ronde 14, 1e kindje LIX, 31 jaar, ronde 10, 2e kindje AzA, 28 jaar, 3e ronde na bbz, 1e kindje 20. (2) : California1, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje Bloem88, 25 jaar, ronde 5, 2e kindje 21. (2) : DanielleJ, 32 jaar, ronde 6, 2e kindje Aurin, 29 jaar, ronde 2 (ronde 1 na mk.), 2e kindje 22. (0) : 23. (4) : 0Zebra0, 25 jaar, ronde 4, 2e kindje Chocootje, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje angela123, 32 jaar, ronde 4, 2e kindje Toeteke, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje 24. (0) : 25. (0) : 26. (2) : Noralie87, 26 jaar, 6e ronde (2e ronde na MK), 1e kindje Tosti, 31 jaar, 17e ronde, 1e kindje 27. (0) : 28. (0): Datumloos (2) : Giggle, 28 jaar, 1e ronde na MK, 2e kindje Chriss, 28 jaar, ronde 3 MMM, 1ste kindje Totaal: 27 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1),Negatieve Test(0), Twijfeltest (0) WIL JE OP DE LIJST ZET DAN IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE, NOD NEER IN JE POST DAN ZET IK JE EROP!
We zijn alweer met 27 gezellige dames! Dus ik zeg 27 keer roze! Vannacht echt gek gedroomd.. Ik was bevallen van een baby (gelukkig maar), maar had m de hele dag geen eten gegeven, de baby had ook geen honger en toen gaf ik opeens borstvoeding en.. het was gewoon heel raar :s haha! Zit alweer op dag 6, ongeveer 10 dagen tot eisprong.. Kan niet wachten. Wachten, we doen niet anders ,haha!
Dag dames, mag ik weer bij jullie op de lijst? Bibaboe, 37 jaar, ronde 36, 3e kindje, nod 22 feb. Ik had goede hoop dat het niet nodig zou zijn. Had echt veel positieve symptomen, een paar twijfeltesten. Woensdagavond verloor ik een heel klein beetje bloed op 11 dpo en 4 dagen voor nod. Eerst hoopte ik nog op een innestelingsbloeding, maar gisteren wat bruin verlies en vannacht en vandaag best wel heftig bloedend zoals mijn normale menstruaties altijd zijn... Deze maand zal de laatste maand zijn voor ons om te proberen zwanger te raken. Ik april word ik 38 en dan vind manlief mij/ons te oud worden... Ik weet dat hij gelijk heeft, maar er aan toegeven is lastig. Het idee om misschien niet meer zwanger te worden vind ik zwaar... Ik weet niet hoeveel ik mee ga schrijven hier. Weet dat ik de afgelopen maanden bijna obsessief bezig was vanwege de tijdsdruk. De laatste maand moet gewoon ontspannen zijn voor zover dat lukt.
Ah nee ik had ook z'n goede hoop voor jou. Ik hoop zo dat je nog een kindje mag verwelkomen. Knuffel!
LIX, dat kan ook wel.maar daar gaan natuurlijk 100 onderzoeken aan vooraf! En als ze in eerste instantie iets vinden kunnen ze daar niks aan doen...en ga je daarna evt de molen in...maar bij ons zullen ze daar zoiezo niet meteen aan beginnen dan omdat wij 1 goeie zwangerschap tussendoor gehad hebben dus vandaar dat onze gyn zei ik zou het nu nog niet aanraden... Ja hoe ik erin sta, het is heel dubbel ene dag gaat beter dan de andere... We hebben nu wel besloten tegen niemand iets te zeggeb...voor onze dochter wel gedaan met de MA en ergens heel fijn maar ook lastih omdat je soms ermee geconfronteerd word terwijl je dat niet wil... En we heeeeeeeel graag ook een keer een surprise willen geveb aan onze ouders ipv weer slecht nieuws en iedereen weet dat je bezig bent. .. Vind het heeeeeeeel moeilijk maar gelukkog praten ML en ik veel...en als 1 van ons toch van mening veranderd gaan we t gewoon vertellen hebben we gezegt maar voor nu dus alleen voor ons zelf...
nog even niet zo actief hier, komt wel tegen de tijd van eisprong en daarna. vind t zo lang duren met die lange cyclus dat ik nu niet echt gezellig ben in deze weken herkenbaar voor iemand ? ik probeer het los te laten, het is ''pas ronde 4'' maar toch pff
Daar ben ik ook weer.... Hartendief, wil je mij ook op de lijst zetten? NOD 22 feb. 4dogs82, 31 jaar, ronde 24, 1e kindje Succes allemaal deze ronde!
Ook ik kom me hier melden. Zal deze ronde eens wat actiever zijn op het NOD forum. Ik lees altijd trouw alles mee! Vanmorgen weer eens flink ongesteld geworden, baal enorm maar het is niet anders.. Voor de lijst: mamasmeisje, 30 jaar, ronde 9, 2e kindje, NOD 20 feb
Smnee, lix, juf1985, hartendief en Hanna....potverdorie!! Dat hadden we niet afgesproken!!! (En vergeet vast nog een bekende!)
Goedemorgen mama(to-be)'s! Ik mag hier weer op de lijst hoor, rode duivels hebben zich gemeld. Laten we nou afspreken dat we voor een roze lijst gaan! Mijn nod is 20 Feb, op mijn 22e verjaardag! :-D
oo help ik had straks ineens last van mn tepels, dacht huh vreemd normaal alleen tijdens de eisprong dus net ff een ovulatietest gedaan... dikke streep! snap er niks van!! zie banner... ik dacht dat ik weer rond de 40 dagen zou zitten. vorige ronde waarschijnlijk een vroege miskraam kan het zijn dat de ovulatietest daarom in de war is, of ik gewoon vroeg een eisprong heb nu ? + afgelopen 3 dagen niet geklust omdat ik zoo moe was, straks natuurlijk wel en morgen ook maar natuurlijk wel balen, toch weer n gemiste kans misschien
Zebra als je ovulatietest positief is betekend nog niet dat je ei al gesprongen is, kan ook pas morgen zijn. Kan na de positieve test nog maximaal 48 uur duren totdat hij springt. Dus nu 2 á 3 dagen klussen! Have fun