@lovingmyboy dat komt me bekend voor dat je denkt verkeerd geklust te hebben. Morgen dus al twee testers als ik het goed geteld heb leukleuk
Denk ook niet dat we de enigste zullen zijn hihi voel me ook niet echt zwanger .. maarja ook daar ben ik niet de enige in volgens mij
Hoi! Hier ook grote stress. Rare gebeurtenissen aan de gang: gespannen borsten, pijnlijk, soms beetje emo enz.,... Ik heb waarschijnlijk 20 februari mijn nod. Vandaag nog test gedaan: wit :s. Wie heeft welke symptomen momenteel? Is mijn tweede ronde, mag ik terug op de lijst? X Yessie
I know hihi.. maar vind het wel altijd fijner om de wachtdagen door te komen als ik iets voel.. hihi.. heb wel al de hele dag borrelende darmen.. zou dat iets kunnen betekenen??
Jaaaaaaaaaahhhhhhhh! De eerste roze van de lijst! Wat een goed begin! Gefeliciteerd! Heel blij voor jullie!
ik ben ziek geweest.. Geen idee of iemand hem in de tussentijd gedaan heeft. Uit luiigheid heb ik eigenlijk ook nog niet gezocht.
zwangels, gefeliciteerd!!!!! lijst, staat heeeeeeeel ver terug volgensmij...had ook gevraagd of ik et terug op mocht...maar nog geen lijst gezien... was wel benieuwd wie de eerste in de rij waren eig hihihi