Ikke ga nog niet testen hoor...afgelopen zaterdag mijn ei pas gehad. Nod is idd morgen dus ik duim nog steeds voor uitstel van executie...morgen dus pas 7 dpo. Nog iets langer geduld als me dat gegeven is. Zwangels!!! zo gefeliciteerd.
Hier nog steeds een streepje, maar mijn temp is wel naar beneden. Heb een prutnacht gehad, hoop dat het daardoor komt.... fingers crossed!
jammer Aurin, maar je nod is er nog niet, dus who knows! Zwangels, super zeg!! Hier gister weer ff geklust hahahaha, hubs vind het gelukkig niet erg nu avondje weg, dus rust tot en met nod, wat zal hij af moeten kicken
jammer aurin, over een paar dagen misschien weer testen @zwangels: prachtige test zeg!! ik zit op het wachtbankje en het duurt lang zeg zit nog maar op 3dpo.. nog 11 dagen te gaan!
Ik weet t... Vorige x 9dpo ook Omo wit. 10/11 dpo tuurtest(mega tuur) pas 14 dpo duidelijke test.. Bij 1e pas week na nod positief...
Gefeliciteerd zwangellss..! Hier maandag nieuwe test wagen in de hoop dat ik nu een knaller heb .!! Ipv lichte streep laten we hopen de eerste r0ze is al binnen..!!
Ik weet het niet, keek tv met zoon haha. Wel binnen 30 min. Doe t straks ff op pc. Eerst poepbroek verschonen en ontbijten.... in die volgorde, stank is niet te houden
mijn mams is 29 februari jarig, dus zou wel cool zijn als ik de 27e een posi test had (dat zou 15dpo zijn) mooi cadeau voor haar 50e verjaardag
Hey Renske76, Ik ben 27 en is eerste kindje na miskraam vorig jaar . Prettige valentijn trouwens aan alle dames hier!!!! Klussen vnvd x