ja dat is waar maar van de vorige rondes was het zo bij een knaller de volgende ochtend een eisprong tenminste als ik afga op wat ik voel, en de avond was de test dan altijd weer iets lichter al dit is toch wel positief denk ik he ? sorry donkere foto als ik de lamp aandeed werd ie overbelicht ik was nog even met de datum aan te passen tot ik ook echt weet of het nu de tijd is
zebra, deze is duidelijk positief hoor!!!! en als je ei morgenvroeg pas komt zoals je zelf zegt, ben je vanavond toch juist PRECIES op tijd!!!!! beter kan het niet zou ik zeggen! lekker kroelen met je hubby en morgen ook nof ff en ff testen natuurlijk maar ik denk dat jij als eerste op de wachtbank mag maar wel gewoon hier blijven schrijven he
Hier is afgelopen vrijdag mijn menstruatie dus begonnen. Net zo heftig als normaal en incl. stolsels (sorry) net als anders. Alleen duurt mijn menstruatie normaal altijd minimaal 7 dagen, maar nu merkte ik dat het al bijna voorbij was. Een beetje lichte bloeding nog... Dat kan toch niet? 2 dagen bloeden en dan zo goed als voorbij??? Stom als ik ben ga ik dan toch googlen. Vooral ook omdat ik begin van de week dus twijfeltesten heb gehad en ik drie dagen voor mijn nod al begon te menstrueren. Morgen zou eigenlijk pas mijn nod zijn. Eerst dacht ik aan innestelingbloedingen maar dat zou niet kunnen ivm de stolsels. Toen las ik ergens over een tweelingzwangerschap waarvan één werd afgestoten... Weet dat ik mezelf niets in m'n hoofd moet halen, maar dat lijf hè...
Zebra deze is indd zwaar positief dus hop hop gezellig maken!! Dat is dan de eerste al op de wachtbank!! Gaat snel!! Maar dan val je wel binnen 1 tot 15feb ....na ja boeit niet hoor...blijf maar lekker hier en maak de lijst maar alvast een beetje roze
Goedeavond dames. Ik sluit me ook (weer) aan. 26mei, 27 jaar, 4e ronde na MK, 1e kindje NOD??? Ben net van twee lange cyclussen (41 en 38) naar een korte van 24 gegaan. Geen idee wanneer nu m'n NOD is. Dinsdag komen m'n ovu testen binnen zodat ik toch een beetje inzicht krijg in deze cyclus
Hoihoi, Vandaag helaas ongesteld geworden, dus niet zwanger, en nu vol goede moed op naar de volgende ronde. Dit wordt mijn tweede ronde pas. Ik heb al een zoontje, die wordt deze maand 2 jaar. Ik ga even uit van mijn gemiddelde cycluslengte, dan zou 26 februari mijn nod zijn. Dat is de datum waarop ik twee jaar terug uitgerekend was. Hopelijk is het dit jaar ook een speciale datum voor ons Iedereen alvast veel succes, ik ga nu even teruglezen! Liefs Adriana
@bibaboe. Zo is het bij mij elke maand, twee dagen bloedbad (met stolsels) en daarna enkel nog een inlegkruisje nodig. Maar elk lichaam is weer anders.... Misschien in jouw geval toch een zwangerschapstest doen just in case? Iig heel veel succes voor jou (ken je ook nog van het vorige nod topic) hopelijk deze maand raak. @zebra. Ik hoop dat jij aan het klussen bent as we speak Duidelijk positieve ovulatietest! En houd ons op de hoogte he! Voor de lijst: Adriana 85, 28 jaar, ronde 2, tweede kindje, nod 26/2 Overige info: ik denk deze maand weer te gaan ovulatietesten, en voor het eerst tarwekiemolie te slikken. Hopelijk helpt het!
ohja dan zou ik hier eigenlijk illegaal zijn nu nou ik wacht het nog even af of ik ook echt een eisprong voel of weer lichtere testen krijg. met mijn cyclus en lijf weet je het nooit
Je test was positief hoor, die eisprong komt zeker. Ik gebruik dezelfde en werd toen bevestigd met een echo. Ik zou zeggen, trap jij maar af voor een roze lijst.
Ik zal trouwens voorlopig wat minder meeschrijven en lezen. Als ei of nod eraan komt ben ik er weer. Succes allemaal!!
Temp je ook? Dan weet je het gelijk... mijn menstruatie is ook heeel anders dan nomaal, ik had ook nog even hoop, maar m'n temp haalt me uit die droom...
♥NOD-Lijst 16 t/m 28 Februari 2014 ♥ 16. (1) : Liyana, 27 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje 17. (6) : Rachh, 24 jaar, ronde 5, 1e kindje juf1985, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Yupgup, 26 jaar, ronde 3, 2e kindje MMMarian, 31 jaar, ronde 11, 3e kindje Zwangels, 31 jaar, ronde 31 (ronde 22 na v.mk), 1e kindje Dribbel1978, 35 jaar, ronde 12, 1e kindje 18. (4) : Hartendief, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje mamatje89, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje Momo81, 32 jaar, ronde 4, 2e kindje Baboeska, 29 jaar, 2e ronde (1e ronde na MA), 2e kindje 19. (4) : Liesje12, 32 jaar, ronde 4, 2e kindje Sandy1989, 24 jaar, ronde 14, 1e kindje LIX, 31 jaar, ronde 10, 2e kindje AzA, 28 jaar, 3e ronde na bbz, 1e kindje 20. (3) : California1, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje Bloem88, 25 jaar, ronde 5, 2e kindje mamasmeisje, 30 jaar, ronde 9, 2e kindje 21. (3) : DanielleJ, 32 jaar, ronde 6, 2e kindje Aurin, 29 jaar, ronde 2 (ronde 1 na mk.), 2e kindje Mipsie, 31 jaar, ronde 2, 1e kindje 22. (2) : Bibaboe, 37 jaar, ronde 36, 3e kindje 4dogs82, 31 jaar, ronde 24, 1e kindje 23. (6) : 0Zebra0, 25 jaar, ronde 4, 2e kindje Chocootje, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje angela123, 32 jaar, ronde 4, 2e kindje Toeteke, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje smnee, 22 jaar, ronde 19, ronde 6 na miskraam, 1e kindje AugustusMama, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje 24. (0) : 25. (0) : 26. (3) : Noralie87, 26 jaar, 6e ronde (2e ronde na MK), 1e kindje Tosti, 31 jaar, 17e ronde, 1e kindje Adriana 85, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje 27. (0) : 28. (0): Datumloos (3) : Giggle, 28 jaar, 1e ronde na MK, 2e kindje Chriss, 28 jaar, ronde 3 MMM, 1ste kindje 26mei, 27 jaar, 4e ronde na MK, 1e kindje Totaal: 35 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1),Negatieve Test(0), Twijfeltest (0) WIL JE OP DE LIJST ZET DAN IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE, NOD NEER IN JE POST DAN ZET IK JE EROP!
@bibiboe: ik begrijp je helemaal. Ik was deze ronde ook 'anders' ongesteld dan anders in het begin. Normaal gelijk bam en nu eerst 2 dagen bruin verlies en een drupje op een tampon. Daarna zette het wel door. Je lijf kan je zo voor de gek houden. Doe voor de zekerheid een testje of als je tempt, moet je het ook daar aan af kunnen lezen.. ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent..
hallo dames ,mag ik er ook bij? babylove 85 , ronde 2 , NOD 24 februari , 1ste kindje na enkele vage tuurstreepjes en een duidelijkere tweede streep op de sensitest toch ongesteld geworden ... conclusie : koop nooit nog sensitest voor iedereen hier veeeel succes deze ronde, en dat de lijst mooi roze mag kleuren binnekort !!! xxx
Hallo dames, na 2 maanden even rustig aan te hebben gedaan wegens een burn-out van mijn vriend hebben we toch besloten graag samen te gaan voor een kindje. Hij krijgt nog hulp, maar we zijn nu bijna tien jaar samen: hier slaan we ons ook wel doorheen. Graag wil ik ook op de lijst. Elf12, 29 jaar, ronde 7, NOD 21 februari, 1e kindje Heel veel sterkte allemaal en we hopen weer op een roze lijst.