NOD lijst 15 t/m 28 Februari 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door DanielleJ, 16 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb werkelijk geen idee!
    Overbelast zei ze of evt een wervel die net iets verschoven is en dus tegen de zenuw aandrukt.
    Nu moet mn gup van 2 wat meer zelf lopen en heb ik mn mannetje de opdracht gegeven om het huis te zuigen. Hihi..

2. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Yuppie, wauwieeeeeeeeee dat is altijd mooi om te zien;)

Setnil en key, neeeeeeeee:( potverdorie!!! Nou ik ga ervaart vanuit dat ik jullie zie in t volgende NOD topic...voel werkelijk niks maar dan ook niks wat ook maar lijkt op een zwangerschap...dus ga ervan uit dat ik gewoon dins of woens ongi wordt...

3. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Pff..zo zwanger als ik me gisteravond en vanmorgen voelde.. hoe NIET zwanger ik me nu voel..om gek van te worden ;) Maar zoveel positieve testen geeft me toch wel weer hoop..

4. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Zo herkenbaar! Wat kan dat gevoel wisselen he? Gisteren en eergisteren wist ik zeker dat ik zwanger was en nu is er niets meer dat erop wijst. Moed zakt meteen weer in de schoenen. Die negatieve test van vanmorgen hakt er ook wel in. 12 dpo en nog niets pfffffff. Het enige symptoom van vandaag is dat ik echt verschrikkelijk slecht gehumeurd ben. Maar ja, kan ook komen door de negatieve test en het feit dat het hier chaos is ivm schilderwerk.

@key, oh nee!!! Ik had zulke goede hoop voor jou! Balen!

5. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Wow, even twee dagen niet geweest en hoppa, 3 zwangeren erbij! Dat is een goed begin van de lijst. Dat deze maand maar flink roze mag kleuren!

@hier heb ik de afgelopen dagen een innige relatie met de wcpot gehad...:( Een flinke buikgriep te pakken. Gisteren de hele dag op bed gelegen (of boven de pot gehangen) met tegen de avond zelfs flinke koorts...
    Nu maar hopen dat de koorts geen negatieve gevolgen heeft voor een eventuele bevruchting...

Nou ik ga even wat vla eten en lekker op de bank schaatsen kijken straks.

Fijn weekend!

6. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18

Ja idd Renske.. Ik probeer elke keer maar te denken "ga er maar vanuit van niet, dan valt het altijd mee" Maar dat is moeilijk hihi.. want soms denk ik weer dat ik echt zwanger ben, maar durf dat weer niet hardop te denken omdat ik dan weer bang ben dat ik het dan juist niet ben.

Snap je?? Ik zelf niet meer hihi ;) Slecht humeur heb ik ook altijd na een negatieve test, hoewel ik altijd te vroeg test ( niet slim, maar soms niet te vermijden ) Pff

7. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ik mag op rood :(

Na berichtje van zonet naar de wc gerend om nog een test te doen. Ik druppel het erop en veeg daarna af en rood... Zit nu nog naar die stomme test te staren, maar dat is nu ook zinloos. Bah. Verdrietig.

8. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    he balen Renske...:(

9. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Wat zijn die horizontale strepen nu ineens weer? Nooit gehad... Zien jullie het?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,4 KB
      Weergaven:
      18
  10. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Hi meiden, mag ik op de lijst? Mijn NOD is twee dagen eerder dan verwacht (evenals mijn eitje :D) dus nu valt hij op 27 februari.

Cosy, 28 jaar, 5e ronde (2e na mk), 1e kindje

11. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Das een gekke test! De controle streep is zo bubbelig :(

12. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18

Ahhh nee Renske76 :(, dat is balen zeg!!! Sterkte en ik hoop dat de volgende rond jullie ronde wordt!!

13. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    hij is wel een beetje vreemd ja

14. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    ohh.. nu kon ik het ook niet laten en ben ook een test gaan doen... Ik heb een tuurstreep denk ik :0 elke als ik nu staar kijk ik scheel

15. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Ja echt kl*te giggle.. vind het wel echt jammer, maar moet zeggen dat het niet echt als een schok komt na 35372738 negatieve testen
    Vraag me wel af waarom t nou niet gelukt is terwijl we alles 'goed' hebben gedaan..
    Ik heb ovulatietesten gebruikt, die waren op een gegeven moment positief. Sowieso de hele maand door geklust om de dag en rond de positieve testen 1x per dag. Had vrijwel meteen na de posi test ook zere tepels en nu exact 14 dagen na eisprong (15dagen na knaltest) ongesteld. Dus een eisprong heb ik ook neem ik aan! Maar hopen dat de zwemmers van mn vriend een beetje goed zijn!

Voelde ook allerlei steekjes en plopjes in de week na eisprong, maarja hoeft dus blijkbaar ook niks te zeggen..
    Begrijp me niet verkeerd hoor dames ik ga nu pas ronde drie in en ik wéét dat het even kan duren, maar om me heen is iedereen in de eerste of tweede ronde zwanger.. Dus dan ga ik automatisch denken dat er een reden is dat het niet lukt.. Voel me ook niet 'vruchtbaar genoeg' of 'vrouw genoeg' ofzo.. Het is echt belachelijk als ik er over nadenk maar het steekt toch een beetje..
    Ben er gewoon teveel mee bezig.. Enorme controlfreak hier en dit is nu juist iets wat niet te controleren valt.. (Al probeer ik dat wel krampachtig)
    Hopen dat het komende ronde wel lukt!!

Balen renske dat jij ook op rood bent:(:(

16. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Jammer Renske! Die test ziet er inderdaad raar uit. Ik had vorige maand ook een aantal testen (zowel van kv als action) die of helemaal roze bleven of grote vlekken hadden. Maar ook een paar die na een half uur positief gaven, terwijl ik niet zwanger was...

17. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Hoeveel dpo zit je nu dan? Zie dat je nog 7 dagen tot NOD moet. Dan kun je haast toch nog geen positieve test hebben??? Of zie ik het verkeerd??

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Renske, balen zeg.!!! Had zulke goede hoop.
    Toch getest vandaag: Omo wit...
    Ik verwAcht ook dat ik ongi word woensdag...

19. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18

Klopt, moet t ook niet doen :).. maar heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen met testen en kon t niet laten :) ..Stom ik weet t hihi.. nu blijf ik er vanaf tot zeker woensdag ofzo haha..

20. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    het is ook allemaal heel aanstekelijk...ik wil wel maar durf niet.. ik ben zowel bang voor geen als wel een streepje...het kan ook nog zo makkelijk misgaan tot 14 dpo...en dan is het misschien makkelijker om het niet te weten. Maar ik beloof niet dat ik het tot 14 dpo volhoud :D

Deel Deze Pagina