Renske balen ik heb die horizontale strepen ook wel eens gehad, weet niet wat het is. zodra de test droog is , is het weer weg
balen voor de meiden die op rood moeten, hopelijk volgende ronde meer geluk. hier met mijn ouders naar de stad geweest en stiekem testen gekocht, haha, het is me gelukt nu mag ik ze nog een paar dagen laten liggen
Hoi dames, alle zwangeren gefeliciteerd! Ik wil me hier ook melden om mee te kletsen. We hebben vorig jaar januari een zoontje gekregen en gaan nu voor een tweede. Ik heb PCOS en heb voor onze eerste een miskraam gehad en totaal 10 vruchtbaarheidsbehandelingen (OI eerst met clomid en daarna met puregon en pregnyl, voor de ingewijden). We willen nu beginnen zonder behandelingen aangezien ik nu voor het eerst in lange tijd 2 redelijk normale cyclussen heb! Dit heeft er denk ik mee te maken dat ik suikervrij ben gaan eten. We kijken het even aan, anders wil ik acupunctuur overwegen voor we de mmm ingaan. Ik hoop dat iedereen snel een kindje mag verwachten! Annadre, 28jaar, 3de ronde, tweede kindje NOD 27-2 (denk ik)
Hoi dames! Ik wil me ook graag aansluiten bij jullie. Ik heb 24 december een miskraam gehad met bijna 12 weken. Die zwangerschap was een verrassing want we waren er nog niet echt serieus mee bezig, maar ik was toen wel een maand gestopt met de pil. Ik heb nu 1 ronde afgewacht en we willen er weer voor gaan! 24 februari is m'n NOD, dus duimen jullie voor me mee? Wachten duurt lang!! @annadre, ik wens je veel succes!
De dag erna. Volgens mij is het als je voor zes uur savonds ongesteld word dezelfde dag, en erna de dag erna.
Ik voelde vanmiddag een heel vreemd gevoel, een soort plopje.. Nog nooit eerder gehad. Iemand een idee? Stiekem hoop ik de innestelling, ik zit vandaag op 6dpo.
Nee nu er over denk is plopje verkeerd begrepen. Meer alsof iemand een ballon opblies vanbinnen. Ik maak het steeds idioter he de meest rare dingen heb ik wel gevoeld, maar dit nog niet.
Pff... nou als ik niet zwanger ben kan ik gerust naar de dokter gaan.. dan is er iets met mn darmen .. al 2 dagen een zwaar gevoel in mn bm en steken linksonder... ook een vol en misselijk gevoel in mijn keel... durf er niet te erg op te hopen
weer terug van weggeweest!! Super gezellige middag/avond/nacht/ochtend/middad gehad man o man wat is dat wahten toch lastig he dames!! en spannend! ik word al gek dat ik nu weet dat mijn ei een week later dan reguliere cyclus is, en ik dus nog tot27feb officieel moet wachten met testen whahaha, en hier hetzelfde, rommelige darmen, zware onderbuik etc... maar je gaat ook overal meer op letten als je er mee bezig bent....
dames ik wordt onderhand gestoord...kotsmisselijk, opgeblazen darmen al dagen krampen in mijn bm (die nog potdicht lijkt te zitten), doodmoe en 1 stuk chagrijn. Klaar om ongesteld te worden of zwanger als een malle...#wachtbankje
Hier ook vaak plopjes, betekent bij mij niks. Toen ik zwanger was en de keren dat ik niet zwanger was, waren voor mij ongeveer hetzelfde tot 14 dpo . Ik moet dus echt geduld hebben. @babebabe, ook tot 27-2. Dat denk ik iig , ik weet niet zeker wanneer mn ovulatie was. Ik kom nu hierop uit met de billingsmethode. Alleen geen gevoelige tepels, dat had ik voordat ik borstvoeding gegeven had wel altijd. Daarmee was het heel duidelijk als mn ovulatie geweest was...
Hallo dames, Morgen 16-2-2014 mijn nod! 16 februari, ronde 2, tweede kindje ------------ 15-02-2014 getest positief ------------ Alle dames succes deze maand! Dames op rood sterkte! en positief blijven! Dames op roze gefeliciteerd!