ik word ook knetter van het wachten....zucht....was vrij hoopvol deze maand, maar heb dat gevoel genegeerd, zorgt alleen maar voor extra teleurstelling als ik ongi word. nu is het gevoel weg, geloof er niet meer in. zou wel goed uitkomen als het wel raak is, dan hoef ik de hysteroscopie niet te ondergaan...
Wat lastig Ryanne! Hopelijk werkt de medicatie en ben je er weer snel bovenop.. je eigen gezondheid is natuurlijk net zo belangrijk! Het zou natuurlijk helemaal leuk zijn als blijkt dat je deze ronde zwanger bent! En anders.. volgende ronde weer 'gezond' een frisse ronde in ook al is dat een schrale troost. Word maar snel beter!
Ja als al die dagen toch eens sneller zou gaan.. ik hoop voor je dat je die hysteroscopie kunt overslaan. Lijkt me geen pretje.
Hoi... mijn NOD is tussen 24 en 28 februari als mijn berekeningen kloppen... mocht ik zwanger zijn dan is dat niet expres, maar wel welkom.. en zo ja dan ga ik misschien ook onder een nieuwe naam forummen *twijfel*, lekker fris.. Ik wilde me effe hier melden omdat er een aantal meiden (o.a. Mama-in-love als ik me niet vergis) me hadden gevraagd het te laten weten als ik wel of niet zwanger zou zijn straks, en mijn topic door de beheerders is weggehaald dankzij alle offtopic denigrerende reacties op mijn verhaal gelukkig had ik de ontopic antwoorden al in mijn oren geprent.. Anyways, iedereen heel veel succes hier, hopelijk is het raak en gaat jullie wens in vervulling.. mocht het bij mij raak zijn ben ik ondanks dat het ongepland is, wel blij, wie zou nou niet blij zijn he... nogmaals SUCCES! Mbt NOD en dpo enzo, ik heb me flink ingelezen uit nieuwsgierigheid en ik ben nu dan dus OF 5 dpo, OF mijn eisprong is later en geen enkele online calculator klopt, en dat betekent dat al die buikpijn, lage rugpijn en steken (links, rechts, midden afwisselend) sinds gisteren innesteling zijn of tóch wel verlate eisprong of pms.. verder witte vloed en vandaag zag ik ook wat roze vloed ipv wit, maar ik denk dat ik maar er van uit ga dat ik niet zwanger ben en wacht mijn NOD af, want anders word ik stiekem toch wel enthousiast nadat ik van de schrik en het besef bekomen ben en ik ben nu misselijk maar dat komt door de halve chocoladetaart die ik net heb verslonden :s welterusten
Heey wat leuk dat je hier mee komt kletsen! Spannend zeg! Je wilt het graag dus ik hoop voor je dat het raak is. Wel de mooiste manier om zwanger te raken! Had niet in de gaten dat het topic verwijderd was! @hier, eindelijk een hogere temp! Gister dus eisprong gehad. Jeej!! Nu afwachten al zal de kans nihil zijn met 2x ICSI in het verleden. We hebben in ieder geval goed ons best gedaan. Ik blijf hoop houden en het blijft spannend...
Raar he dat je gevoel zo kan wisselen als je op die wachtbank zit. Ene keer sterk het gevoel dat het raak is en andere keer is dat helemaal weg.
Nee ik durf niet. Temp is gedaald dus ben er bang voor. Maar aan de andere kant ik vertrouw mijn temp ook niet deze maand ivm de blaasontsteking ik geloof dat dit ook wat met mijn temp heeft gedaan en dat deze vanaf vorige week hoger lag dan normaal. Goed we wachten het wel af.
Mijn temp is ook vandaag pas weer omhoog! Hij daalde eerst. Nu geloof ik het pas! Irritant, die onzekerheid. ..
bedankt allemaal lijkt me ook geen pretje heb naproxen gekregen om vooraf in te nemen (al beginnen 2 dagen voor onderzoek). maar onderzoek is op cd9, dus ga het nietnemen. wil geen risico lopen en het is toch vrij vlak voor ovu. dus ik.ga dan 3 dgn vooraf flink pcm nemen en hoop dat dat icm hand van ml genoeg is om het dragelijk te maken. @angel: gefeliciteerd! mijn temp is nog steeds hoog. dsinds m'n spiraal verwijderd is, is m'n temp nog niet zo hoog geweest, laat staan 2 dagen achter elkaar. daardoor krijg ik weer hoop en vervolgens ben ik zo bang voor de teleurstelling dacht even dat het misschien door m'n keel kwam, maar overdag is temp gewoon normaal, geen verhoging of koorts...dus verwacht niet dat het daardoor komt eigenlijk.
absoluut! bij mij is het denk ik ook zelfbescherming. kon me vanmorgen moeilijk inhouden met testen. snel naar de wc gegaan zodat het niet meer kon haha
@yupgup, vlindertje, Zwangels en Angel: van harte gefeliciteerd!! Super gaaf! @de lijst: ik mag op [SIZE=+1] ROOD[/SIZE]. Zit alweer op cd5. Express mee gewacht om hier te melden, wilde eerst roze zien op de lijst! Ik duim voor de andere meiden dat er nog veeeeeel meeeeer roze komt! @Lix, ik hou je in de gaten, temperatuurkaartje ziet er goed uit! *DUIM, DUIM*
Ja hier! kon het niet laten na gister, test loopt al iets op, bovenste is van gister, onderste vandaag: Bekijk bijlage 378196
oh petrouschka wat balen! super lief van je dat je eerst op roze hebt gewacht en dat je m'n kaartje in de gaten.houdt. juf: ik zie m zonder te turen!