Dames met een positieve test: Gefeliciteerd!!! Vanmorgen op 2 dagen voor NOD getest en Positief!! Kan het nog niet helemaal geloven maar er kwam een mooie streep! Nog niet super donker maar duidelijk te zien Dus ik mag op Roze! Ps. Foto staat op mn profiel
Goedemorgen dames! 20 min later en ik ben weer bij. Heel weekend zonder zp! Haha Eerst even reageren op een paar: Kimv85 en buikje: gefeliciteerd dames! @ryanne: zelfde nod, dat is dus dan nog voor je vakantie. Wel vervelend dat je zo slecht te pas bent. Maar het is heel belangrijk dat jij je snel weer goed voelt. Ik duim toch voor je, want ik gun het je zo. Knuffel en beterschap! @petrouschka: shit zeg! . Knuffel ook voornjou Juf1985: gefeliciteerd! Jij hebt dus verder geen symptomen? Dat biedt hoop voor mij. Ben trouwens ook s nachts 1 of 2 keer wakker en overdag zooo moe. Ik hou zo van slapen en dan ben ik opeens wakker s nachts. Krijg nu hoop door jou berichtje. @hier: 9dpo nu. Totaal geen testdrang. Voel verder niets, behalve dat ik moe ben, maar ik slaap dan ook slechter. Heb steekjes af en toe rechts, vorige ronde voelde ik dat ook, dus ook dat is niets. Geen gevoelige borsten of vaker plassen.. Niets van dat alles. Totaal geen hoop eigenlijk, maar na het lezen van jufs berichtje misschien toch ergens een beetje...
Hier toch getest... Niet Omo wit, maar heeeeeeeel erg tuur, niet foto waardig. Woensdag afwachten nu. Maar hoop nergens meer op. Voel me niet zwanger genoeg😢
vind het dan toch weer spannend een tuuuuur streepje! en uh woensdag afwachten ? dat geloof ik bijna niet hahah
@kim: gefeliciteerd!! @aurin: spannend meid, hopelijk weet je snel meer. Bloedverlies was echt maar 1 bloed sliertje, zal dan wel een gesprongen vaatje zijn geweest.
heyy meiden. ..t eerste roze al gespot dus t wordt ROOD voor mij...waar ik al vanuit ging vraag me nog steeds af of ik wel een ei heb gehad deze ronde maargoed... als ie idd op die vrijdag geweest is heb ik nu maar een lf van 9dgn naja na een MK hecht ik maar nergens waarde aan... maar ik ga jullie verlaten...weet nig niet waar ik strax uitkom met mn NOD zal erom hangen maar denk dat ik naar de 2e helft ga...zal ik er ook wel paar van hier tegen komen...niet teveel he! zorgen jullie maar voor veel roze! succes ladies
@kim: gefeliciteerd @aurin: ik blijf hoop houden voor jou @hier: temp is omlaag verknald. k*t begin van de week zeg :'(
Balen giggle, denk inderdaad dat je lichaam aan het herstellen is van de mk. Hopelijk de volgende ronde weer een duidelijke ei, zodat je in december uitgerekend bent! (iPad had er per ongeluk uitgerekt van gemaakt, haha.. Wel beetje waar natuurlijk ). @aurin: heb jij al een restje gedaan? (Heb vanmorgen alles terug gelezen. Maar mijn geheugen laat me vandaag in de steek..)