Uiteraard getest , komt ie en loopt mooi op, van boven naar beneden, eergister, gister en vandaag 11 dpo: Bekijk bijlage 378374
Hahah, ja zo kan het ook! Wel knap dat je dat kan binnenhouden, ik moet dan echt 4 tot 5 keer plassen voor het slapen gaan. Buikje en Kim gefeliciteerd!! Wat heerlijk dat roze! @hartendief, nee bijna geen symptomen, wel ook een paar zweetnachten gehad. Maar naast wat ik eerder genoemd heb, niks . @aurin, ik duim voor je! @Giggle, balen meid! Niet leuk enne ik heb ook een lf van 10, dus ook kort, dus het kan evengoed.
Dankjulliewel allemaal!! Lief van jullie <3 LF is normaal ook 10/11dgn maar nu dus maar 9 als ik uitga van die vandaag... Maargoed wel al 4x zwanger geweest met een korte(er) LF dus dat zal t probleem niet zijn denk ik... Als ik komende ronde zwanger wordt ben ik nog steeds uitgerekend in Nov hihihi rond de 23/24/25 denk ik...afhankelijk van m'n ei natuurlijk... T roze is inmiddels echt rood aant worden dus nu mag ik officieel op ROOD Succes ladies!!!!!!!!!! Ps juf je testten lopen supermooi op!!!!!!!! Zwangels, moooooiiiiiiii
@Buikje, @Kim en @Juf: gefeliciteerd!!! @Zwangels: ik zou bijna gaan denken dat je zwanger bent van een tweeling! ( of je hebt je innesteling vroeg gehad en maakt superveel HcG aan, dat kan ook.....) supergaaf hè, zo'n test!! @Lix: ik zag je temperatuurkaartje. Ik duim voor je dat je temp. morgen weer stijgt. Ik snap dat je even wat minder hoop hebt. Maar theoretisch gezien kan het nog. Ik heb meerdere kaartjes hiervoorbij zien komen die vlak voor een positieve test nog een tempdip hadden. Kitty81 bijvoorbeeld (dip tot onder de coverlijn op de dag van haar positieve test). Zij is alweer ruim 11 weken zwanger! @Aurin,@Giggle en @alle andere meiden die nog wachten: heb een kaarsje voor jullie aangestoken, hopelijk helpt het. Rood is uit den boze, ik duim voor grandioze, weergaloze, sprakeloze en ademloze ROZE!!
Hier zojuist kruidvat test gedaanipv action zie een mooie streep alleen nog geen knaller. Morgen cb doen die ik zojuist heb gehaald .. Juff gefeliciteerd en zwangels wow mooie test
Dank jullie! Petrouschka volgens ff (zie link in mijn handtekening) had ik mijn eisprong op cd 12 dus dat was al vroeg. Tweeling is leuk, maar zit niet in de familie.