Wauw, wat een roze komt er voorbij, gefeliciteerd! Maakt mij nog onrustiger om mij niet in te houden om te gaan testen.. 22e wil ik pas gaan testen, maar dat houd ik vast niet vol! Voor degene die op rood staan, wat onwijs balen Hopelijk komende maand meer geluk. Ik las iemand over nu twee maanden rust ivm ml die liefst niet dat de uitgerekende datum valt in december.. Hier nog zo 1! Dus dan is het hier ook even in de wacht, maar daar moet hij dan zijn maatregels voor treffen, dus ben benieuwd haha. Verder hier geen bijzonderheden, droom in ene wel! Zag dat niet als zwangerschaps'kwaal', maar las het nu net op het forum dat dit wel kan.. Heb na eispring week lang zeurige buikpijn gehad en steken g linkerlies/zij zo rond innesteling (zie ik als toevallig ) en ben wel moe (lig er om 20.00 in) maar loop al tijdje met een verkoudheid en keelontsteking, dus wijd het daaraan Nu had ik bij mijn vorige zwangerschap ook nagenoeg nergens last van (zwanger door de pil heen) en kwam daar met 8 weken zwanger zijn achter..
Gefeliciteerd nog meer zwangeren Ik snap er niks van. Ik heb al jaaaaren last van puistjes en tijdens de laatste keer dat ik zwanger was (mk) werd het alleen maar weer erger. Daarna is het niet meer weggegaan. Nu ineens sinds een paar dagen komt er helemaal niks meer en is mijn huid helemaal gaaf. Hoe kan dit nou? Zijn mijn hormonen ineens tot rust gekomen ofzo?
ook hier veel rare en echt bijna echte dromen, wordt er gek van! ben zo druk bezig in mijn hoofd tijdens het slapen dat ik overdag veel vermoeider ben heb ik het idee. gefeliciteerd voor iedereen in het roze!!!
Puistjes zijn vaak hormonaal. T kan zijn dat je constant schommelingen had in je hormoon balans. Ik heb in de schoonheidssalon heel veel klanten gehad met dit probleem. Ook tijdens zwangerschap kunnen vrouwen de ene keer een hele gave huid hebben en de andere x is het een rommeltje. Lang leven het hormoon dat bij de vrouw hoort.
Dames mag ik even wat anders kwijt! Al 3wk gestopt met roken Geen ernstige roker maar toch. En totaal geen moeite. Best trots op mezelf!
Goedzo Momo! Topprestatie! Nu volhouden, want dat is het lastigste Wat goed om te lezen dat onze lijst al zo mooi roze kleurt! Alle zwangeren gefeliciteerd. @hier nog steeds aan het bijkomen van de buikgriep. Die misselijkheid kom ik maar niet vanaf. Manlief vroeg gisteren al of ik misschien zwanger was. Omdat ik bij mijn vorige zwangerschappen ook gespuugd heb tot ca. 16 weken. Zelfs met medicatie... Maar met een NOD van aankomend weekend zal het nog wel niet een symptoom kunnen zijn... Wachten duurt lang hoor.
gefeliciteerd iedereen die op roze staat! Ik geloof dat ik mezelf gek maak. Heb sinds een paar dagen last van een zeurderig gevoel in mijn buik. Vooral als ik van gehurkt naar staan ga. Voelde het laatst op mijn werk, ineens een steek aan de linkerkant van mijn buik. En last van rommelende darmen.. Terwijl mijn date met de toiletpot al een tijdje geleden was.. Vaak honger en dan MOET ik ook eten. Terwijl ik voorheen zo een dag niet kon eten omdat ik gewoon geen trek had.. En het laatste, positief puntje, heb net mijn sigaret maar uit gedrukt, werd er gewoon beroerd van. Terwijl ik een jaar of 8 redelijk fanatiek rook.. Maargoed, ik zal mezelf niet teveel illusies maken. Mijn lichaam heeft me wel vaker voor de gek gehouden... Maar dit zijn wel heel veel vage klachten ineens..
Momo: wat goed! Volhouden hè Stond net id kantine een broodje te halen en had filet american in mijn handen.. (Eet ik nooit normaal gesproken, dus al apart dat ik het pakte). Toch maar weer weggelegd. Het zou nu nog geen kwaad kunnen, maar toen ik dacht: mss, heel mss ben ik wel zwanger, toen had ik er geen zin meer in haha. Ben een aparte, vind ik zelf.
ik ben in gevecht met mezelf....wil testen, maar weet dat het niet verstandig is en dat ie waarschijnlijk negatief is...dus daarom wil ik het niet, maar toch wil ik het wel...ahhhhhhhh, ik word gek van mezelf!
Ik zeg nu: niet doen!! Maar ik moet wel zo eerlijk zijn dat ik zelf wel zou testen . Heb dan ook action en kruidvat testen in huis.. Vooral die eersten zijn niet zo duur . Ik ben echt van het zwakke geslacht mbt testen haha.
Geen trek meer in sigaret nibble, dat mag ik hopen tenminste als je zwanger bent je had beter gelijk met de pil kunnen stoppen met de sigaret, is makkelijk dan op la moment supreme
Haha daar heb ik nou nooit last van ( ahum). Kan me jullie gevoel van wel/niet testen voorstellen. Ik durf nog geen kv2v5 te doen of een cb, terwijl mijn andere testen er toch behoorlijk goed uit zien. Toch nog wat angstig aangezien het vorige keer dat ik zwanger was niet goed ging. Al waren die testjes nog weer lichter dan deze en testte ik toen pas op 12 dpo (toen had ik nog wel geduld met testen). Donderdag ga ik voor de cb als mijn testen blijven oplopen. En super momo, dat het stoppen met roken zo goed lukt!