NOD lijst 15 t/m 28 Februari 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door DanielleJ, 16 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozientje

Rozientje Actief lid

13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige ~ Buschauffeur
    Hooglede, België
    Wat een hectische dag:
    Deze morgen FM gehad --> rechts een follikel van 16 mm.
    Laatst zei de gynaecoloog nog dat we moesten overschakelen op IUI. Wij dus alle hoop daarop gezet.
    Vandaag kwam gynaecoloog af dat we het nog eens zo moesten proberen, zonder IUI. Dit omdat het aantal zaadcellen wel voldoende is om het te proberen (beweeglijkheid en morfologie slecht).

Even van m'n oren gemaakt, dat hij ons eerst hoop geeft en dan plots weer niks. Dan maar beslist om toch 1e poging IUI te doen.

Morgen Pregnyl spuiten en donderdag om 12.30 IUI.

2. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    Pfff rozientje dan zou ik het ook niet meer weten. Ik hoop voor je dat het nu snel raak mag zijn...duimduimduim

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ook ik heb vakantie, ik leid mezelf af met klusjes.
    Vandaag de boodschappen gedaan, kippenhok schoongemaakt, tuin schoongemaakt, aangeveegd en opgeruimd. planten op hun plek gezet.
    Morgen ga ik de ramen lappen, binnen en buiten.
    Van de week nog een melkbus afschuren en verven, de schuur opruimen, een dag naar de huishoudbeurs;) Hier in huis nog aan de priegel, opruimen enzo. spul op het internet wat weg kan. en nog een keer schoonmaken bij mijn schoonouders;) Ik zorg er gewoon voor dat ik nu bezig ben. Ohja ook nog schoolwerk;)
    Volgende week weer lekker naar school, dan ben ik er ook niet zo mee bezig:)

Gekleurd papier:O woooaaattt... is hij wel goed:D

Ik probeer echt zo weinig mogelijk te denken aan al mijn kwaaltjes. Dit is ook de eerste dag dat ik hier verder mee schrijf. Dat helpt ook wel bij mijn stress level haha:p

De afgelopen maanden testte k constant eerder.. en dat werkt blijkbaar niet, dus ik doe het niet meer:p volgende week woensdag.. en dan hopen hopen hopen..

4. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Rozientje: Wat goed dat je zo voor jezelf bent opgekomen! Go Girl :) Jouw man had toch in aantallen heel veel zwemmers, maar lage percentages? Heeft die lummel van een arts zeker nadat je weg was nog even het rekensommetje gemaakt...sukkel

@Aurin: als je twijfelt over blaasontsteking: wat bij mij super goed werkt is vitamine C 1000mg/dag en cranberrysap drinken of cranberry's eten. Daardoor zuurt je urine en gaat de ontsteking weg.

Ik moest vanmiddag bij de action zijn en heb toch maar een pakje testen meegenomen ;)
    Ik weet niet wat ik morgenochtend doe als mn temp hoger is...
    Heb wel weer veel gedronken vanavond (halve liter water en 2 glazen thee sinds 8 uur)

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    haha, wat een idee, veel drinken de avond ervoor om lichte ochtenduringe te produceren hihi

6. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Spannend hier meiden! Ik wens jullie allemaal een positieve test toe!

Zijn de action testen net zo gevoelig als de kruitvat/etos 2v5?

Hier zit wd 2 er bijna op. Waren we maar vast een weekje verder :)

7. annadre

annadre Actief lid

25 aug 2010
    115
    0
    0
    't Gooi
    Ik heb gelezen dat de testen van action ook wel eens valse positieve uitslagen geven en dat ze in het buitenland uit de handel zijn gehaald...
    Ik heb er zelf geen ervaring mee.

T is wel laat trouwens zeg! Mn kindje wer steeds huilend wakker. Nu met een klassiek muziekje in slaap, was mn laatste oplossing. Nu hopen dat ie blijft slapen

8. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @LIX. Ik hoop deze ochtend een testje van jouw te zien met twee roze strepen! Gewoon een testje wagen meid, alles bij jou wijst op een zwangerschap. Ik duim voor je

Hier: net twee glaasjes wijn op en ik voel me zóoooo schuldig dat ik al vier glazen water op heb :). Ik heb sterk het gevoel dat het niet raak is, denk ook verkeerd/te weinig geklust te hebben deze ronde... We zullen het zien. Ben wel begonnen met symptomen op te schrijven zodat ik die de volgende ronde kan vergelijken. Tot nu toe niks bijzonders, af en toe een steekje.
    Trouwens, het wordt aardig druk achterin de lijst! Ik sta op 27/2 maar ga 25/2 testen, wie doet mee? :D

9. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Dat is even balen dat je iets anders krijgt te horen dan waar je op gehoopt had. Goed dat je op je strepen staat! Veel succes met je iui, spannend zeg!

10. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik doe mee :)
    Door een laat eitje is mijn datum eigenlijk verplaatst naar 1 maart maar ik ben toch een vroegtester :p

11. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Heb trouwens vandaag op dag 3 al een temp dip.
    Is dat wel een goed teken? :(

12. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!
    Wat een nacht... vreselijk gedroomd pff

13. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    temp is verder omlaag :(

14. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL
    He bah.. knuf

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ahh nee LIX :( dat gaat niet de goede kant op natuurlijk

Aurin, showen maar die test ;) :D

16. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    nee, het enige vreemde is dat ik nog geen spotting heb..
    zal vandaag wel beginnen. ik zou natuurlijk morgenochtend testen, maar als m'n temp zo laag is, ga ik niet testen. dan wacht ik tot zaterdag ochtend. maar zover zal het niet komen aan m'n curve te zien.

17. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    @Lix: ontzettend balen zeg :(

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Omo wit...

Ga wachten op me ongi. Zit dus tussen me oren!
    Volgende maand maar ff wat meer afstand want dit is à relaxed..

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Aurin ahhh nee :( had echt goede hoop voor je na de tuuuurtest die je had

20. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    :( Maar met je zoon testte je toch ook pas een week na je NOD positief? Het kan toch nog?

Deel Deze Pagina