Oke.. Ondertussen begin ik hem dus wel ff te flippen Gefeliciteerd voor alle dames die op roze staan!! Voor de dames op rood, ik hoop dat het snel raak is..
Heb je helemaal nog niet getest? (knap hoor, echt!) Hoeveel dagen ben je over tijd dan? (heeft vast wel ergens gestaan..)
Zooooo volgende stap is genomen. Donderdag een afspraak (intake) met de verpleegkundige (OOK zij gaat me uitleggen hoe en wat met IUI, geen flauw idee waarom alles dubbel op moet) Ik moet een afspraak maken met de diëtiste omdat ik ietsjes te zwaar ben door me medicatie. Ik ben al veeeeeeeeeel gezonder aan het eten etc, meer valt er niet te doen want sporten mag/kan ik niet. Verder met de volgende cyclus gaan we eindelijk starten met IUI Helemaal happy Dag 1 bellen, dag 2 bloed prikken en echo. Daarna nog ergens een echo, beginnen met Clomid en dan de IUI. Gaat een drukke spannende tijd worden.. Ik hoop echt heel erg dat het de eerste ronde gelijk raak is, maar ik ga er niet vanuit.
Gefeliciteerd iedereen met roze, en balen voor iedereen die niet zw is... succes voor de volgende ronde! ik ben ineens super veel afgevallen (alsin kan kleren aan die ik vorige week nog niet aan kon, altijd leuk ) maar ik ben me niet echt bewust ervan of ik minder eet of niet.. ik ben niet misselijk ofzo... ik eet wel.. iets minder misschien maar niet veel minder en snoep ook gewoon - met dat snoepen was ik juist helemaal gestopt, eigenlijk . Nog een weekje tot anderhalf voor m'n nod (24 / 28 feb)... vaag... ik ga er nog steeds van uit dat ik ongesteld word. Lees hier wel mee uit interesse..
Echt fijn dat het nu eindelijk gaat gebeuren! Ik hoop met je mee voor de eerste ronde. Heel veel succes Naliey!
Hoi meiden, ben eigenlijk vooral een meelezer hier op het NOD forum, maar vandaag vielen me een paar dingen op en ik vroeg me af of er meiden zijn die dit herkennen.. als eerste kreeg ik ineens enorme trek in cakebeslag. Nu bak ik graag (cup)cake(s) en geniet ervan om de beslagkom uit te lepelen, maar was vanmiddag in staat om cakebeslag te maken om het vervolgens naar binnen te gaan lepelen... (niet gedaan, maar de verleiding was erg groot ) Vervolgens ging ik zowat over mijn nek van de poepluier van mijn zoontje. Dit heb ik normaal echt NOOIT, hoe erg ze ook stinken. *zoekt herkenning en hoopt dat ze zwanger is *
Poeh, 6,5 jaar, knap van je dat je dat hebt vol kunnen te houden. Ik hoop dat het je brengt waar je op hoopt. Ik wens je echt heel veel succes en ik ga duimen voor je. Welk nod topic kom je hierna waarschijnlijk in terecht? Kan ik kijken hoe het je vergaat.
Nou mn action test net was negatief. Zou de cb digtaal beter werken zo vroeg? Zit pas 9dpo dus misschien nog te vroeg. Hoop maar zo dat het bruin verlies niks was. Was trouwens alleen bij tampon check maar niks in inleg kruisje
Hoeveel DPO zit je? Ik ging over mijn nek van de vis, heb ik heel stom een testje gedaan op 7DPO. Wat blijkt een heeeeel licht streepje op de test, uiterst gevoelig van z&k. Dus ik hoop dat het van een zwangerschap is
Oeh dat durf ik niet te zeggen, mijn cyclus is erg onregelmatig. Maar ik zal het hier plaatsen zodra ik het weet Dank je wel
Zit op 9 dpo. Heb wel enorme testdrang, maar wil pas op zn vroegst vrijdag (12 dpo) testen. Als ik het volhoud
Ik weet je mag testen niet later bekijken... Maar snap toch iets niet... Ik zie m op de gedroogde toch echt donkerder worden..
Balen Aurin Buikje, gefeliciteerd! Ziet er goed uit Ik had de laatste pagina nog niet gelezen Vreemd dat hij zo indroogt inderdaad, zal toch iets hormonaals moeten zijn