NOD lijst 15 t/m 28 Februari 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door DanielleJ, 16 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    mooie test hoor!

aurin, balen natuurlijk, maar wel zekerheid! knuf!

2. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Dat ziet er goed uit, meid, voorzichtig gefeliciteerd! Als je koorts heb bij je griep, neem je dan wel even een paracetamol?

@aurin, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, echt niet leuk!

3. youngmommy24

19 feb 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blijf vertrouwen houden inderdaad! Geldt dus ook voor jou;) Heb trouwens ook gelezen dat sommige enkele dagen na de NOD pas positief testen. Je weet maar nooit dus. Wij zitten nu trouwens ook in ronde 2 voor ons 2e kindje. Ik heb al een zoontje van 5,5 jaar. Helaas in het afgelopen jaar 2 miskramen gehad (achter elkaar) wat ik niet begrijp. Dus ik hoop dat het dit keer raak is en met een goede afloop natuurlijk. Ik kan niet wachten tot het morgenochtend is, dan zal ik meteen gaan testen en laat ik het op dit forum weten!

Ander vraagje; ik ben nieuw hier. Iemand een idee hoe ik op de hoogte gehouden word van reacties op dit forum? Ik ga nu steeds een pagina terug, en vervolgens weer naar de laatste pagina om te zien of er een reactie bij is gekomen. En ik ben ook benieuwd als ik mn computer afsluit hoe ik hier later dan weer op terecht kom!

4. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    @youngmommy: gefeliciteerd, mooie streep voor 5 dagen voor nod :)

5. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18

Dat is een goede Hihi.. Zou ik ook wel willen weten.. Ik vernieuw nu steeds de pagina.. Maar als de Comp. Uitgaat moet ik hem steeds opnieuw opzoeken... Soms kan hier heel veel gekletst worden , dus zit je wel ff te lezen haha.. Maar wel fijn hoor mede lotgenoten :) .. Idd ik probeer positief te denken ;)

6. youngmommy24

19 feb 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha oke nou ik ben dus niet de enige. Dan blijf ik ook gewoon vernieuwen! Wanneer ga jij weer testen? Zijn jullie ook zo bang voor de teleurstelling?

En aurin, wat vervelend voor jou! I know the feeling :( Succes!

7. youngmommy24

19 feb 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn er hier eigenlijk meerdere die positief hebben getest voor NOD?

8. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Ik wil vrijdag op z'n vroegst pas weer testen. Heb een kleintje van anderhalf. Verder gelukkig altijd alles goed verlopen. Weet dat ik daar ook echt geluk mee heb. Maar met de eerste was ik er niet zo mee bezig omdat ik niet wist wat ik moest verwachten. Toen was het in de 2de ronde raak. Dus nu hoop ik stiekem dat het ook weer snel gaat. Maar ik weet inmiddels wel beter, door de verhalen die je hier leest en dingen die ik in mijn omgeving heb meegemaakt. Ik probeer daarom me voor te houden dat het wel even kan duren, maar stiekem ben ik wel teleurgesteld en als het niet raak is.

9. Hartendief

Hartendief Niet meer actief

Ik ben nu 11 dpo en gisteren een duidelijke test in handen, geen knaller, maar ook echt geen tuurder.

Je kan trouwens een abonnement nemen op dit topic.
    Als je een reactie achter laat onder reageren, dan kun je daar bij overige opties aangeven dat je een abo wil. Je krijgt dan een melding zodra er een nieuwe reactie is (let wel: er wordt hier soms 3-4 pagina's ih uur gekletst ;)).

Meestal springt ie bij mij gelijk goed, waar ik het laatste gelezen of gereageerd heb.

10. youngmommy24

19 feb 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi hartendief! Thanks voor de tip :) Dus ook jij al posi getest.. gefeliciteerd dan!! Das dan een vroege test net na de bevruchting als ik het zo bereken toch?

En lovingmyboy, nog 2 dagen dan is het gelukkig al vrijdag. Ik vind het zelf vreselijk dat wachten. Laat jij het ook even weten nog als je eenmaal hebt getest?

11. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Oh wat fijn al die positieve testen! Ik vind dat toch bijzonder dat je voor je NOD al positief kan testen... Ik ga komend weekend eens een testje wagen als ik niet ongi ben... So far so good.... Maar ik heb niet een ontzettend zwanger-gevoel...

Heel veel sterkte voor Aurin en Lix... echt onwijs k... om je zo te voelen...

12. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18

Doe ik en we zien jou knaller morgenvroeg graag tegemoet ;)

13. Baboeska

Baboeska Lid

21 dec 2013
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aurin :(:(:(

Youngmommy, dat is een hele mooie test zo ruim voor NOD! Goed veel HCG een goed teken :D

14. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verdorie:(

15. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    mijn (slanke) vriendin is nu 6 week en kan haar buikje al niet meer verbergen!! OMG, (in haar familie komen veel tweelingen voor) heb je sneller een grote buik bij tweeling, of komt dat puur omdat het de tweede is?

16. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan beide denk ik

17. MG87

MG87 Lid

31 jul 2010
    37
    0
    0
    Ach Aurin en Lix, wat balen :(

En meer roze! Ik denk niet dat ik roze kleur deze maand. Totaal geen kwaaltjes.. Vrijdag wel testen (heb ze toch in huis liggen..)

18. Hartendief

Hartendief Niet meer actief

10 dagen na mijn ei.. Dus dat is niet direct na de bevruchting haha.
    Had op 3 dpo 's avonds al roze verlies en 4 dpo 's ochtends donker bruin.. dus denk zelf dat ik een hele snelle innesteling had, anders kan het streepje nooit zo duidelijk zijn op 10 dpo.

19. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @Aurin. He balen zeg, sterkte!

@youngmommy. Welkom hier en alvast voorzichtig gefeliciteed :)

@MG87. Geen kwaaltjes zegt niks hoor, nog niet alle hoop opgeven

20. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

*doet haar broek net los, leest even bij op zp, denkt oh nee toch, geen tweeling:)*

Hahah, pas er nog in hoor, maar voelt wel een soort van strakker of gewoon niet zo lekker. Gelukkig is het superstretch:D:D

@youngmommy, ik zag op 9 dpo al een heel licht streepje:)

Deel Deze Pagina