Dank je wel, ik heb al wel bij de action gekeken naar zw en ovu testen maar ik zie ze echt nergens liggen daar.
Ik heb even gekeken en ik heb nog 6 ovulatietesten over, die mag je wel hebben tegen verzendkosten? Ik weet alleen niet of het handig is 2 merken te gebruiken i.v.m. dat de 1 eerder kan reageren dan de ander. Maar wellicht maakt het ook niet uit; 2 donkere strepen zijn 2 donkere strepen..
@ Aurin: wat klote zeg!! @Youngmommy: Ik zie de streep ook duidelijk hoor! Een voorzichtige gefeliciteerd en ben benieuwd naar je test van morgen ochtend
Ze zijn ook lastig te vinden als je niet weet hoe ze er uit zien. Ik heb hier trouwens ook wel eens gehad dat ze weer even uit de schappen zijn. Kijk een paar weken later, zijn ze er zomaar weer! Altijd spannend met Action.. maar misschien is dat alleen hier zo hoor
Haha en waar is hier? Iemand toevallig ooit zw en ovu testjes bij action in Rijswijk gevonden?? Zo ja waar liggen ze dan? Hahaha We krijgen ook een action in Delft, maar dat is volgens mij een jarenplan.
Ja op zich ook wel handig om te vermelden inderdaad.. haha! In de buurt van A'dam dus daar schiet je ook niet echt iets mee op Als ze er wel zijn liggen ze in de buurt van de zeep. Dus niet de shampoo maar de andere kant en dan een beetje verstopt.. Hoop dat je daar wat aan hebt.
De zwangeerschapstesten en ovulatietesten liggen bij de verzorgingsartikelen. Bij ons liggen ze bij de make-up, pleisters, maandverband etc.
Hm nee daar schiet ik idd niks mee op Ik kom toch geregeld in Rijswijk maar heb ze echt nog nergens zien liggen.
Bij ons ligt de make up aan de andere kant. Zo zie je dat dit per winkel verschillend kan zijn, maar daar in de buurt moet je in ieder geval zijn!
Ohh man..hele dag al een zeurende pijn in mijn onderbuik en liezen.. Nu zelfs steken erbij.. Dat betekent niet veel goede of wel? voel me onwijs moe en chagrijnig pfff
Oh super, thnx Is in het vervolg makkelijker te zoeken Maar wat zijn tot nu toe de ervaringen met deze testjes? Ik weet dat de meningen zijn verdeeld over de kv2v5 zw testjes.
Ik probeerde een foto te uploaden, maar hij doet het niet. Ik zie dat het al gelukt is bij iemand anders. Top! Ik probeer de zwangerschapstesten eigenlijk nooit omdat ik altijd wacht tot mijn NOD datum, maar ik ben wel heel tevreden met de ovulatietesten van de Action. Ik heb ook kruitvat gebruikt, maar die reageerden bij mij veel minder fel.