Bij de zw testen van kv2v5 krijg ik altijd tuurstreepjes, en dus steeds weer onnodig blij gemaakt. Ik vind het ook onzin om elke cyclus die dure te gebruiken terwijl de kans groot is dat het nega is. Maar als er goede verhalen zijn over die van de action dan kan ik die in het vervolg gebruiken.
@lovepeet. Ik vond het wel een tuurstreep van vanochtend, het is logisch dat hij in de middag nog slechter te zien is. Gewoon morgen of overmorgen nog een keertje testen met ochtendurine.
Hebben de zwangere dames nog bijzondere symptomen? Ik heb sinds vanmiddag echt weer harde borsten, net als bij de miskraam. Durf niet te hopen, maar ben wel erg benieuwd naar de test morgen hihi
sja wat is bijzonder...giga blauwe bloedaders over mijn borsten, mega darmen buik, dement, veel plassen en moe....
Hoi dames!! Ik heb3 dagen voor mijn eisprong die op 12 feb was seks gehad met mijn vriend. Bijna gelijk daarna pijnlijke borsten en heb ze nu nog. Ben erg moe en heb last van mijn onderrug. Gister moeilijk naar de wc kunnen en vandaag te makkelijk zeg maar ... Ik voel me ook Eem beetje opgezet en af en toe wat steken in mijn onderbuik. Ik weet t even niet meer. Komt jullie dit bekend voor! Ook plas ik wat meer dan anders...
Ik heb een vrij stabiele cyclus en gebruikte er gemiddeld 2 a 3 per cyclus. Nu temp ik alleen nog maar. We zorgen dat we om de dag klussen. En als de temp omhoog schiet dan is dus de eisprong geweest.