Pfff geen oog dicht gedaan.. Sinds vannacht heb ik t zuur.. Sinds net kots neigingen, en 1x echt boven de pot gehangen. Hele nacht gevoel alsof ik hoge nood heb (van beide) Geen blaasontsteking, maar wel tot kramp toe. Ik heb t koud (kan zijn door slaapgebrek) Zo naar de verpleegkundige voor een gesprek, daarna ff proberen te slapen...
ik vind het wel een mooie roze streep, hij is goed zichtbaar... enne, als ik een 'nega' test had, wastie echt wit... na 10 minuten, 30 minuten of hoe lang dan ook
@young: het nadeel van testen ruim voor nod: heel veel zwangerschappen gaan in de dagen voor de nod mis. je krijgt dan een normale ongi op de normale tijd. het is een vmk, die je normaal gesproken niet als dusdanig ziet, omdat je gewoon ongi wordt. tenzij je dus vroeg test. ik duim voor je dat dit gewoon een plakker is en dat je begin november je kleintje in je armen kan sluiten!
@Babebabe en @Lix: ja dat hoop ik ook.. Moet wel zeggen dat de test van vanmorgen (nog!!) lichter uitvalt dan gisteren en zoiezo verscheen deze streep echt pas na een half uur ofzo. En ik weet dat het de bedoeling is dat je de test binnen 5 min afleest. Lijkt mij dat als ik goed zwanger zou zijn dat de streep van vandaag donkerder had moeten zijn als eergisteren. Iemand mee eens? Of wilt dat niks zeggen omdat ik officieel nog voor mijn nod zit?
Ja maar hoe kan het dan dat er vele zijn met omo-witte testen waarbij ook later geen streepje verschijnt? Ik dacht misschien ben ik nog zo pril (kan ook want mijn nod is pas zaterdag) waardoor er zo weinig hcg in het urine zit, en het teststreepje daarom pas zo laat en zo licht verschijnt.
gewoon wachten tot zaterdagochtend zolang er geen bloed komt kan het Smnee, balen zeg zaten jullie ook al met onderzoeken waarom enzo?
Ah smnee!! Ronde 20 alweer.. Echt zooo niet leuk.. @youngmommy: aflezen na afleestijd is vals, maar heb wel meer gelezen dan de kv2v5 minder zijn geworden en soms pas na 5 min wat tonen. Heb geduld, test pas weer op of na je nod. @hier: zat in de trein.. En dat duurde en duurde.. En ik kreeg meer en meer nood om toch echt naar het toilet te moeten.. Nog meer vertraging.. Billen samen knijpen! (Toilet in trein was defect, zo hopeloos was ik al.. Dat ik bijna dat toilet wilde nemen) Eindelijk! We hebben het station gehaald ! Snel lopen, niemand groeten en gelijk door naar het toilet.. Sommige dames hebben last van obstipatie, nou.. Ik niet! (Sorry voor dit onderwerp). Snel hier op t werk nog een restje gedaan, loopt op. Vanmiddag cb!
Nod is zondag zit nu op 11dpo Nee door de bbz heb ik bewezen het te kunnen en dus weer een jaar zelf proberen. Stomme Nederland met z'n regels.
En dat heeft de huisarts voor je beslist of het zh? Ik zou me toch iets feller opstellen. Hun hebben makkelijk praten zeg! Wij hebben toen ook een paar maand er al bij opgeplakt dat we langer bezig waren dan dat we daadwerkelijk waren. Gelukkig maar want zaad bleek van trieste kwaliteit dus konden we sneller geholpen worden.
wow echt? dus als je een jaar bezig bent, dan een misgelopen zw hebt moet je gewoon weer ene jaar? jeetje, dat vind ik ook wle heftig idd!!
Leuk hartendief, ik weet hoe spannend het is. Hier elke dag nog getest, om te kijken of het oploopt en ja ze lopen op. @smnee, hoop voor jou dat je te vroeg bent met testen...
Het ziekenhuis waar de bbz behandeld is. Ik had een afspraak in het ziekenhuis bij ons en die is dus afgezegd. Huisarts wil me geen nieuwe verwijzing geven. Ik ga maandag, als ik ongesteld ben, het ziekenhuis bellen en vragen of ze me willen helpen mits verwijzing. Kleine onderzoeken zijn bij ons gedaan, manlief heeft uitstekend zaad. Bij een inwendige echo zag het er prima uit..
Oh oke, dat was dan bij ons het verschil. Hier zagen ze gelijk dat we ws niet zwanger zouden kunnen worden op de natuurlijke manier
Oke vandaag dag 33 cyclus, de langste ooit Sinds maandag dus al een klein beetje lichtbruin verlies, wat alleen op tampon te zien is. Ik wordt hier KNETTER GEK van!:x
Hoeveel dpo zit je dan .. Dinsdag test gedaan kv2v5 een streep lichter als controle nu 3dagen overtijd pas een knaller.! Dus zegt niks hoor niet zoon zorgen maken xx