Thanks!!!! Weet je ook hoe je de lijst doet? Want daardoor opende ik hem niet omdat ik het niet wist ☺️15 maart is mijn NOD
Haha dit is nu een lijst voor 2 weken geworden ... denk dat hij even aangepast moet worden want anders lopen er te veel Door elkaar denk ik... voor mijn niet erg maar voor een anders miss wel, plus meeste zitten al een tijdje in het zelfde clubje en willen dat denk ik ook zo houden
Ik zou me hier graag aanmelden na mijn VMK deze maand. Ben er nog enorm verdrietig om en kan het maar niet plaatsen. Hoop snel weer aan de klus te kunnen.
oh dat kwam door mij omdat ik in de regels las dat je iedere maand een NOD van 2 weken meost de eerste helft van de maand en de laatste helft van de maand. Sorry!
Maakt toch niet uit gekkie, als andere er niet bij willen richten ze toch gewoon een eigen clubje op😂
Gaat dat niet voor onnodig veel verwarring zorgen ? Ik zou het ook gewoon veranderen naar t/m 21/03. Anders gaat het hier niet meer bij te houden worden, we zijn nu ook met een dikke 40 in de groep van de laatste week
http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/561751-nod-lijst-15-t-m-21-maart.html#post18260609 link naar nieuwe lijst kan niet veranderd dus nieuwe gemaakt als iedereen dan daar kletst kan deze worden gesloten