NOD Lijst 16-25 Juli 2019 tot iedereen op roze

Discussie in 'NOD forum' gestart door jannn, 24 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjH

SjH Fanatiek lid

21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    net wat slijmerige lichtroze afscheiding (sorry, tmi), 10 dpo... innesteling? #hoophouden #weinighoop #zalwelweerniet

2. GhostRocker

GhostRocker Actief lid

6 mrt 2019
    447
    354
    63
    Vrouw
    Ik wil je hoop niet wegnemen, maar ik heb het al vaak gehad (niet elke maand maar toch wel 1/2) en er is nog nooit iets uit voort gekomen.
    Misschien is het bij jou wel een teken. Ik hoop het in elk geval voor jou.:thumup:

3. Jettaatje

Jettaatje Actief lid

1 jul 2016
    252
    98
    28
    NULL
    NULL
    Ja vanochtend negatief. Ik had via bol.com 'extra vroege' testen gekocht maar staat helemaal niet op de verpakking dat het extra vroege zijn. ik wilde niet al te dure testen kopen vanwege herhaalde testdrang. Maar als ik naar mn vorige zwangerschappen kijk zou ik pas zondag positief testen dus ik gebruik de utro nog tot zaterdag en als het dan zondag nog negatief is stop ik. Van het weekend had ik inderdaad buikgriep geweest, nu ben ik (helaas?) niet meer misselijk. Ik ga uit van negatieve test zondag.

4. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Jammer zeg.. Nog heel even hoop houden!

Jettaatje vindt dit leuk.
  5. SjH

SjH Fanatiek lid

21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    Net twee druppeltjes bruinverlies, rest van de dag niks. Blijft raar voor zo ‘ver’ voor nod... waarschijnlijk word ik gewoon ongesteld dit weekend, maar je weet maar nooit...?

6. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Oooo hoop zooo voor jullie mee!

SjH vindt dit leuk.
  7. Jettaatje

Jettaatje Actief lid

1 jul 2016
    252
    98
    28
    NULL
    NULL
    Je weet maar nooit!

8. mamavanJorn

mamavanJorn Actief lid

27 mei 2019
    497
    387
    63
    Vrouw
    Wat spannend voor jullie @Jettaatje en @SjH! Hoop dat jullie straks op rose kunnen!

SjH vindt dit leuk.
  9. Jettaatje

Jettaatje Actief lid

1 jul 2016
    252
    98
    28
    NULL
    NULL
    ** NOD-lijst iedereen op roze! **

11 november
    Jettaatje - 33 jaar - 3e kindje - ronde 8

23 november
    SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 7 na ma november 2018

26 november

Kristel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 10

27 november
    GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12
    Wickie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 10

21 december
    Jettaatje - 33 jaar - 3e kindje - ronde 9

Pauze

Lootje - 35 jaar - 4e kindje

Totaal (7)
    Wachtbankje (4)
    Zwanger (0)
    MMM (0)
    Negatieve Test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)
    Ongesteld (1)

** Zwanger in juli (4) **
    Deniseje3 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 9
    Haya - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3
    Lalalaura - 31 jaar - 2e kindje (1e uit mijn buik) ronde 10 in mmm
    MolliMuis - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3

** Zwanger in augustus (4) **
    Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Sunkiss - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Annahoop - 30 jaar - 2e kindje -ronde 5

mamavanJorn - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3

** Zwanger in september (1) **
    Dielle - 37 jaar - 5e kindje - ronde 6

** Zwanger in oktober (1) **
    Siamara - 36 jaar - 1e kindje - ronde 4 ⭐ 10 nov ⭐

** Zwanger in november (1) **
    CupCake 88 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3

** Afspraken **
    13 november - MolliMuis - 20 weken echo
    28 november - CupCake88 - 1e echo
    5 december - mamavanJorn - GUO/20 weken echo
    11 december - CupCake88 - intake/echo vk

Sterretjes ⭐
    Siamara - 10 nov

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

10. Jettaatje

Jettaatje Actief lid

1 jul 2016
    252
    98
    28
    NULL
    NULL
    :confused: begint er echt op te lijken.

11. SjH

SjH Fanatiek lid

21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    nou, ik ben er ook nog hoor, en heb weinig tot geen hoop nog, al dagen paar drupjes per dag, heb ik anders nooit zo lang voor NOD, maar verwacht dat het gewoon doorbreekt vandaag of morgen. Dan ook weer naar de volgende ronde :(

12. Wickie

Wickie Actief lid

11 mrt 2019
    187
    139
    43
    Vrouw
    En ik ben er ook nog :(

Maar wat vervelend dat je menstruatie toch is gestart. Ik snap dat je dan even keihard baalt en je alleen voelt.

Wij zitten nu nog in de wachtweken. Ik ben nu op 6DPO. Mijn man heeft een afspraak gemaakt om zijn sperma te laten checken. Hij ziet er enorm tegenop, vooral omdat het allemaal zo ongemakkelijk is en hij het ruim 30 min van ons huis in moet leveren. En het mag niet ouder dan een uur zijn. Dus file is funest :oops: Anyway, ben super trots op hem en dankbaar dat hij het doet.
    Ikzelf ben nu alvast met de tarwekiemolie begonnen :roflmao: had het maar meteen gekocht en gestart afgelopen maandag. Baad het niet..

Als ik deze maand weer ongesteld word, dan wil ik ook de HA gaan benaderen voor verder onderzoek. Mijn HA is alleen heel stug en hij weet dat we nog geen jaar aan het proberen zijn (want hij heeft in feb zelf mijn spiraal eruit gehaald), dus ik ben bang dat ik word teruggestuurd dat ik nog een paar maanden moet proberen.

13. SjH

SjH Fanatiek lid

21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    Die toenemende onzekerheid, erg hè? Wat goed en lief dat je man zijn zwemmers laat controleren. De mijne zegt: aan mijn zwemmers ligt het niet, want we zijn al zwanger geweest. Goed punt... Ik ben vooral bang dat er na de curettage bij mij iets niet meer werkt zoals het moet, al heb ik daar 0 aanwijzingen voor. Heb positieve ovulatietesten, klachten van progesteron, temperatuurstijgingen en -dalingen, weet precies wanneer ik ongesteld wordt. Zou het dan echt pech zijn dat het nu 7 rondes lang niet lukt? We hadden zo gehoopt 2020 zwanger in te gaan... nu nog maar één kans dit jaar, tenzij er nu toch iets wonderlijks gebeurt in mijn baarmoeder, maar heb geen hoop eigenlijk.

Als het begin volgend jaar nog niet is gelukt, dan ga ik ook naar de HA. Ze doen nu toch niets. Na curettage begin je gewoon opnieuw, weer 12 rondes... :(

14. GhostRocker

GhostRocker Actief lid

6 mrt 2019
    447
    354
    63
    Vrouw
    Mij zal je hier toch ook nog een tijdje zien vrees ik. Ik heb echt niet het gevoel alsof het deze maand ineens wel gelukt zou zijn.
    We gaan het nog 1 ronde aan zien en in januari zullen we dan eens de HA opzoeken. Ben benieuwd of onze HA ons onmiddellijk zal willen helpen of dat we toch weer naar huis gestuurd zullen worden om het nog een paar maandjes op zijn beloop te laten. Ik weet niet of ze tellen in aantal cyclussen of echt in jaren. Want we zitten na deze cyclus aan 12 keer proberen maar ik ben wel maar eind januari 2019 gestopt met de pil en in februari heb ik bloed laten trekken om te kijken of alles met mij ok was om zwanger te worden. Door mijn relatief korte cyclus kunnen we op een jaar tijd toch 13à14 keer proberen.

15. Jettaatje

Jettaatje Actief lid

1 jul 2016
    252
    98
    28
    NULL
    NULL
    @SjH @Wickie @GhostRocker jaaa gelukkig zijn we niet alleen!

Ik had inderdaad last van in de grond geboorde hoop toen ik door de medicatie heen weer ongesteld werd. Maar wel na 2w ipv na 1 week. Dus toch niet niks gebeurd. Heb nog voor 1 ronde liggen en dan moet ik beslissen of ik het via legale kanalen ga proberen te bemachtigen of dat ik er weer mee stop. Toen het vorige maand niks leek te doen had ik me er al bijna weer bij neergelegd maar nu het ineens toch werkte kreeg ik weer helemaal hoop.

Voor jullie eerste kinderwens zou ik vooral aandringen op verwijzing als je straks een jaar bezig bent! Die kinderwens is zo belangrijk, lekker boeiend als je huisarts jullie een beetje vervelend zou vinden.

Mn man en ik hebben onze afspraak om te blijven proberen voorlopig verlengd tot komende zomer. Ik stuiter nog steeds op en neer tussen: ik mag niet klagen heb 2 fantastische schatjes en het leven is zoveel praktischer met 2 dan met 3 kids, en: ik wil zo graag nog weer zo'n wondertje!

Liefs

16. Wickie

Wickie Actief lid

11 mrt 2019
    187
    139
    43
    Vrouw
    O wat erg eigenlijk; dat je je dan weer van voorafaan begint. Misschien is het medisch helemaal te verklaren, maar het voelt wel heel oneerlijk :(

17. SjH

SjH Fanatiek lid

21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    Ja, ik ben in november 2017 gestopt met de pil... nu duurde de eerste menstruatie al 100 dagen, dus toen zaten we al stuk in 2018 voordat we echt begonnen, maar duurt wel lang al met al ja... :(

18. SjH

SjH Fanatiek lid

21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    Maar... het is het allemaal waard geweest, als we ooit maar ons wondertje in onze armen mogen houden...

19. SjH

SjH Fanatiek lid

21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    Zit sowieso al hoog in mijn emoties afgelopen weken... op 13 november vorig jaar hoorden we bij de eerste echo dat het niet goed was en nu kruipen we richting de curettagedatum... ons wondertje dat niet bij ons mocht blijven... :(

We gaan maandag een weekje naar New York (Black Friday shoppen!), doen we elk jaar. Vorig jaar op het laatste moment moeten annuleren omdat ik die missed abortion had en in die week de curettage moest ondergaan... 27/11 alweer een jaar gelden, ongelooflijk... hoop snel te weten of ik tampons moet meenemen deze keer of niet! :roflmao:

20. Jettaatje

Jettaatje Actief lid

1 jul 2016
    252
    98
    28
    NULL
    NULL
    Onee jakkes dan ben je alles bij elkaar wel al een boel tijd verder ja. Maar inderdaad zou de MA betekenen dat het wel zou moeten kunnen allemaal, dus houd vol!!

SjH vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina