** NOD-lijst iedereen op roze! ** 22 december GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 Wickie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 11 23 december SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 8 na ma november 2018 26 december Jettaatje - 33 jaar - 3e kindje - ronde 9 Pauze Lootje - 35 jaar - 4e kindje _______________________ ** Zwanger in juli (4) ** Deniseje3 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 9 Haya - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Lalalaura - 31 jaar - 2e kindje (1e uit mijn buik) ronde 10 in mmm MolliMuis - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 ** Zwanger in augustus (4) ** Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Sunkiss - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Annahoop - 30 jaar - 2e kindje -ronde 5 mamavanJorn - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 ** Zwanger in september (1) ** Dielle - 37 jaar - 5e kindje - ronde 6 ** Zwanger in oktober (1) ** Siamara - 36 jaar - 1e kindje - ronde 4 ⭐ 10 nov ⭐ ** Zwanger in november (1) ** CupCake 88 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 Kristel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 10 ______________________________________ ** Afspraken ** 13 november - MolliMuis - 20 weken echo 28 november - CupCake88 - 1e echo 11 december - CupCake88 - intake/echo vk 29 januari - mamavanJorn - 3e GUO ⭐ Sterretjes ⭐ Siamara - 10 nov Kristel - 6 dec WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
** NOD-lijst iedereen op roze! ** 22 december GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 Wickie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 11 23 december SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 8 na ma november 2018 26 december Jettaatje - 33 jaar - 3e kindje - ronde 9 Pauze Lootje - 35 jaar - 4e kindje _______________________ ** Zwanger in juli (4) ** Deniseje3 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 9 Haya - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Lalalaura - 31 jaar - 2e kindje (1e uit mijn buik) ronde 10 in mmm MolliMuis - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 ** Zwanger in augustus (4) ** Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Sunkiss - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Annahoop - 30 jaar - 2e kindje -ronde 5 mamavanJorn - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 ** Zwanger in september (1) ** Dielle - 37 jaar - 5e kindje - ronde 6 ** Zwanger in oktober (1) ** Siamara - 36 jaar - 1e kindje - ronde 4 ⭐ 10 nov ⭐ ** Zwanger in november (1) ** CupCake 88 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 Kristel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 10 ______________________________________ ** Afspraken ** 31 december - CupCake88 - termijnecho 29 januari - mamavanJorn - 3e GUO ⭐ Sterretjes ⭐ Siamara - 10 nov Kristel - 6 dec WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Geen idee. Het enige wat we wel beslist hebben nu is van het nog 1 maand te proberen en dan gaan we toch eens naar de HA. In de hoop dat ons dat wat kan helpen en laten begrijpen waarom het zo lang duurt bij ons en vooral wat we eraan kunnen doen.
Dames... ik ben in shock... ik kan het niet geloven, ben meteen weer zo bang dat het weer misgaat, maar ook zo onwijs gelukkig! Ik denk dat ik op roze mag...
** NOD-lijst iedereen op roze! ** 22 december GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 Wickie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 11 23 december SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 8 na ma november 2018 26 december Jettaatje - 33 jaar - 3e kindje - ronde 9 Pauze Lootje - 35 jaar - 4e kindje _______________________ ** Zwanger in juli (4) ** Deniseje3 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 9 Haya - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Lalalaura - 31 jaar - 2e kindje (1e uit mijn buik) ronde 10 in mmm MolliMuis - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 ** Zwanger in augustus (4) ** Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Sunkiss - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Annahoop - 30 jaar - 2e kindje -ronde 5 mamavanJorn - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 ** Zwanger in september (1) ** Dielle - 37 jaar - 5e kindje - ronde 6 ** Zwanger in oktober (1) ** Siamara - 36 jaar - 1e kindje - ronde 4 ⭐ 10 nov ⭐ ** Zwanger in november (1) ** CupCake 88 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 Kristel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 10 ** Zwanger in december (1) ** SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 8 na ma november 2018 ______________________________________ ** Afspraken ** 31 december - CupCake88 - termijnecho 29 januari - mamavanJorn - 3e GUO ⭐ Sterretjes ⭐ Siamara - 10 nov Kristel - 6 dec WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Gefeliciteerd! Wat een mooi begin van het nieuwe jaar! ❤️ Hopelijk is 2020 het geluksjaar voor degene die nog niet op roze staan! Het is jullie allemaal zo gegund.
Gefeliciteerd! Mooi kerst cadeau Ik duim mee dat alles goed blijft gaan en je over 9 maanden een gezonde baby hebt!
Ja, we waren gisteren ook nog eens 10 jaar samen, maar wilden de dag niet laten 'verpesten' door een negatieve test, dus maar vandaag gedaan. Hadden we dus net zo goed wel kunnen doen
Wat leuk! Dubbel cadeau dan Snap dat je de test vandaag hebt gedaan, achteraf niet nodig gelukkig maar toch. Bij mijn zoontje had ik ook dag voor kerst positieve test, kerst was meteen 10x leuker
@SjH wat een fantastisch nieuws! Het is je zo gegund <3 en wat een prachtig moment: 10 jaar samen, vlak voor kerst! Wauw!