NOD Lijst 16-25 Juli 2019 tot iedereen op roze

Discussie in 'NOD forum' gestart door jannn, 24 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MolliMuis

    MolliMuis Niet meer actief

    @SjH vervelend dat je partner niet mee mag :( maar gelukkig gaat alles goed!

    Hier moet ik ook alleen naar controles komen, maar heb geen echo's meer, dus is voor mij niet zo'n probleem.
     
  2. MolliMuis

    MolliMuis Niet meer actief

    Even een update vanuit mij. Afgelopen donderdag is onze dochter geboren na een vlotte thuisbevalling. Ze doet het super goed en we zijn intens van haar aan het genieten :D
     
    Deniseje3, Lalalaura, mamavanJorn en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Dielle

    Dielle Fanatiek lid

    18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Van harte gefeliciteerd en geniet ervan
     
    MolliMuis vindt dit leuk.
  4. SjH

    SjH Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    Wat heerlijk, gefeliciteerd met jullie meisje! Geniet lekker van je gezinnetje! :)
     
    MolliMuis vindt dit leuk.
  5. CupCake88

    CupCake88 Fanatiek lid

    27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Gefeliciteerd @MolliMuis met jullie dochter!! Fijn dat het zo goed gaat, geniet ervan!
     
    MolliMuis vindt dit leuk.
  6. Jettaatje

    Jettaatje Actief lid

    1 jul 2016
    252
    98
    28
    NULL
    NULL

    Wow wat fijn, gefeliciteerd en veel geluk! Lijkt me ook wel gek nu weinig kraamvisite waarschijnlijk...
     
    MolliMuis vindt dit leuk.
  7. Jettaatje

    Jettaatje Actief lid

    1 jul 2016
    252
    98
    28
    NULL
    NULL

    Sorry, hele tijd niet gekeken hier. Alles gaat goed! Heb vrijdag 20w echo, super spannend! Inderdaad zonder manlief, we mogen wel videobellen dus hij gaat beneden op de parkeerplaats staan zodat we na afloop gelijk samen kunnen napraten. Begrijpelijk dat het zo moet maar echt niet leuk he!
    Fijn dat het met jou ook goed gaat!
     
  8. MolliMuis

    MolliMuis Niet meer actief

    Dankje!
    Ja klopt, is wel raar. Wij hebben helemaal geen visite gepland voor de eerste week. En daarna alleen directe familie waarschijnlijk. Had het me van tevoren anders voorgesteld. Het voordeel is wel dat we nu alle tijd en rust hebben om aan haar te wennen, dus daar focussen we maar op :)

    En hoe gaat het met jou zwangerschap? Ik hoorde ook dat partners niet meer mee mogen naar de 20 weken echo, lijkt me ook niet fijn :(
     
    Jettaatje vindt dit leuk.
  9. SjH

    SjH Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    Spannend vrijdag! Ik heb ‘em donderdag om 8:30 alleen... hopen op een week met positief nieuws voor ons beide. Is toch spannend!
     
    Jettaatje vindt dit leuk.
  10. mamavanJorn

    mamavanJorn Actief lid

    27 mei 2019
    497
    387
    63
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd! ❤ fijn dat het een vlotte bevalling was en dat jullie nu heerlijk van haar kunnen genieten!

    @SjH en @Jettaatje oh spannend de 20 weken echo! Ik duim voor goed nieuws!

    Hier donderdag de laatste echo gehad, de kleine meid woog 2400 gram met 35+5 weken, lekker gemiddeld dus. En ze is helemaal ingedaald en ligt hartstikke vast, geen stuitligging zoals haar broers gelukkig haha. Nu elke 2 weken controle, want elke week mag niet meer i.v.m. corona en dus ook geen enkele controle over het vruchtwater. Dat vind ik wel eng aangezien het op was bij de oudste met 39+4. Hopelijk wil ze rond de 38 weken er zelf uit, zal mij een hoop stress schelen :roflmao::p
     
    MolliMuis vindt dit leuk.
  11. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Ooo gefeliciteerd @MolliMuis! Hoe gaat het met jullie?
     
    MolliMuis vindt dit leuk.
  12. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Dit is trouwens onze knappe dame L.ola D.oris, geboren op zaterdag 21 maart! Had het hier nog helemaal niet gedeeld.....
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Dielle, Jettaatje, mamavanJorn en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Deniseje3

    Deniseje3 Bekend lid

    2 feb 2019
    654
    504
    93
    Vrouw
    Van Harte gefeliciteerd!! ❤️
     
  14. Deniseje3

    Deniseje3 Bekend lid

    2 feb 2019
    654
    504
    93
    Vrouw
    Wat een knapperd! Van harte gefeliciteerd ❤️
     
  15. Deniseje3

    Deniseje3 Bekend lid

    2 feb 2019
    654
    504
    93
    Vrouw
    Wij zijn 28/3 om 02:10 trotse ouders geworden van een Zoontje K.yan! 3550 gram, is een heerlijk kereltje. Borstvoeding geven gaat na de tweede dag al helemaal top, hij hapt goed zelf aan.

    alleen een pittige bevalling gehad van 12 uur, met twee misgeplaatste ruggenprikken en hierna wel een goede. Ook het hele circus katheteriseren, infusen en bedrading, hechten is voorbij gekomen.
    Helaas bij het persen waarschijnlijk me bekken overbelast of geblesseerd want ben momenteel niet meer mobiel en moet helaas de kraamweek doorbrengen in bed en verplaatst worden in rolstoel. Maar gaat stapje voor stapje beter nu gelukkig!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Dielle, Jettaatje en MolliMuis vinden dit leuk.
  16. MolliMuis

    MolliMuis Niet meer actief

    @Deniseje3 was een zware bevalling zo te horen, hopelijk knap je snel op en ben je snel weer op de been. Maar wat een knappe kerel zeg!

    @Lalalaura jij ook gefeliciteerd! Wat een mooie meisje hebben jullie :) Jouw kraamweek is alweer voorbij dan, fijne eerste week gehad?

    Bij ons gaat alles goed, ik voel me (verbazenwekkend genoeg) best fit en onze kleine meid drinkt en slaapt super.
     
  17. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Gefeliciteerd @Deniseje3
    En idd! Hoop dat je je snel beter voelt! Wat een poepie!
     
  18. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hier een absurde bevalling gehad overigens.

    Vrijdag de 20e zou de ballon worden geplaatst, maar ik bleek al 3 cm ontsluiting te hebben en een weke baarmoedermond, dus dat was niet meer nodig. Wel even gestript. De hele nacht wat gerommel maar geen echte weeën nog. De volgende ochtend om 07:45 vliezen gebroken....
    Om 08:30 begonnen de weeën wel. Ging eigenlijk best goed met de pijn, zonder ruggeprik. Maar opeens veranderde er iets. Hoewel de weeën heel regelmatig kwamen kostte het me opeens zo veel meer energie dan daarvoor. En omdat ik dat niet begreep raakte ik in paniek. Want ik dacht: Als ik dit nog uren moet volhouden kan het gewoon niet. Dan heb ik geen energie meer om te persen en komt ze straks vast te zitten en is het mijn schuld als het misgaat. Toen om een ruggeprik gevraagd, maar de anesthesist was bezet dus moest even wachten. Ze zeiden een half uur. Iets in me vond dat opeens te lang. Voor de zekerheid kwamen ze kijken. Nog “maar” 5 cm. Echt wachten dus. En toen opeens! Kut! Een perswee.... Echt niet tegen te houden... Dus na 2/3 keer roept mijn vrouw toch maar weer iemand. Gaan ze kijken En echt mega verbaasd waren ze: In 15 minuten van 5 cm naar volledige ontsluiting! DAT was dus wat er zo absurt veel energie kostte. Die ruggeprik is er dus nooit gekomen! 1 keer persen en ze was er....
    Om 11:28 is ze geboren!


    De eerste week was super. Wel wat zorgen over haar gewicht. Ze slaapt erg veel en is bijna 10 procent afgevallen. Dit kan komen door mijn medicatie of louter toeval zijn...Maar moet erg goed in de gaten gehouden worden. Om bij te houden wat ze drinkt, en om haar energie te besparen kolf ik en geven we flesjes.
    Daarin is het hele “geen visite” nu heerlijk. Want het kolven kost veel tijd en we kunnen nu helemaal haar ritme volgen
     
  19. mamavanJorn

    mamavanJorn Actief lid

    27 mei 2019
    497
    387
    63
    Vrouw
    @Deniseje3 van harte gefeliciteerd! wat een heftige bevalling en nasleep, hopelijk knap je snel op! Wat een knap ventje!

    @Lalalaura ook hier van harte gefeliciteerd! ❤ Mooi meisje! En dat ging snel met de ontsluiting, bizar he dat je lijf dat zomaar ff doet.
     
  20. Jettaatje

    Jettaatje Actief lid

    1 jul 2016
    252
    98
    28
    NULL
    NULL
    @Lalalaura En @Deniseje3 van harte gefeliciteerd met jullie prachtige kinderen!!!!

    Heftige gebeurtenissen altijd zo'n bevalling, ook als het 'vlot en ongecompliceerd' is.

    Super leuk om te zien dat de eerste baby's van onze groep op de wereld zijn! Veel geluk !!
     

Deel Deze Pagina