NOD Lijst 16-25 Juli 2019 tot iedereen op roze

Discussie in 'NOD forum' gestart door jannn, 24 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjH

    SjH Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    @Jettaatje succes vandaag!

    Onze 20-wekenecho was helemaal goed, alles gemiddeld, op één ding na...

    ONWIJS DRUK!!!! Het duurde daardoor heel lang, wel een kwartier naar hartje gekeken bijvoorbeeld. Steeds hand ervoor, draaien...

    Kindje maakte allemaal acrobatische bewegingen, en ik voel dus nog niks, maar ik heb dus de placenta tegen de buikwand, wat de logische verklaring is.

    En, ik moet even omschakelen... we krijgen een dochter! Ik was zo overtuigd van een jongetje, maar ben zo onwijs gelukkig met ons meisje!

    Hier is ze...(zie foto)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. mamavanJorn

    mamavanJorn Actief lid

    27 mei 2019
    497
    387
    63
    Vrouw
    Wat fijn dat alles goed is! En wat leuk, een dochter! Meiden werken over het algemeen wat minder goed mee, hier ook die ervaring haha :roflmao: Geniet er lekker van!
     
    SjH vindt dit leuk.
  3. Jettaatje

    Jettaatje Actief lid

    1 jul 2016
    252
    98
    28
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!!! Bij ons was ook alles goed! Wij krijgen een jochie!
     
    Dielle, mamavanJorn en SjH vinden dit leuk.
  4. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    SjH vindt dit leuk.
  5. mamavanJorn

    mamavanJorn Actief lid

    27 mei 2019
    497
    387
    63
    Vrouw
    @Jettaatje wat fijn dat alles goed is! En leuk een zoontje!
     
    Jettaatje vindt dit leuk.
  6. SjH

    SjH Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    Het is zo stil hier... hoe gaat het met iedereen?
     
  7. Wickie

    Wickie Actief lid

    11 mrt 2019
    187
    139
    43
    Vrouw
    Hi ladies,

    Wat mooi om alles terug te lezen van alle zwangerschappen en bevallingen!! :)

    Even een update vanuit huize Wickie, helaas geen positief nieuws: begin dit jaar zijn we via de HA een medisch traject in gegaan bij het ziekenhuis. Onderzoeken waren gestart, HSG stond gepland... maar toen kwam corona: die afspraak is dus nooit doorgegaan en alles staat nu al vanaf maart helemaal stil. Er worden geen afspraken ingepland, er worden geen onderzoeken of behandelingen gedaan, sowieso t/m mei maar misschien wel tot de zomer? Tot eind van het jaar? Fertiliteit is blijkbaar een medische ingreep van lage prioriteit. Het zal als een van de laatste dingen weer opgepakt worden.

    Kortom: wij leven nu al een paar maanden in het donker. We weten niet wat er aan de hand is, waarom ik niet zwanger kan worden. We weten niet wanneer we weer verder kunnen gaan in het ziekenhuis, en ook niet of het traject uberhaubt daarna in normale snelheid door kan gaan. Gaat het ziekenhuis de komende jaren om de paar maanden dicht als het virus weer de kop op steekt?

    Ik voel me bang, uit het veld geslagen, verdrietig.
    De rondes tel ik niet meer, maar we proberen nog wel elke maand. Ook al heb ik heel sterk het gevoel dat er iets niet goed zit, en dat ik geholpen moet worden. We proberen hoop te houden, maar dat lukt nu niet zo goed :(
     
  8. SjH

    SjH Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    Wat een aangrijpend en verdrietig bericht Wickie. Ben er echt even stil van. Dat alles stil staat, terwijl de wens alleen maar groter wordt, zonder zicht op wanneer alles weer opgestart wordt. Sterkte de komende periode. Digitale knuffel!
     
    Wickie vindt dit leuk.
  9. Junirose

    Junirose Bekend lid

    29 apr 2019
    835
    693
    93
    Vrouw
    Ah jeetje... bij jullie ook nog niet zo ver dan....
    Bij ons ook nog steeds niet...
     
  10. Wickie

    Wickie Actief lid

    11 mrt 2019
    187
    139
    43
    Vrouw
    :(
     
  11. Jettaatje

    Jettaatje Actief lid

    1 jul 2016
    252
    98
    28
    NULL
    NULL
    @Wickie die stomme corona schopt alles in de war. ☹️
    Maar langzaam wordt de niet-spoed zorg weer opgestart, dus hopelijk zijn jullie binnenkort aan de beurt. En misschien wordt er wel iets gevonden wat goed te verhelpen is. Jullie kindje komt er vast!
     

Deel Deze Pagina