Sorry dat ik zo weinig mee klets hier meiden! Het is nogal chaotisch hier zo voor de vakantie. Intussen mag ik op het wachtbankje. Eergisteren ochtend voor het laatst geklust, en gister middag duidelijk de eisprong gevoeld, dus hopelijk maken we een goede kans! Inmiddels ook maar gestart met de tarwekiemolie, wie weet draagt dat ook bij aan een iets langere cyclus.
NOD-lijst 16 t/m 25 juli 2019 ** 16 juli (2) Kaatje2017 - 27 - 2e kindje - ronde 2 Summer37- 38 lentes- 2e kindje- ronde 1 17 juli (2) Deniseje3 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 9 Siamara - 36 jaar - 1e kindje - ronde 1 na 3e mk 18 juli (3) mamavanJorn - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Lootje - 34 jaar - 4e kindje - ronde 1 @Babyaapje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 19 juli (3) Nadieh - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Annahoop - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 20 juli (1) Krekel - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 Sunkiss - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 21 juli (2) Haya - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Dielle - 37 jaar - 5e kindje - ronde 4 22 juli (6) Jannn - 33 jaar - 4e kindje - ronde 2 Lalalaura- 30 jaar - 1e kindje uit mijn buik - ronde 10 in mmm Ddtje - 31 jaar - 2e kindje - ronde 22 Kristel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 5 Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 12 CupCake88 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 23 juli (2) Jettaatje - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 Tan89 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 21 24 juli (4) GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 Wickie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA (november 2018) MolliMuis - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 25 juli (0) Totaal (25) Wachtbankje (20) Zwanger (0) MMM (1) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Ik ga heel hard duimen voor je![/QUOTE]
Oei ik kan de lijst niet opnieuw plaatsen zonder dat alle kleurtjes wegvallen, en krijg mijn net geplaatste lijst ook niet meer weg, sorry
NOD-lijst 16 t/m 25 juli 2019 ** 16 juli (2) Kaatje2017 - 27 - 2e kindje - ronde 2 Summer37- 38 lentes- 2e kindje- ronde 1 17 juli (2) Deniseje3 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 9 Siamara - 36 jaar - 1e kindje - ronde 1 na 3e mk 18 juli (3) mamavanJorn - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Lootje - 34 jaar - 4e kindje - ronde 1 Babyaapje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 19 juli (3) Nadieh - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Annahoop - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 20 juli (2) Krekel - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 Sunkiss - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 21 juli (2) Haya - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Dielle - 37 jaar - 5e kindje - ronde 4 22 juli (6) Jannn - 33 jaar - 4e kindje - ronde 2 Lalalaura- 30 jaar - 1e kindje uit mijn buik - ronde 10 in mmm Ddtje - 31 jaar - 2e kindje - ronde 22 Kristel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 5 Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 12 CupCake88 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 23 juli (2) Jettaatje - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 Tan89 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 21 24 juli (4) GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 Wickie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA (november 2018) MolliMuis - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 25 juli (0) Totaal (26) Wachtbankje (22) Zwanger (0) MMM (1) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Zo, ook maar wachtbankje hier. @Nadieh0 Jij ook.
Ik ben nu 9 dpo en heb al dagen testdrang. Sowieso heb ik enkele dagen getest of ik al negatief testte sinds m'n miskraam, wat sinds een klein weekje zo is, maar daarna ben ik dagelijks blijven testen. Ja, na drie miskramen is de obsessie echt erg geworden. Moet ik wel bij zeggen dat m'n lijf sinds m'n eisprong enorm raar bleef doen... Ik herkende 't niet terug. Ik test nu elke ochtend en avond - ik weet het, absurd - maar nu ik de test van vanochtend net in beter licht zag, zag ik een tuurstreepje. Duimen jullie voor me dat het morgen duidelijker is?
Zijn jullie allemaal trouwens in de weer met ovulatietesten, temperaturen, op bepaalde dagen seks hebben (extra veel ) en zo of niet? Ik namelijk niet (dit keer) en ergens denk ik dan van of ik dat niet toch ook maar moet gaan doen om de kansen te vergroten.. ik wil namelijk ook niet dat het nog heeeeel lang duurt voor het raak is, enkel en alleen omdat ik op de "verkeerde" momenten seks heb (als ik totaal niet vruchtbaar ben bijvoorbeeld). En ons seksleven staat niet op een heel hoog pitje momenteel, dus vandaar de "angst" dat het dan misschien wel extra lang kan duren. Ik had gisterenavond overigens een test gedaan van de action. Veel en veel en veel te vroeg, maar ik had last van mijn borsten. Nu heb ik dat nu alweer, maar voelde het pas toen ik mijn bh af deed en ik denk dat het nu misschien daardoor komt. Merk dat ik weer (net als twee jaar geleden) allerlei "spoken" begin te zien en te voelen, of althans dat denk ik dan. De test kon niet witter dan wit zijn, maar als ik hem zwart/wit maakte dan zag ik wel iets. Alleen leek het me uiteindelijk gewoon de voorgedrukte streep of zo. Heb er niet zo heel veel verstand van Zal de foto in dit topic ook eens posten. Iedereen heel veel succes deze ronde!
Ik heb zo'n 20 foto's gemaakt voor ik moest erkennen dat het zo'n extreme tuurstreep is, dat ie ECHT niet te zien is op een foto
@Siamara spannend! Ik duim mee, het is je zo gegund! @Sunkiss temperaturen doe ik (nog) niet, maar ovulatie testen enz. wel. Ik wil weten wat mijn lf doet, die schommelt nogal. Ook wil ik geen kans missen tijdens mijn vruchtbare week/eisprong. Heb een soort controle dwang gekregen na de bevalling. Het los laten en het zijn beloop laten gaan, gaat hier niet werken
Pfoe, lastig te zien zo idd..! Morgen gewoon weer testen!! En ik temperatuur niet en gebruik ook geen ovulatietesten, rond m'n vermoedelijke eisprong proberen we extra veel seks te hebben. Ik heb wel het geluk dat mijn cyclus eng regelmatig is, exact 26 dagen, en ik zie makkelijk aan mijn afscheiding wanneer ik ongeveer vruchtbaar ben
Elke keer dat ik jouw naam zie denk ik "oooh", want een collega van mij heeft een zoontje Jorn, maar dan denk ik meteen weer "neeeee kan niet dezelfde zijn", want zij is net weer zwanger.. Stom dat ik er toch elke keer aan moet denken als ik je naam zie En dankjewel
Ik zie wat!! Als jij je kansen wat meer wil hebben zou ik wel rond die periode proberen wat meer seks te hebben. Zonder zaad kom je nergens
Ik temperatuur. Geen ovu testen, daar word ik denk ik alleen maar zenuwachtig van. Pff wat een dubbel gevoel toch in die wachtweken. Ik kan niet wachten tot de 17e, dan mag ik testen van mezelf. Maar zie tegelijkertijd bepaald niet uit naar ongesteld worden. En die kans is natuurlijk behoorlijk groot!