Dankjewel iedereen voor de felicitaties xxx @Lalalaura gefeliciteerd! Ik had ook een dag tussen gelaten voor opnieuw te testen.
Hi dames! Ik had gisteren mijn NOD maar had de dag daarvoor al een knaltest (zie profielfoto). In mijn geboortemaand dus hartstikke zwanger Ik hoop dat de dames wiens NOD nog niet geweest is snel ook goed nieuws krijgen! <3 En wat rot voor de rest waarbij het deze maand niet gelukt is! Hopelijk komt het geluk ook snel jullie kant op.
** NOD-lijst 16 t/m 25 juli 2019 ** 16 juli (1) Kaatje2017 - 27 - 2e kindje - ronde 2 17 juli (2) Deniseje3 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 9 Siamara - 36 jaar - 1e kindje - ronde 1 na 3e mk 18 juli (2) mamavanJorn - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Lootje - 34 jaar - 4e kindje - ronde 1 19 juli (4) Nadieh - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Annahoop - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 Babyaapje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 20 juli (2) Krekel - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 Sunkiss - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 21 juli (2) Haya - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Dielle - 37 jaar - 5e kindje - ronde 4 22 juli (4) Jannn - 33 jaar - 4e kindje - ronde 2 Ddtje - 31 jaar - 2e kindje - ronde 22 Kristel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 5 Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 12 23 juli (4) Jettaatje - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 Tan89 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 21 Claudiaanita3105 - 25 jaar - 1e Kindje - ronde 4 Evy94 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 24 juli (5) GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 Wickie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA (november 2018) MolliMuis - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 MKR-27-1e kindje- ronde 1 25 juli (1) Lalalaura- 30 jaar - 1e kindje uit mijn buik - ronde 10 in mmm Totaal (27) Wachtbankje (16) Zwanger (2) MMM (1) Negatieve Test (2) Twijfel-/Tuurtest (0) Ongesteld (11) ______________________________________ ** NOD-lijst iedereen op roze! ** 7 augustus (1) Sunny37- 38 lentes- 2e kindje- ronde 1 1 augustus (1) CupCake88 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 12 augustus (0) 13 augustus (2) Lootje - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 16 augustus (2) mamavanJorn - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Dielle - 37 jaar - 5e kindje - ronde 5 17 augustus (1) Annahoop - 30 jaar - 2e kindje -ronde 5 Kristel - 24 jaar - 1e Kindje - ronde 6 Totaal (7) Wachtbankje (0) Zwanger (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) Ongesteld (0) ______________________________________ ** Zwanger in juli (2) ** Deniseje3 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 9 Haya - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om
Mijn negatieve test was verdwenen bij de laatste versie van de lijst. Gisterochtend voor de zekerheid getest ivm een borrel, dus gistermiddag al lekker op een terras een glaasje wijn gedronken
Net heel klein beetje heel lichtroze... meestal voorteken van naderende menstruatie, maar op 11 DPO kan het in theorie nog innestelingsbloed zijn, wacht nog maar even met rood maken tot het echt doorbreekt
Ah nee hopelijk is het toch een innestelingsbloeding! @Kabouter32 balen! Maar een lekker wijntje met dit weer is ook fijn Het lijkt erop dat mijn menstruatie nu weer de oude vertrouwde 5 dagen gaat zijn. Erg fijn, dan kan ik met het warme weer ook afkoelen in het badje achter thuis.
Voel me erg verdrietig, vind het zwaar, die wachtweken en dan die teleurstelling elke keer... en dan waarschijnlijk met die hitte ongesteld zijn, bah bah bah. Maar wie weet #hopentegenbeterwetenin
@Haya wat leuk!! Gefeliciteerd!! @Lalalaura yeah!! Een plakkertje Ben benieuwd naar het vervolg.. @SjH snap je gevoel helemaal.. Dat verdrietig zijn heb ik ook al een paar dagen
Pff... wat super rot voor je! Duim mega hard voor je mee dat het niets negatiefs betekent, de bloeding!
Tenperatuur is ook al gekelderd, dus ondanks dat ik nu geen bloed meer verlies, geen hoop meer. We gaan maar weer op naar de volgende ronde...
Volgens de FF app is vandaag mn NOD, maar ik vind het nog zo vroeg (CD25, 11DPO). Zelf heb ik m dus op woensdag staan. In ieder geval nog geen bloed te bekennen (maar dat kan zomaar ineens anders zijn). Misschien morgen maar een test doen als het nog niet doorgebroken is weet niet of ik me langer kan bedwingen.
Ja... gestopt met de pil in november 2017, eerste menstruatie na 100 dagen, eerste ronde toen dus pas mei 2018... in oktober positieve test... november ma, lange nasleep en dit was dan alweer ronde 3 daarna... Word er niet makkelijker op, maar we gaan maar weer positief de volgende ronde in (na even paar dagen verdrietig en teleurgesteld te zijn)!