Ik doe ze meestal 's avonds inderdaad. Een licht streepje is inderdaad gewoon negatief. Bij mij is de menstruatie weer voorbij, net als het hete weer. Ik zit nu op CD6, dus wacht nog even met de ovulatietesten. Het is zeker beter klusweer! Al zat ik net in de tuin en ben ik toch weer naar binnen gegaan, te warm... (Arnhem). Ik hoop ook dat deze augustusronde meer roze gaat opleveren dan juli, want wat was het een 'rode' maand... Houden jullie met bepaalde dingen rekening qua voeding enzo? Ik drink en rook mijn hele leven al niet, maar ik matig nu bijvoorbeeld met koffie. Na 2 kopjes ga ik over op thee, terwijl ik vroeger gerust 4/5 kopjes dronk doordeweeks.
De CB digital met dubbele hormoonindicator (paars) moet juist met de 1e urine na het slapen De CB digital (roze) kan volgens mij op elk moment van de dag. Ik gebruik(te) ze beide.
Ik gebruik gewoon die goedkope van bol.com (2besure), en neem altijd mn 2e urine s ochtends ca 1,5u nadat ik opsta. Heb daarmee meestal wel echt 1 dag een dikke piek dus prima. en met een gekke cyclus wordt het anders zo duur; het liefst test ik elke dag om helemaal niks te missen maar mezelf nu toch aangeleerd om maar even wachten tot dag 10 ofzo.
@Lootje nou idd, blij dat de hitte weer voorbij is. Hopelijk weer beter slapen de komende nachten. @Evy94 spannend! En ja zeker beter klusweer Gister was mijn ovulatietest bijna positief, vandaag is het weer een tint lichter waarschijnlijk dus toch eind volgende week m'n ei. Wel voor de zekerheid geklust vannacht, was bijna niet te doen met die temperaturen
Alcohol sowieso in mindere mate, maar na de LH piek geen druppel. Eigenlijk eet en drink ik als een zwangere na de eisprong, gewoon voor de zekerheid. En fijn dat je niet meer ongesteld bent!
Ohja bijna 2.5 jaar geleden gestopt met roken, toen ik zwanger was van mijn oudste, dus dat ook niet meer gelukkig.
Haha thanks! Voor de meiden die deze ovu testen ook gebruiken, testen jullie 2x per dag? Ben nu ineens beetje onzeker dat de eisprong vanavond al geweest is. Al laat mn temperatuur dat nog niet zien... Ik moet me niet zo druk maken, vanavond is vast nog op tijd!
@Lootje ik gebruik die niet, maar afgelopen ronde wel 2x getest omdat mijn LH piek zolang aanhield. 's Avonds klussen is helemaal prima, mijn man en ik doen bijna niet anders en zo toch al 2x zwanger geraakt, dus het komt idd vast goed Veel klusplezier de komende dagen!
Ik ben lekker op vakantie dus even minder actief.. Vanmorgen op 11 DPO een testje gewaagd en die was negatief. Maar ook nog geen bloed dus ik wacht het nog even af. De vorige keren had ik op 12 DPO ook een heeel licht streepje. Zowieso ben ik heel blij dat mijn LF in elk geval langer is (door de tarwekiemolie?). Dus ik hou het nog even spannend.. Heb ook nog helemaal geen ongesteldheidsgevoel eigenlijk..
** NOD-lijst 16 t/m 25 juli 2019 ** 16 juli (1) Kaatje2017 - 27 - 2e kindje - ronde 2 17 juli (2) Deniseje3 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 9 Siamara - 36 jaar - 1e kindje - ronde 1 na 3e mk 18 juli (2) mamavanJorn - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Lootje - 34 jaar - 4e kindje - ronde 1 19 juli (4) Nadieh - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Annahoop - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 Babyaapje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 20 juli (2) Krekel - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 Sunkiss - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 21 juli (2) Haya - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Dielle - 37 jaar - 5e kindje - ronde 4 22 juli (4) Jannn - 33 jaar - 4e kindje - ronde 2 Ddtje - 31 jaar - 2e kindje - ronde 22 Kristel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 5 Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 12 23 juli (4) Jettaatje - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 Tan89 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 21 Claudiaanita3105 - 25 jaar - 1e Kindje - ronde 4 Evy94 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 24 juli (5) GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 Wickie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA (november 2018) MolliMuis - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 MKR-27-1e kindje- ronde 1 25 juli (1) Lalalaura- 30 jaar - 1e kindje uit mijn buik - ronde 10 in mmm Totaal (27) Wachtbankje (4) Zwanger (4) MMM (1) Negatieve Test (1) Twijfel-/Tuurtest (0) Ongesteld (20) ______________________________________ ** NOD-lijst iedereen op roze! ** 1 augustus (1) CupCake88 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 7 augustus (1) Sunny37- 38 lentes- 2e kindje- ronde 1 12 augustus (0) 13 augustus (2) Lootje - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 16 augustus (2) mamavanJorn - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Dielle - 37 jaar - 5e kindje - ronde 5 17 augustus (3) Annahoop - 30 jaar - 2e kindje -ronde 5 Kristel - 24 jaar - 1e Kindje - ronde 6 Evy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 19 augustus (1) GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 8 20 augustus (1) Tan89 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 22 21 augustus (2) Jettaatje - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 Wickie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 22 augustus (1) SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 na MA (november 2018) 23 augustus (1) Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 13 Totaal (15) Wachtbankje (1) Zwanger (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) Ongesteld (0) ______________________________________ ** Zwanger in juli (4) ** Deniseje3 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 9 Haya - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Lalalaura - 30 jaar - 2e kindje (1e uit mijn buik) ronde 10 in mmm MolliMuis - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 ______________________________________ ** Afspraken ** 13 augustus - Deniseje3 - eerste echo 13 augustus - Lalalaura - eerste echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hoi allen! Mijn eerste ovulatietest vraag! Ik hoorde dat ochtend testen niet het allerbest is dus ik test nu al 3 dagen om 17:00. Nu had ik de eerste twee dagen een licht streepje en de 3e dag helemaal niet. Is 17:00 dan toch te laat? Ik werk gewoon 40 uur per week dus zit er ook niet op te wachten om in de middag te testen haha ongemakkelijk. Wat doen jullie?
Je LH wisselt per dag, tot je piek er aan komt dan loopt het duidelijk op. Dus dit is heel normaal Mijn lijf is me even helemaal gek aan het maken. Eergister een bijna postieve ovulatie test, gister en vandaag een wat lichter streepje. Vanmorgen een temperatuur dip en veel zeer rekbaar, maar niet doorzichtig slijm. En nu ook 'jeukende' borsten. Echt, lijf waar ben je mee bezig??
Bij mij kwam er s middags geen positieve test. Denk omdat ik veel teveel water drink overdag... Ik doe dus s ochtends met de 2e plas