NOD Lijst 16-25 Juli 2019 tot iedereen op roze

Discussie in 'NOD forum' gestart door jannn, 24 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJorn

    mamavanJorn Actief lid

    27 mei 2019
    497
    387
    63
    Vrouw
    Hij is met 22+4 weken zwangerschap geboren. Hij had 3 zeer ernstige hartafwijkingen waardoor hij niet oud zou kunnen worden, als we geluk hadden dan was 30 jaar de max. als hij überhaupt de openhartoperaties aan zou kunnen. En daarbij zeer waarschijnlijk ook niet gelukkig. Wij hebben helaas moeten besluiten om ons kindje geen level vol leed aan te doen.
     
  2. jannn

    jannn VIP lid

    13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    :cry::cry: Wat heftig!
     
  3. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    @mamavanJorn jee! Dat is inderdaad heftig...Was het toeval of zit er een erfelijke factor in?
     
  4. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Vanmorgen een echo gehad. Weer (veel) te veel follikels. 12 aan beide kanten. Toch gaan de doktoren gewoon het risico nemen en door, gezien mijn voorgeschiedenis.
    Ze groeien nu wel langzamer dus dat vonden ze al een goed teken. Nu vandaag en morgen de hormonen nog iets ophogen en dan woensdag weer een echo om te kijken hoe het ervoor staat.
    We hebben mega veel reistijd (2 uur enkele reis), maar dat heb ik er graag voor over. Dat gevoel dat ze de boel goed in de gaten houden is me veel waard.

    Straks nog een gesprek met anesthesie. Vorige keer was mijn roesje niet helemaal goed gegaan (werd 3 keer gillend wakker), dus ze willen even overleggen.
    Ik gebruik normaal medicijnen tegen wat extremere nachtmerries, maar overdag natuurlijk niet....
     
  5. mamavanJorn

    mamavanJorn Actief lid

    27 mei 2019
    497
    387
    63
    Vrouw
    Het is toeval. Was wel bang dat het erfelijk was want in mijn familie komen hartproblemen voor, maar uit alle onderzoeken is niets naar voren gekomen gelukkig. Anders hadden wij ook niet voor een 3e kindje gegaan denk ik.
     
  6. mamavanJorn

    mamavanJorn Actief lid

    27 mei 2019
    497
    387
    63
    Vrouw
    @Lalalaura fijn dat ze door gaan! Dat is wel een flinke reis idd. Oh bah dat lijkt me zo eng, hopelijk heeft anesthesie een oplossing. Succes nog met het gesprek!
     
  7. Lootje

    Lootje Fanatiek lid

    29 dec 2010
    1.477
    596
    113
    Wat een onmogelijke keuze en verschrikkelijk verlies! Ik hoop dat jullie snel een tweede kindje mogen krijgen!
     
  8. Lootje

    Lootje Fanatiek lid

    29 dec 2010
    1.477
    596
    113
    Zo zou ik er ook liefst in staan! Maar of me dat echt lukt vraag ik me af. Onze jongste is nu bijna 2 en zou het heel tof vinden als er niet teveel tijd tussen hem en nummer 4 zit .
     
    jannn vindt dit leuk.
  9. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Die nachtmerries heb ik al tijden. Maar nu zat de psych wat meer in mijn jeugd te wroeten en werd het erger. Het beïnvloedde op een gegeven moment mijn functioneren overdag te veel. Toen toch maar oké gezegd tegen medicatie. (Antipsychotica) Ik schrik dus niet zo van mijn wat extremere reactie. Maar de doktoren hadden het niet verwacht tijdens de punctie. Los van het gegeven dat het volledig mislukte en ik ontzettend veel bloedde. Haha vorige ronde was een uitdaging voor ze. Vandaar nu de extra controles....
     
  10. MolliMuis

    MolliMuis Niet meer actief

    Super heftig! :cry: Lijkt me echt een onmogelijke keuze die je dan moet maken.
     
  11. MolliMuis

    MolliMuis Niet meer actief

    De eerste was in ronde 4 raak, zit nu in ronde 3 voor nummer 2. Dus hoop dat het deze keer weer zo vlot gaat.
     
  12. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Mijn vrouw in ronde 11 in de mmm. Iets meer dan een jaar bezig geweest. Voor mij nu al anderhalf jaar onderweg, ook ik de mmm. Slecht vergelijkingsmateriaal. Onze lijven doen vreselijk ingewikkeld!
     
  13. CupCake88

    CupCake88 Fanatiek lid

    27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Leuk om jullie ervaringen te lezen! Toch bijzonder dat er veel verschil in kan zitten hoe lang het duurt om zwanger te raken bij een 1e/2e/3e.

    Ik hoop dat we veel roze krijgen in deze lijst, en dan vooral bij wie er al langer bezig is!
    Ik wil er ook (nog) minder "obsessief" mee bezig zijn.. Dus geen ovulatietesten en temperaturen enz.. Ik merk vaak aan mijn lichaam dat de eisprong eraan komt en dat hou ik bij in Fertility Friend. Dan klussen we wanneer we zin hebben (zowieso rond vruchtbare periode meer zin haha).
    Ik ben benieuwd hoelang ik het volhoud om er zo over te denken haha
     
  14. mamavanJorn

    mamavanJorn Actief lid

    27 mei 2019
    497
    387
    63
    Vrouw
    @Lalalaura daar zijn psychiaters goed in, dat wroeten. Wat naar dat de punctie helemaal niet goed ging! Gelukkig houden ze je nu goed in de gaten.

    @Lootje & @MolliMuis bedankt!
     
  15. Jettaatje

    Jettaatje Actief lid

    1 jul 2016
    252
    98
    28
    NULL
    NULL
    @mamavanJorn jemig wat een verschrikkelijk verhaal. Ik wens jullie snel een prachtig gezond kindje .
     
  16. Jettaatje

    Jettaatje Actief lid

    1 jul 2016
    252
    98
    28
    NULL
    NULL
    @CupCake88 hier 1e keer duurde ca 8 mnd, 2e 14 mnd. Wij proberen er ook zo over te denken als we nog een 3e mogen krijgen is dat fantastisch maar anders hebben we nu 2 prachtige schatjes en is het goed zo. Ik doe juist ovutesten zodat we maar 1x per mnd 'moeten' klussen en voor de rest gewoon lekker wanneer we er zelf zin in hebben. Maar nu had ik vorige ronde dus een vroege miskraam en omdat ik heel eventjes weer zwanger ben geweest merk ik nu dat ik het weer zooooo graag wil....
    Loslatenloslatenloslaten! Moeilijk...
     
  17. Kaatje2017

    Kaatje2017 Actief lid

    6 feb 2017
    222
    184
    43
    NULL
    NULL
    Hoi dames!
    Wat zijn jullie heerlijk aant kletsen!
    En wat een heftige verhalen!

    Ik las iets over een overleden jongentje.. wat heftig!! Hopen op snel een goede voorspoedige zwangerschap!!

    En een dikke knuffel voor de mmm mamas! Lijkt me zo pittig! En dan nog een reis van 2 uur sjonge!

    Onze zoontje was ronde 2... Dit is nu weer ronde 2, gaat een kater worden als het anders is denkik! Stomme brein toch
    altijd he!

    Ik heb net weer wat testen bij mn kruitvat bestelling gedaan haha:roflmao: nu proberen ze dicht te laten tot 16 juli!
    Wat zijn nou 16 dagen toch... eitje!:roflmao:

    Nou gelukkig is het weer koeler dan vorige week haha! Komt alles wat ten goede:roflmao:
     
    Jettaatje en jannn vinden dit leuk.
  18. Tan89

    Tan89 Bekend lid

    12 sep 2014
    911
    962
    93
    Hallo dames,

    Wat leuk om te zien dat er zoveel gekletst wordt!! En inderdaad ook heftige verhalen.

    Bij ons was ons zoontje de tweede maand raak! Nu zijn we al 23 maanden bezig helaas! Ben wel zwanger geweest in April maar helaas liep dat mis.

    Ik hoop op veel roze de komende maand!! :)
     
  19. Kaatje2017

    Kaatje2017 Actief lid

    6 feb 2017
    222
    184
    43
    NULL
    NULL

    Ohjoh!! Bijna 2 jaar alweer! En wat super rot dat het dan mis gegaan is! Hoop voor je dat het nu heel snel raak is!!
     
  20. jannn

    jannn VIP lid

    13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Tjonge wat een verschil!
    Kan toch echt wel, en waar zou dat dan aan liggen he? 2 maanden of 2 jaar wel heel veel verschil
     

Deel Deze Pagina