Bij mij zijn de eerste afspraken bij de verloskundige gemaakt. Hoop dat er snel veel roze bij komt! @CupCake88 spannend zeg! Hopelijk heb je snel een positieve test in handen!
Hier weer negatief! Aangezien ik nu 14 DPO zit geloof ik echt niet meer in een zwangerschap, eisprong is echt niet later geweest.. Dus laat het rood maar doorkomen dan! Ben een beetje bang dat het toch geen goede eisprong was, ookal liet mijn lichaam wel alle tekenen hiervan zien (die de jaren/rondes hiervoor ook klopten). Heb thuis al ovulatietesten liggen dus daar wil ik volgende ronde toch mee beginnen ter controle van wat ik zelf denk te voelen.. Ik ben overigens wel blij met de langere Lf, maar dat zorgde deze ronde wel voor verwarring/valse hoop haha.
** NOD-lijst 16 t/m 25 juli 2019 ** 16 juli (1) Kaatje2017 - 27 - 2e kindje - ronde 2 17 juli (2) Deniseje3 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 9 Siamara - 36 jaar - 1e kindje - ronde 1 na 3e mk 18 juli (2) mamavanJorn - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Lootje - 34 jaar - 4e kindje - ronde 1 19 juli (4) Nadieh - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Annahoop - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 Babyaapje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 20 juli (2) Krekel - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 Sunkiss - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 21 juli (2) Haya - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Dielle - 37 jaar - 5e kindje - ronde 4 22 juli (4) Jannn - 33 jaar - 4e kindje - ronde 2 Ddtje - 31 jaar - 2e kindje - ronde 22 Kristel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 5 Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 12 23 juli (4) Jettaatje - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 Tan89 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 21 Claudiaanita3105 - 25 jaar - 1e Kindje - ronde 4 Evy94 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 24 juli (5) GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 Wickie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA (november 2018) MolliMuis - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 MKR-27-1e kindje- ronde 1 25 juli (1) Lalalaura- 30 jaar - 1e kindje uit mijn buik - ronde 10 in mmm Totaal (27) Wachtbankje (4) Zwanger (4) MMM (1) Negatieve Test (1) Twijfel-/Tuurtest (0) Ongesteld (20) ______________________________________ ** NOD-lijst iedereen op roze! ** 1 augustus (1) CupCake88 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 7 augustus (1) Sunny37- 38 lentes- 2e kindje- ronde 1 8 augustus (1) Siamara - 36 jaar - 1e kindje - 2e ronde na 3 mk's 13 augustus (2) Lootje - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 16 augustus (2) mamavanJorn - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Dielle - 37 jaar - 5e kindje - ronde 5 17 augustus (3) Annahoop - 30 jaar - 2e kindje -ronde 5 Kristel - 24 jaar - 1e Kindje - ronde 6 Evy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 19 augustus (1) GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 8 20 augustus (1) Tan89 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 22 21 augustus (2) Jettaatje - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 Wickie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 22 augustus (1) SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 na MA (november 2018) 23 augustus (1) Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 13 Totaal (16) Wachtbankje (2) Zwanger (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) Ongesteld (0) ______________________________________ ** Zwanger in juli (4) ** Deniseje3 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 9 Haya - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Lalalaura - 30 jaar - 2e kindje (1e uit mijn buik) ronde 10 in mmm MolliMuis - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 ______________________________________ ** Afspraken ** 13 augustus - Deniseje3 - eerste echo 13 augustus - Lalalaura - eerste echo 13 augustus - MolliMuis - eerste echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
Super balen @CupCake88 ! Ik krijg ondertussen ook kriebels van dat ik dus een beetje een halfslappe bloeding had als menstruatie. Misschien komend weekend ook toegeven aan mn testdrang...
@Jettaatje hopen dat het een innestelingsbloeding was..!! @CupCake88 super balen ik heb afgelopen maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt en dat was een fijne bevestiging van m'n cyclus! Ik kan het je aanraden! De pijn in m'n oksels/zijkant borsten is nu zo duidelijk dat ik ervan uitga dat ik weer zwanger ben. Is bij mij elke keer een duidelijk teken geweest. Ik probeer te wachten tot zondag met testen, dan ben ik 10 dpo. Zou wel bizar zijn... 4x in de 2e ronde zwanger...
Wat duurt het lang. Zit te wachten op mijn ei. Ovulatietesten nog wit. Aan mijn afscheiding te merken, lijkt het er wel aan te komen. Hopelijk over paar dagen...
Duurt echt lang hé!! Zie in je banner dat je ovulatie zaterdag is, die van mij ook. Deze maand ook begonnen met ovulatietesten en die geven ook alsmaar wit aan balen. @mamavanJorn Ik slik ook davitamon mama compleet!
Spannend @Siamara!! Ik duim voor je, en helemaal voor een plakker!! Het is je echt gegund na zoveel ellende!
Gisteren een positieve ovulatietest, dus ik zit weer op het wachtbankje. Nod zit rond mijn verjaardag, dus zou een leuk verjaardagscadeau zijn @Siamara Spannend! Ik duim voor je.
Onze lijst is nu wel heel erg lang trouwens. Is het een idee om juli er uit te halen, of wachten we nog op iemand?
Ben erg blij als hij ook echt zaterdag is Denk zelf miss paar dagen later, maar je weet het nooit. Heb al eens vaker gehad dat het ineens komt ipv eerst oploop
Mee eens, hij is wel erg lang zo! Dankjewel, het is bizar hoe je elke keer ondanks alles toch weer hoopvol en blij durft te zijn. Hoewel m'n vriend en ik tegelijkertijd wel ook zijn geconditioneerd om te denken "Niet te blij zijn, het gaat toch weer mis..." Ik moet niet op de feiten vooruitlopen, dat ik daadwerkelijk zwanger ben moet nog blijken, maar naar aanleiding van wat ik voel ben ik straks oprecht verbaasd als het NIET zo blijkt te zijn..
** NOD-lijst iedereen op roze! ** 1 augustus (1) CupCake88 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 7 augustus (1) Sunny37- 38 lentes- 2e kindje- ronde 1 8 augustus (1) Siamara - 36 jaar - 1e kindje - 2e ronde na 3 mk's 13 augustus (2) Lootje - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 16 augustus (2) mamavanJorn - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Dielle - 37 jaar - 5e kindje - ronde 5 17 augustus (3) Annahoop - 30 jaar - 2e kindje -ronde 5 Kristel - 24 jaar - 1e Ki ndje - ronde 6 Evy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 19 augustus (1) GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 8 20 augustus (1) Tan89 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 22 21 augustus (2) Jettaatje - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 Wickie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 22 augustus (1) SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 na MA (november 2018) 23 augustus (1) Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 13 Totaal (16) Wachtbankje (2) Zwanger (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) Ongesteld (0) ______________________________________ ** Zwanger in juli (4) ** Deniseje3 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 9 Haya - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Lalalaura - 30 jaar - 2e kindje (1e uit mijn buik) ronde 10 in mmm MolliMuis - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 ______________________________________ ** Afspraken ** 13 augustus - Deniseje3 - eerste echo 13 augustus - Lalalaura - eerste echo 13 augustus - MolliMuis - eerste echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE][/QUOTE]
Oh jeetje spannend @Siamara! Ik duim heel hard voor je, is je gegund! @Annahoop spannend! Zou zeker een leuk verjaardagskado zijn! @Evy94 en @Dielle mijn ei is als het goed is ook zaterdag. Ik heb alleen geen last van witte testen, mijn testen gaan van bijna positief, naar iets lichter en weer terug naar bijna.. Wel al vruchtbaar slijm, dus zie het wel. @Jettaatje dankje, zo is de lijst weer overzichtelijk Ik droomde vannacht dat ik zwanger was, zo'n droom die echt leek, dat als je wakker word dat je even in paniek bent omdat je buik weg is. Hopelijk een positief teken. Voor de mensen die temperaturen even een vraag, op cd 12 zakte m'n temperatuur lager dan de rest v/d cyclus, cd 13 zelfde temperatuur en sinds dien loopt het elke dag wat omhoog, maar nog geen positieve ovulatietest. Dit kan dan nog niet mijn ovulatiedip zijn geweest toch?